Y30 zou bespreken met je arts ik ga nu hcg laten prikken... bloeden is bijna weg komt niet met plassen mee en het is donkerder. vandaag weten we meer
@Y30, Ik heb net als jij meerdere curettages gehad en ik vind het altijd maar weer afwachten of ze het 'goed' gedaan hebben... Mijn cyclus rommelde heel erg daarna. Ook bij de laatste keer. Ik had toen cyclusmonitoring en drukkende pijn (niet heel erg). Bij mij bleek er een cyste te zitten die overigens vanzelf weer wegging. Mij werd verteld dat dit heel veel voorkomt maar dat de meeste vrouwen dit niet weten. Ik zou het nog 1 maand aankijken of als je je daarbij beter voelt nu al een afspraak bij de gynaecoloog plannen of ze willen kijken. @Angelica, duim voor je dat het maar mooi verdubbeld mag zijn! @Hoop42, balen hoor, die stomme klok ook, die maakt het ook niet makkelijk voor ons. Dus nu naar Gent, hoor je meteen de uitslag bij zo'n HSG? Dan weet je in ieder geval weer iets meer. Nu maar eerst even focussen op je trouwen, spannend hoor, ik ben nog steeds samenwonend maar had altijd al willen trouwen! Ben je zenuwachtig of valt het mee?
angelica ik denk kom even kijken om te zien of je al wat weet maar helaas. mijn duimen blijven draaien
Ze stellen je geduld wel op de proef!!! Knufffff!! Mooi dat het bloedverlies bijna weg is!!! Op hoeveel weken en dagen zit je vandaag eigenlijk?? Xxx
ik moest net naar de wc ik durfde niet en mijn man is thuis dus ik dacht nu kan ik... nou een konijn is jaloers op mij...... de hele dag niets gehad en nu echt oud bruin bloed met utro wat meekwam. Niets roods en ook niet heel veel je zag dat het gemengd was met utro.... klinkt het stom als ik zeg dat ik hoop heb en dat ik denk dat het is gekomen doordat ik moeilijk naar de wc kan. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet echt kwaaltjes heb en dat maakt me ook onzeker
owwww angel....tranen staan in me ogen...wat oneerlijk dit!! Had zo graag anders gelezen!! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!
Lieve angel, ook even van mij een berichtje, ondaks dat woorden tekort schieten en er niks gezegd kan worden om je te troosten. Weet iig dat ik aan je denk en met je meehuil.. Ik vind het heel erg voor je./jullie. Dikke, dikke knuffel meis...
Een vlinder vliegt vluchtig over het gras hij is wat verdrietig omdat hij ooit een mensje was. hij is bedroeft , en zijn hartje doet pijn, Hij heeft maar 1 wens en dat is bij zijn mama te zijn. hij vliegt naar een huisje , ver van het veld , want daar woont zijn mama , is hem verteld. hij kijkt door het raampje , en ineens is hij blij niet meer opgesloten in zijn eigen verdriet, maar eindelijk vrij. hij keek door het raampje en zag wat hij wilde weten. zijn mama hield nog van hem en zal hem nooit vergeten. Dan vliegt het vlindertje terug over het gras, Trots en sterk omdat hij ooit een mensje was......
angelica jeetje meid de tranen springen in mijn ogen ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen alleen dat ik heel erg met je meeleef en aan je denk
ik snap het even niet meer.... wat is er toch mis met me... ik haat mezelf echt...ik snap ook niet dat mijn man nog bij me is
Median gent belde net ze Zijn bezorgt maandag weer prikken ze Zijn bang Voor woekering hcg weer gaat stijgen