YESSSSSSS.....maasstad gaat het doen!! Ik ben zo blij Ik kan 10 juli op gesprek komen,dus deze ronde vervalt,maar goed ik heb clomid geslikt dus misschien helpt dit al een beetje Heel erg badankt meiden! Jullie zijn goud waard
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:d
Bedankt voor het meedenken hoor! Jullie moesten eens weten hoe opgelucht we zijn. Nu Belgie nog te pakken krijgen....ben heel de tijd al aan het bellen,maar elke keer in gesprek
Ik mail gent ook gewoon als ik vragen heb Tel. +32 (0)9 332 31 39 infertil.uzg@UGent.be Nieuwe pagina 1
@Hoop: super dat je het voor elkaar hebt! @Alf: ben nieuwsgierig naar je echo, kleintje heeft hopelijk extra zijn best gedaan omdat papa het nu allemaal kan zien. Hier: spanning stijgt voor morgen. Alweer veel druk/pijn in mijn onderbuik gehad vandaag...(hoop zo dat dat geen kwaad kan, heb het al lang inmiddels).
Y30 > veel geluk voor morgen! Hoop:goed geregeld, Rijnstate in Arnhem heeft bij mij altijd heel fijn meegewerkt! Alf: hoe was het?? hoop dat het mooi was met je mannetje erbij! X
Hier, Alles was weer goed meiden! Was erg leuk..kindje gaf heuse show weg qua bewegen. Manlief was helemaal stil. Met onze dochter* heeft hij nooit een bewegende echo gezien. Dit was de eerste keer ooit dat ie zijn kindje zag leven. Ben weer vooruit gezet. Apart. Termijn vandaag vastgesteld op 11w2d Gaat lekker vlot zo. Lieve meiden, ik gun jullie allemaal zo'n mooie echo.. ik duim en bid voor veel goed nieuws hier de komende maanden!
Y30, succes alvast voor morgen. Ik hoop dat het gewoon je bm is die voelt groeien. Ik heb overigens pas sinds een week een 'rustige' buik. Daarvoor continu kramperig/drukkend ..
Dat hoopte ik ook te bereiken Ik heb veel plat op de bank gelegen omdat ik die druk maar eng vond. Leek wel minder als ik niks deed..
ALF YESSSSSSS wat geweldig Hoop je bent wel lang onderweg volgens mij 3 uur. Je moet via antwerpen. Ik zoek effe op hoe ik het heb gedaan
Ohh....dat is wel lang ja. Maar ik weet nog niet zeker of mijn man vrij kan nemen,dus dan zal ik toch met de trein moeten.
@Hoop: Fijn dat het nu geregeld is. Nu kun je je helemaal gaan richten op de IUI. @Alf: Kleintje wist het gewoon! Leuk dat hij zo'n show weggaf. @Y30: Succes vandaag. Ik had mijn eerste goede zwangerschap ook bijna constant een trekkend gevoel. Ik hoop dat je waardes vandaag mooi zijn. Ik heb morgenochtend weer een echo. Dan is de termijnbepaling en het gesprek voor de combinatietest. Ik ben benieuwd naar de termijn, want het gaat telkens vooruit/achteruit/vooruit. Het scheelt denk ik dat ik de laatste 2x arts-assistenten had, die kunnen naar mijn idee niet zo heel goed echo's maken.