Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Dreamz, Ik moet gewoon lachen om hoe je het schrijft..
    Wat ben jij sterk en dapper meis! Hopelijk helpt het springen en zet het door..

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tammy ik wil in Nov aan intralipid kan ik hem mailen zonder patient te zijn?

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik vermoed van niet Angelica..
    Maar waarom niet gelijk een bloedonderzoek doen bij P? Als je dan toch bij hem bent dan kan hij ook een bevriende arts voor je regelen die het infuus voor je zet.

Ik ben persoonlijk erg blij dat ik bij hem geweest ben!

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik zal het thuis even bespreken:D

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Springen heeft geholpen, de boel is op gang! Auwwww

6. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar om te zeggen, maar fijn Dreamz hopelijk ben je er snel vanaf. Succes en neem een paracetamol als de pijn te erg wordt.

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Voor mij is het ook nieuw, heeft dr.P ook niets over gezegd.
    Maar goed zal een beetje opletten, ben wel een zon aanbidster;).

8. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica, ook hier een fan van dr. P. Het was het beste wat ik gedaan heb in de afgelopen jaren. En dat terwijl veel mensen het maar raar vonden, dat ik zonodig naar het buitenland moest. Het is echt de moeite en het geld dubbel en dwars waard.
    Ik vraag me af hoe je anders de Intralipid voorgeschreven krijgt.
    Dit is zijn website www.labor-benrath.de

Succes!

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik leer heel wat bij vandaag, ik neem dus al met vitaminen e.d. ook de prenison en calcium 's ochtends na het ontbijt.
    Zal ze appart nemen, nog iets om aan te denken;).

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Tjee, wat we er toch allemaal voor moeten doen en laten eigenlijk hé. Als iedereen dan zo achter elkaar zet wat ze allemaal wel en niet eten en doen, en ik heb zelf ook al een beste waslijst, dan denk ik wel van PFFFF.

M.b.t. je vraag: Ik ben niet meer misselijk geweest en ook niet duizelig, wel veel gevoeligheid/pijn links in onderbuik. Ik heb dit bij alle zwangerschappen gehad, dus vind het wat moeilijk inschatten of dit nou goed of slecht nieuws is. Verder neemt HCG nog wel toe, maar dat zegt bij mij nooit zo heel veel.
    We wachten dus maar braaf woensdag af.;)

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Dreamz: "fijn" dat het springen heeft geholpen en het nu op gang komt! Veel sterkte meid!!

@Angel: ik kan dr.P ook aanraden, wat ik m.n. fijn vind is dat hij je serieus neemt in je mening. Die onderzoeken van dr. Beer bijvoorbeeld, sommige staat hij achter en sommige niet en hij legt je dan goed uit waarom, en daarna is het helemaal aan jou wat je wilt laten doen. Geen "nee, daar geloven we niet in, dus dat doen we niet". En ook nu ik graag 1 keer in de week een controle wil voor mijn bloedwaarden, geen probleem.
    Je kunt altijd zo terecht, vaak binnen een week.
    Het enige waar ik iets minder over te spreken ben geweest is dat ie chaotisch is en je daardoor vergeet te mailen. Maar hij lijkt dit wel te weten van zichzelf, dus als je er dan zelf achter aan mailt is het o.k.

Wat wel goed is om te weten, ik heb tot dusver niets vergoed gekregen, en ik weet van Tammy dat zij ook alles zelf betaald.

12. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Het is inderdaad een enorme chaoot! Dat schijn je vaker te zien bij van die vakidioten :cool: Maar ik vond hem wel super sympathiek.
    Dr de S in Gent was daarentegen niet echt over hem te spreken. Ze zei letterlijk tegen me "Ik heb nog nooit iemand hier op het spreekuur gehad die ZONDER immuundefect van dr Pfeiffer is teruggekomen"
    Daar schrok ik wel een beetje van... Terwijl ik net zo "blij" was met mijn diagnose (je hebt liever dat ze iets vinden, dan niets)

Ik kreeg een rekening van 730 euro voor de bloedonderzoeken in Duitsland en daar heb ik 600 van teruggekregen van mijn verzekering. En die 130 die ik zelf moest betalen ging ook nog eens gelijk van mijn eigen risico af, ideaal! Ik zit trouwens bij IZA (ben ambtenaar) voor geval iemand geinteresseerd is in welke verzekeraar dus blijkbaar wel vergoed..

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dat is relaxed, dat je het vergoed kreeg. Hier afgewezen op de grond "niet doelmatig". Menzis heeft 6 criteria waar je aan moet voldoen, en die zijn wel zo ruim dat ik me weinig kan bedenken aan buitenlandse zorg wat je wel vergoed zou krijgen.

M.b.t. wat dr.S zei: Bij mij is dus in eerste instantie niets gevonden, het is dat ik zelf verder onderzoek wilde, want anders was ik na dat ene onderzoek al klaar geweest bij dr.P.
    Denk dat het eerder zo is dat de meeste vrouwen al wel enig idee hebben dat ze een immuun probleem hebben voor dat ze er heen gaan.

14. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,
    Met de Prednisolon moet je zeker oppassen in de zon. Je schijnt sneller te verbranden en er een zwangerschapsmasker, pigmentvlekken aan over te houden. Ik heb het nog even gegoogled voor de zekerheid.
    Ook ik wist al door mijn eigen ervaringen en het geweldige boek van dr. Beer dat ik immuunproblemen zou hebben. Het was zo fijn om mijn symtomen letterlijk terug te lezen in dat boek.
    Ik zou zeker aanraden eerst het boek lezen en daarna naar dokter P.

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Meiden, ik heb een uurtje geleden het vruchtje verloren.
    Het vruchtzakje was helemaal kapot en het kindje was los van de navelstreng.
    Ook lag het buikje helemaal open door de krampen die ik heb gehad.
    Het was echt een uur flink afzien zonder echt troep te verliezen, heb ook het idee dat het nog niet compleet is en er nog meer moet komen.
    Mijn buik voelt niet zo comfortabel, dus ik ben denk ik nog niet klaar...

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @dreamz: jeetje, wat was het allemaal al herkenbaar dan. Lijkt me heel naar, zit toch allemaal maar weer op je netvlies. Heel veel sterkte meid, ik hoop dat het snel "klaar" is.

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Jep, teentjes en vingertjes zaten er al aan...

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Dreamz: wat moeilijk om te zien:( veel sterkte om dit weer te verwerken

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Dreamz, woorden schieten tekort, wat vreselijk, sterkte!

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Thanks meiden, ik heb echt het gevoel dat het nog niet compleet is.. Hoe lang zal ik mijn lijf de tijd geven om het zelf op te lossen?
    Want alles is natuurlijk nog open nu...

Deel Deze Pagina