@joehoe: ja het is weer naar spannend, vandaag ook echt een rotdag gehad, omdat het nieuws van gister nog erg in mijn hoofd zat. Ik zou graag zo ver zijn als jij, heerlijk al weer 15 weken! Maar goed, nu eerst van woensdag naar woensdag. @all: bedankt voor alle lieve reacties! en alvast weltrusten.
Hi Angelica, wat een heerlijk vooruitzicht, veel plezier met het zetten van de Pregnyl! En dan maar afwachten tot 30 juni. Hopelijk gaat alles goed en kun je het embie/de embies aan boord nemen.
@angel: Spannend! Dat het maar snel de 30e mag worden, en de embrootjes goed ontwaken uit hun winterslaap. Hier: vandaag toch nog even HCG wezen prikken, met een idee dat ik met een mooie waarde toch wat makkelijker naar woensdag toe leef. (al zegt het HCG bij mij niet zo heel veel, want die loopt meestal vrij goed). Maar toch wel tevreden, hij was namelijk van 1684 naar 3700 gegaan in 49 uur. Ben vandaag 20dpo, en heb even gekeken naar de vorige zwangerschap en toen had ik bij 21 dpo 2398. Hopelijk is dit een goed teken voor deze zwangerschap.
Mooie waarde Y30! Ik hoop dat dat een goed teken mag zijn! @Winterslaap, Hoe fijn zou dat zijn he?!! Het is soms onmenselijk om te moeten wachten en wachten en ondertussen verwacht men wel dat je gewone leven doorgaat.. met alle verplichtingen die daarbij horen..
@Alf: mooie echo foto, het is net een hartje waarbij je kleintje in het puntje ligt. En het hartje gehoord zie ik, dat heb ik zelf nog niet mee mogen maken, lijkt me wel heel bijzonder.
Spannend Angel! Duimen voor de eskimootjes. Y30, mooie waarde. Hoop, hoop, hoop, duim, duim, duim. Het is onmenselijk zwaar, al dat afwachten en hopen en niet te veel willen hopen, inderdaad Alf. Achteraf snap je niet hoe je het gedaan hebt zonder gillend gek te worden. Xx
He meiden, Mijn HCG was vandaag nog maar 58. Ik had wel verwacht dat het niet optimaal gestegen zou zijn, maar dat het zelfs gedaald was is echt even een klap in mijn gezicht. Zo vroeg is het nog nooit fout gegaan... en dat met utrogestan, met prednison en met aspirine Ik stop maar gelijk met alles zodat het (hopelijk snel) los kan komen. Heb maar 1 wens nu en dat is dat ik fris op vakantie kan volgende week zaterdag. Wat ik daarna voor stappen ga ondernemen daar ga ik maar eens rustig over nadenken. Zoals ik me nu voel wil ik helemaal geen kind meer en neem ik wel een hond, maar dat roep ik bij elke miskraam dus ik weet ook dat dat weer verandert... Ik ga dit even verwerken... Liefs BB
Lieve BB, Dat zal schrikken geweest zijn, inderdaad al heel snel mis. Wat ontzettend naar voor je. Waren je waarden bij dr.P wel goed? Hij zou je T cellen checken toch? In dat geval lijkt het me namelijk helemaal rot, want dan zie je het niet aankomen. Heel veel sterkte met verwerken meid, ik hoop dat je lichaam snel schoon zal zijn, en je van je vakantie kan genieten. *knuf*
@BB: wat erg voor je meis! Alweer mis....kan me goed voorstellen dat je moedeloos word.Heeel veel sterkte!
Grappig hè? Zo hebben ze hem expres geschoten. Dit is de vorm van mijn bm ná het verwijderde schot Lichte hartvorm dus nog
Betty wat verschrikkelijk Heel veel sterkte voor jou. Hoe gaat he nu? Angelica, spannende tijden weer voor jou. Alle moeite moet nu toch eens beloon gaan worden, ik gun het je zo! Heel veel succes alvast.
Alle meiden met een goede echo, gefeliciteerd! Komt steeds dichterbij nu... Angelica, spannend weer de komende weken! Ben trouwens vergeten of ik je al gefeliciteerd had met het afronden van je opleiding. Bij deze alsnog gefeliciteerd, ontzettend knap dat je dat er allemaal maar even "naast" doet.