lieve angelica, woorden schieten te kort, kwam even kijken hoe het met jullie ging en lees jouw rot nieuws. ik schrik van je reactie ook al begrijp ik het wel . maar lieverd je man is bij je omdat hij van je houdt en zodra je trouwt kies je voor mekaar in voor en tegenspoed! voor jullie is het afgelopen tijd heel veel tegenspoed geweest en wilt jullie hartewens niet uitkomen , maar ik geloof niet dat jouw of je man iets te verwijten valt . dat jullie nog samen zijn in deze moeilijke tijd getuigt van echte liefde , ik hoop dat je ,je hier aan vast kunt houden , en mischien voelt dat vandaag niet zo, maar geef jezelf niet de schuld! je lichaam doet af en toe ( bij jullie vaak) dingen waar wij geen controlle over hebben ook al zouden we dat helaas wel willen, ik snap dat het een rot gevoel is , maar lieverd wees niet zo streng voor jezelf . geef jouw en je man zijn verdriet, gevoel de ruimte. wees samen en verwerk dit samen ! ik denk aan je, en mocht je even je hart willen luchten je weet hoe je me kan pben liefs maaike
@Angelica: Hé meid wat ongelooflijk naar, had zo gehoopt voor je dat het nu goed zat, ook omdat je er een vrij positief gevoel bij had. Probeer niet boos te zijn op jezelf/ je lijf. Je doet alles wat je moet doen, maar de wereld is oneerlijk en life sucks (al weet ik dat je daar nu ook niets aan hebt). Hopelijk kun je steun vinden bij je mannetje (die bij je blijft omdat ie gek is op zijn lieve vrouw/vriendin). Heel veel sterkte meid, *dikke knuf*
O ******** Angel, nee hè. Hier word je toch echt niet goed van! Hoe verlopen je waardes dan? Want het was toch netjes verdubbeld de laatste keren? Hoe hoog is het nu dan? Want bij mola zijn ze toch juist toooorenhoog? Liefs! Knuf! PS Met jou is echt niets mis, maar je hebt ongelooflijk veel pech. Het is verschrikkelijk oneerlijk. Maar met JOU is niets mis! Je bent een van de allerliefsten van dit hele forum, ondanks je eigen sores altijd meeleven met anderen, altijd doorknokken, en hoop houden. Je bent een bikkel en daarom gun ik het je zo. Wat een ontzettende pech dit.
Lieverd, probeer idd niet boos te zijn op jezelf, je lichaam...en je mannetje houd van jou om wie je bent!! Omdat je zijn meisje bent!! Mooi gedicht meis!! Tranen staan in me ogen...ik gun het jullie zo onwijs en ook voor alle andere meiden hier!!! Wel fijn dat je goed in de gaten gehouden word!! Dikke knuf
Maria ik weet het Niet ik hoorde alleen ongerust en woekering ik bloed ook Niet meer dus ik moet prikken
lieve angelica, Woorden schieten inderdaad te kort, ik vind het zo erg voor je. Niet boos zijn op jezelf of op je lichaam, je hebt alles gedaan wat je kan doen en nog veel meer dan dat. Er is niks mis met jou. Ik wens je heel veel sterkte en hoop vanuit de grond van mijn hart dat verdere ellende (Mola) je bespaard blijft, het is gewoon verschrikkelijk oneerlijk zoals het is...
Angelica ik vind dit ontzettend erg voor jou en je man Ik was zo blij voor je dat je zwanger werd uit deze poging en dan moet het alsnog misgaan. Ik snap je gevoelens, ik heb ze ook gehad. Ik heb mijn man aangeboden om me te verlaten, ik zou er begrip voor hebben gehad. Ook ik kan me verdrietig afvragen wat er toch aan de hand is en waarom ik. Allemaal heel herkenbaar. Sterkte! Je hcg verdubbelde na 3 dagen toch?. Krap aan, maar het verdubbelde. En je had bloedverlies afgewisseld met bruinverlies als ik het goed heb begrepen. Ik vind het erg veel lijken op mijn laatste miskramen. Achteraf kan ik wel zeggen dat ik heel erg hebt gehoopt dat de krappe verdubbeling bij jou toch tot een doorgaande zwangerschap zou leiden, wat immers ook kan gezien de marges die te vinden zijn. Helaas mocht het niet zo zijn. Verschrikkelijk Ik heb Gent destijds ook op de hoogte gehouden van de waardes en het verdere verloop. Men was niet bezorgd. Het kan zijn dat ik jouw verloop niet goed heb begrepen, maar anders zou ik me niet teveel zorgen proberen te maken op voorhand. Bij mij verliepen de miskramen "normaal". Maar dan begrijp ik niet waarom Gent bij jou wel gealarmeerd is. Wat niet wil zeggen dat ik denk dat Gent niet heel deskundig is. Ik ben misschien niet goed op de hoogte. Ik hoop dat je verdere complicaties bespaart blijven. Het is meer dan ellendig genoeg. Sterkte en kracht Angelica! Ik begrijp dat je twijfelt aan jezelf, dat hoort er bij denk ik, maar ik hoop dat dat gevoel snel weer verdwijnt. Je hebt hier niet om gevraagd en je kunt er helemaal niets aan doen. Ik heb juist zoveel bewondering voor jou en je kracht. Wat jij er niet allemaal voor over hebt! Nogmaals dikke knuffel.
Ik sluit me aan bij Meleka. Als de waardes die ik tot nu toe gehoord heb kloppen, dan zou ik nou niet direct aan een mola denken in deze prille fase. Eerder aan een mislukte innesteling. Maar ze nemen misschien het zekere voor het onzekere. Knuf!
Ja ik snap het ook niet... ze belde weer terug.. de laatste keer was het in 2 dg verdubbeld... ik heb nu geen pijn of bloedverlies meer ook geen bruin.. ik kreeg ook een tel als er iets was van het weekend en ze zei dat ze hoopt dat het morgen op gang komt.... ze waren heel aardig en bezorgt daardoor raakte ik in paniek.... ik heb ook gehad na mijn eerste bbz na de operatie steeg de waarde opeens... ik heb toen er voor ggekozen een om geen mtx te doen het duurde 3 mnd voordat het onder de 5 was
Oh Angelica, meis wat ongelooflijk verdrietig voor jullie... Heel veel sterkte saampjes, maarre, niet jezelf zo naar beneden halen hoor, ondanks dat het logisch is dat je jezelf zo somber bekijkt nu. Dikke knuff!
Mmm, nou ik weet niet hoor, bij mij steeg het ook megatraag in het begin... Ik weet dat het heeel moeilijk is, maar ik zou echt proberen om me niet al te veel zorgen te maken nog. xxx
Ja ik vond/ vind het ook raar dat belgie terugbelde De s wilde dat ik gebeld werd en ze begon over aparte stijging en woekering maandag bloedprikken dat als er wat was gelijk bellen en dat ze hoopt dat het vh weekend loskomt.. ik vertelde over bloedverlies en nu niet meer ik MOEST maandag prikken.... ik schrok echt van haar tel... ik hoop dat jullie gelijk hebben..... ik ben al een pechvogel met aparte waardes
Ik ben zoo geschrokken vd tel dat ik niet echt gevraagd of nagedacht heb.. ik sloeg echt dicht en ik raakte in paniek ik hoorde alleen woekeren en bellen als ik veel pijn krijg l.u.m.c gaat bloedprikken die werken nu wel mee
Gelukkig dat je mag bloedprikken dichtbij huis, maar die waardes snap ik toch echt niet...net of je stijgingen zo raar waren...volgens mij niet... Ben heel benieuwd maandag.