BB, wat afschuwelijk voor je. Hoop dat het snel voorbij is, en ik herken je emoties maar al te goed. Sterkte.
Dit staat helemaal los van elkaar, dus geen probleem. B12 geeft met geen medicijnen/hormonen problemen.
Ik begrijp dat heel goed,maar probeer toch een beetje hoop te houden meis.Ik duim in ieder geval heel hard voor je!
@angel: heel begrijpelijk dat je er niet meer in durft te geloven, is i.d.d. zelfbescherming. Hier: een beetje het zelfde maar dan t.a.v. woensdag. Vind het best eng, en merk ook dat ik niet echt meer durf te hopen...
Volhouden Y30! Je bent al zover gekomen! Hier is het echt drama... Alsof het feit dat het weer niet goed zit niet genoeg is, is mijn bloed "zoekgeraakt" tussen Rotterdam en Dusseldorf. Ik heb vrijdag bloed laten prikken en dat zou per express naar Dusseldorf gestuurd worden. Nou, dr P zit nog te wachten En de STAR (waar ik heb laten prikken) is zich van geen kwaad bewust. Nee sorry meid, daar weet ik echt niks van. Vrijdag werkte Irma maar die heb vandaag en morgen dr ATV. Moet je woensdag maar ff terugbellen en naar Irma vragen... Echt, dan kun je toch gillen!! Dat was het enige positieve dat ik nog uit miskraam nummer 6 kon halen. Dat dr P mijn zwangere bloed kon onderzoeken om te zien hoeveel antistoffen er in zouden zitten. En er komt ook nog steeds niets los. Nog geen buikpijn, geen rugpijn, geen druppeltje bloed NIKS! En dat terwijl ik er zo graag van af wil nu ik zaterdag op vakantie ga... zucht Ik ben net uit frustratie maar gaan touwtjespringen en daarna heb ik een glas prosecco ingeschonken. Niet dat ik iets te vieren heb, maar ik dacht; dan word mijn bloed dunner. Liefs voor jullie allemaal!
@Y30: ik begrijp jou angst ook meis! Wat is het toch jammer dat genieten er niet meer bij is he....de angst en onzekerheid overheerst,terwijl het ook gewoon goed kan gaan. Toch heb ik goede hoop hoor! @Betty Barclay: Ohhh...nee! dat is wel het laatste waar je op zit te wachten! Wat erg!....ik hoop echt dat je bloed nog terecht komt...dat kan toch niet zomaar kwijt zijn? Dikke knuff
Ohh Angel > zoo herkenbaar dat moedeloze gevoel... dikke kus! BB> het zit je niet mee meis! Heel veel sterkte... @ alle andere meiden ik denk aan jullie!
@BB: OHHH meid wat een ellende! Ik merkte bij mezelf dat ik ook steeds voor je zat te duimen dat er in ieder geval nog iets duidelijks uit je bloed zou komen, en dat dr.P je dan verder zou kunnen helpen. Het vervelende is nu dat zelfs als het buisje nog gevonden wordt, dan is het bloed te oud. En dan zo'n simpele reactie van die lui, ze heeft ATV moet je woensdag maar even bellen GRRR:x. Hoop voor je dat de boel snel op gang komt van het touwtje springen! Heel veel sterkte!!
Y30 echt zwaar kl is dat je niet kan genieten. Wanneer moet je weer? Na deze poging wil ik contact opnemen met dr P. Dus je kan binnenkort een pb van me ontvangen BB, oh wat is dit erg. Kun je niet om die pillen vragen straks kom het los tijdens de vakantie bah bah. Maria effe knuffie van mij