@Dreamz: kan het niet zo zijn dat het hoogtepunt al geweest is? Bij mij is elke miskraam heel anders verlopen. Ik heb keren gehad dat ik overduidelijk een vruchtje verloor, maar ik heb ook weleens alleen licht gebloed en toen bleek bij de echo dat ik alweer schoon was.
Dat lijkt me niet, heb geen vruchtzakje gezien en ik had volgens de echo een mega dik bmslijmvlies. Ik voel ook gewoon dat het er nog niet uit is.
Snap ik Dreamz. En na zo veel keer wil je er eigenlijk ook wel meteen van af zijn als je het eenmaal weet, zodat je weer verder kan, met wat dan ook. Een rottijd is dit.
tammywet, loop jij in dd? IK kom ook aan van de prednison ik wil in Okt nov dan met intralipid gaan doen
Sterkte Dreamz. Ik hoop voor je dat het snel afkomt. @Tammy: Ik heb geen immuunproblemen en ik sport. Tijdens mijn ICSI-traject ben ik er wat maanden mee gestopt, maar daar word ik niet gelukkiger van, dus in april weer begonnen. Ik deed aan hardlopen en een high impact sport (veel springen), maar nu ren ik met mijn loopmaatje in een rustig tempo en ik fitness.
Was het maar waar. Ze zeggen altijd veel bewegen, maar of het echt helpt... En acupunctuur, maar dat heb ik zelf nooit gehad bij een mk.
Okee, het bloedverlies is nu weer minder heftig dan gister, weeige gevoel in de rug ook... Ik wil eigenlijk wat leuks gaan doen buiten de deur, want dit is echt niet leuk zo...
Dreamz, ook vanuit hier, ik denk aan je. Probeer het maar af te wachten, natuurlijk is zoveel beter dan een curretage of andere medicijnen. Veel sterkte! Sprokkel, dank je wel. Ik deed altijd aan fitness maar ben daar dus op aanraden van dr. P. mee gestopt. Ik probeer nu zoveel mogelijk te fietsen (als het niet regent). Angelica, ja ik ben bij dr. P. in DD. Ik ga volgende week maandag weer. Ik vind het een fijne arts. Vervelend he, dat je aan komt van die Prednisolon. Als ik het slik heb ik het idee dat ik een kilo per dag aankom. De Intralipid helpt ook niet echt mee wat het gewicht betreft want ook dat is een dikmaker vanwege de calorieën die erin zitten. En ik let echt super op mijn eten. Daar ligt het niet aan. De Intralipid doe ik 1x voor de IUI en 1x na mijn IUI in Langenfeld gecombineerd met de bloedtest op infecties en de rest doe ik thuis via de thuiszorg. Ik doe ze zelfs nu ik niet bezig ben met een IUI. Op verzoek van dr. P. Wellicht wordt mijn immuunsysteem daar rustiger van. Hopelijk
Ja dat is ook zo... Heb alleen geen idee wat te doen... Manlief is ook thuis en die wil ook wel weg, maar waarheen?
Springtouw kopen? Hoelahoep? Dit soort belachelijke suggesties zou ik nooit durven als ik het zelf niet zo vaak mee had gemaakt, bedenk ik net.
Haha nee hoor, gewoon 10x op en neer springen is voldoende. Net weer een stel stolsels verloren. Nu de rest nog..