Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik ben begonnen met IUI,ik heb clomid geslikt. Maar nu is er geen ziekenhuis in Nederland die mijn follikelmetingen wil doen.Ik ben hier behoorlijk van streek van.Ik heb geen rijbewijs,dus dat zou betekenen dat manlief alle keren mee moet naar Belgie en dat kan echt niet met zijn werk.
    Ik ben een beetje ten einde raad,want dit zou betekenen dat we dus niet meer verder kunnen met IUI en onze laatste kans verkeken is:( Weten jullie misschien een ziekenhuis die wel de follikelmeetingen doen terwijl je eigenlijk in het buitenland loopt?

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoop ja in Rotterdam

Ziekenhuis Amstelland in Amstelveen en het ziekenhuis Rijnmond in Rotterdam,Tergooiziekenhuizen werken samen met gent

3. Alf

Alf Niet meer actief

Hoop, wat raar dat geen zkh je wil helpen? Kan Gent daarin niet bemiddelen ofzo? Waardeloos.
    Ik ben zelf weleens naar een part echo buro gegaan als ik het in mca niet voor elkaar kreeg. Dat was dan wel niet voor een FM, maar je kunt het altijd proberen? Sterkte.. :(

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Telefoonnummer MCRZ: 010 - 291 2280 (Dr. Verhoeff)
    deze kwam ik ook tegen

5. Alf

Alf Niet meer actief

BB, jeez zeg wat onprofessioneel van star! Geef dan iig toe dat je een fout maakt.
    Kun je niet nu meteen weer laten prikken? Wellicht is er nog steeds wat te vinden doordat de mk nog niet op gang is? Sterkte meis, dit is gewoon niet wat je erbij gebruiken kunt :x

6. Alf

Alf Niet meer actief

Angelica, het is niet slecht dat je niet durft te hopen.. maar wel verdrietig dat je er na alle tegenslagen zo voorzichtig in moet staan. Ik hoop zó dat je geviel fout zit en dat het deze keer lukt. X

7. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, nog een dagje meis, hou vol. Ook voor jou hoop ik dat je angst een slechte raadgever is en dat je waardes morgen mooi zijn, net als je hcg! x

All, knuffel!

8. Alf

Alf Niet meer actief

Vandaag weer echo. Mijn man gaat deze zwangerschap voor het eerst mee. Spannend. Ook bij mijn dochter* heeft hij nooit een bewegend kindje gezien. Mijn hoop is dus groot, net als mijn angst.

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Angelica: dank je wel!! Is dat telefoonnummer van het Rijnmond ziekenhuis?

@Alf:ik heb Gent gevraagd te bemiddelen,maar patienten moeten zulk soort dingen zelf afhandelen.

10. Alf

Alf Niet meer actief

Hoop, oh oké.. ik snap ergens ook wel dat ze niet voor iedereen kunnen bemiddelen. Maar als iemand zoals jij nu zó tegen dichte deuren aanloopt.. dan heeft hun eigen behandeling ook minder effect..
    Hoop dat Angelica je aan de juiste info heeft geholpen!! :)

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Alf spannend hoe laat heb je je afspraak.

Ik kon ook voor metingen naar maasstad, maar omdat mijn cyclus niet volgens het boekje gaat mocht ik van de s niet hahahaha

14. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BB: Heel veel sterkte. Ik hoop dat het gespring het een en ander in gang zet. Wat zwaar waardeloos dat het bloed kwijt is. Je zou toch denken dat bloedtransport wel te achterhalen is. Maar ja, daar heb je nu niks meer aan.

@Hoop: De Gelderse Vallei in Ede. Mijn ziektekostenverzekeraar (CZ) heeft samen met me gezocht toen ik hetzelfde wilde voor ICSI in Gent. Klinieken die alleen fase 1 en 2 van IVF/ICSI doen zijn wat eerder geneigd eraan mee te werken. Er zijn er ook vast dichter bij in Brabant. Ik weet niet of je in oost of west Brabant woont. Je zou Geertgen nog kunnen proberen.

@Alf: Veel succes vandaag. Geniet ervan.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Je moet idd je verzekering inshcakelen dat je de fm in ned wilt doen

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel dames! Ik ga nu snel aan het bellen!:)

17. Alf

Alf Niet meer actief

Echo is 16.15 :)

18. Alf

Alf Niet meer actief

Zet 'm op Hoop! ;)

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0