Dreamz, wat ongelooflijk k*t dat je dit nu weer moet meemaken. Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Ik vind het zo sneu voor jullie... Ik duim nog steeds voor een mega wonder voor jullie, dikke knuff.
@dreamz: ik hoop dat de rust/pauze/afstand (of hoe we het ook willen noemen) je goed zal doen! Neem je tijd, en een dikke knuffel terug!
@urine kweken: Dit kan neem ik aan gewoon bij de huisarts? Andere vraag: als ik blaasontsteking heb, dan zou dat toch morgen bij dr.P uit mijn ontstekings bloedwaarden moeten komen? Of denken jullie niet? Zal het hem vragen!
Ja vraag het. En vraag om kweek of sediment. Sneltest kan vals-negatief zijn bij zwangerschap. Succes morgen!
Sterkte dreamz!!! Ik duim voor een mooie wonder voor jullie Oh meiden met die mooie echo wat heel heerlijk nieuws ik wil ze zien hahahahaa. Dat mij goed namelijk dat mijn lieve forumdinnetjes zo goed gaan.
@Dreamz: neem je tijd meid! ik heb de afgelopen 2 maanden ook helemaal niks gedaan met zwanger worden. Voelde zelfs een enorme afkeer als iemand er naar vroeg. Was er helemaal klaar mee na 3 jaar vechten. En ineens is dat gevoel weer terug dat je er weer mee bezig wil zijn en er over wil lezen en praten. Wacht rustig af tot je dat gevoel weer krijgt en neem tot die tijd lekker rust! Er is echt nog meer leuks in het leven wat altijd helemaal ondersneeuwt door deze hartewens, maar soms is het goed om je even daarop te richten. Sterkte en liefs toegewenst! @Y30: Wat een mooie stijging!! hoe lang ben je nu zwanger? Ik heb gisteren geprikt op 4 weken 0 dagen en ik mag vanmiddag bellen voor de uitslag. Altijd weer spannend ook al zegt het helemaal niks... Vrijdagmiddag moet ik weer prikken.
idd een mooie stijging Betty wij willen na deze tp van onze laatste poging ook rust en een keer heerlijk van onze vakantie en van elkaar genieten.
@angel: wanneer ga je precies op vakantie? Heb je een speciale bestemming uitgekozen om lekker helemaal bij te tanken? Hier: Niet zulke fijne waarden bij dr.P vandaag. Het is nog niet direct mis ofzo, maar t.o.v. vorige week wel een duidelijke verslechtering. Dus moet prednison verhogen naar 10 mg en moest vandaag voor lipid infuus. HCG was wel goed. Nu maar hopen dat de waarden volgende week weer goed zijn!! aanvulling: Bacteriële bloedwaarden waren overigens wel goed waarmee blaasontsteking volgens dr.P is uitgesloten. Hij gaat uit van "baarmoeder groei pijn".
Ohjee.. dat is wel een tegenvaller.. ben je er nu met de intralipid en verhoging van pred dan mooi op tijd bij Of werkt dat niet zo? Volgende week weer naar Dr.P en dan herhaling van de onderzoeken van vandaag? Spannend weer meis.. ik duim voor je!
Daar valt helaas niet zo veel over te zeggen, of je wel of niet op tijd bent. Dit waren nog geen afstootwaarden dus op die manier waren we op tijd. Maar de mooie acceptatie waarde van vorige week was dus weg gezakt, en de afstoot waarden waren ietsjes hoger dan vorige week, maar niet te hoog. Tja en of het lichaam bij trekt door de lipid en pred verhoging, weten we pas volgende week. Dan worden inderdaad weer de zelfde onderzoeken gedaan (iedere woensdag). @angel: acceptatie waarde zijn de Treg cellen (die moeten hoog zijn/blijven). en CD4+ CD8+ en natural killer cellen zeggen iets over afstoten (dus die moeten laag zijn/blijven).