Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Y30: succes vandaag!

@Sprokkel:jij succes morgen!

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Reistijd InterCity Brussel
    Amsterdam Centraal • Schiphol (Airport) • Den Haag HS • Rotterdam Centraal Dordrecht • Roosendaal • Antwerpen Centraal (overstap)
    • Antwerpen Centraal • Gent St Pieters ► Reistijd: 3:21

Ga voor het volledige reisoverzicht naar de dienstregeling.

Reistijden Thalys
    Amsterdam Centraal • Rotterdam Centraal • Antwerpen Centraal (overstap)
    • Antwerpen Centraal • Gent St Pieters ► Reistijd: 2:26

Ga voor het volledige reisoverzicht naar de dienstregeling.

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel Angelica!! Ik hoop dat mijn man mee kan.Dat weet hij vandaag.Tis best een behoorlijke reis zo te zien,maar voor een heel goed doel!!:)

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

#2225 Hoop42, 27 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2012
    bericht dubbel geplaatst,dus verwijdert:)

6. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net even bijgelezen.
    Hoop wat een gedoe voor een follikelmeting , fijn dat je met de hulp van angelica het in nl kunt doen.

Angelica, jij bent echt super sterk hoop dat je heel snel een baby in je armen mag sluiten.

Alf wat fijn de goede echo ook voor manlief.

Y30 duim duim hopelijk zijn het groeipijntjes

Sprokkel wanneer word de combinatie test aangeraden?

Heeft er iemand iets van puckje gehoord? Het is zo stil en geen reactie op pb.

Ik heb afgelopen week de hystero gehad in gent....zonder verdoving.
    Met de hulp van naproxen was het te doen, geen krampen maar wel hele gemene steek die volgens de arts door een overgevoelige baarmoedermond komt.
    Gelukkig geen poliepen,restweefsel of andere problemen.

Deze week een eisprong gehad en flink geklust ben hoopvol haha.

Voor iedereen veel lefs

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  8. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lindra: Het wel of niet doen van de combinatietest is een afweging die je voor jezelf maakt. Op de website van prenatalescreening.nl staat er wat meer over. Mij zou het wat meer rust geven als ik een goede uitslag had (en vast ook onrust als het een slechte uitslag is, maar dan zou ik het toch van tevoren willen weten). In de combinatietest onderzoeken ze je bloed en voeren ze een nekplooimeting uit. Evt. kun je bij een voor jou slechte uitslag nog vervolgonderzoek doen.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    nee idd niks van puckje gehoord:(

10. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, weer even bijgelezen. Ben nogal druk geweest.
    Hoop, fijn dat het Maasstad het ook voor jou doet. Ik kom er al anderhalf jaar voor de echo's. Voor de IUI ga ik dan door naar Gent. (zit daar in het AZ Sint Lucas)
    Ik reis doordeweeks met de trein. Is prima te doen. De tramverbinding naar het UZ is niet lang, ca 5 minuten. Ik heb het ook eens per taxi gedaan, kostte ongeveer 7 euro. Heel veel succes! Nu gaat het zeker lukken!
    Sprokkel veel succes weer!
    Y30, vandaag is het weer woensdag, een spannende dag. Hopelijk is alles nog goed.

Ikzelf ben maandag weer bij dr. P. geweest, en mag weer beginnen. Mits de cyste aan mijn eierstok weg is. Daarvoor moet ik een echo in het begin van de cyclus. Duimen maar! Dan weer aan de Clomid en de Predmed. De Intralipid doe ik al wekelijks om een goede basis op te bouwen.

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meiden wat is de dosis die jullie krijgen. Mijn ha gaat kijken of ze dit voor kan schrijven en via mijn verzekering kom ik aanmerking voor thuiszorg;)
    Ik kon dit op internet vinden

Intralipid infusievloeistof 200mg/ml zak 100ml 10 stuks
    € 191,58
    De werkzame bestanddelen van Intralipid zijn
    sojaolie en gezuiverd .
    Dit medicijn is uitsluitend op recept verkrijgbaar.

Intralipid infusievloeistof 200mg/ml zak 250ml 10 stuks
    € 260,48
    De werkzame bestanddelen van Intralipid zijn
    sojaolie en gezuiverd .
    Dit medicijn is uitsluitend op recept verkrijgbaar.

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Angelica, ik gebruik de onderstaande intralipid zakken. Ik heb wel van Y30 begrepen dat er kleinere zakken zijn die sneller doorlopen. 20 minuten in plaats van een uur. Dr. P. zei dat deze alleen via Fliegner in Langenfeld te verkrijgen zijn. Die moet ze bestellen en je moet ze natuurlijk ook nog vergoed krijgen van je verzekering. Ik begreep dat ze in Nederland niet verkrijgbaar zijn. Ik heb voor mezelf nog niet gebeld. Zit bij CZ. Krijg wel de onderstaande vergoed.
    Ik doe de Intralipid nu wekelijks voor de IUI. En in de wachtweken doe ik ze twee keer per week.

Intralipid infusievloeistof 200mg/ml zak 250ml 10 stuks
    € 260,48

Verder natuurlijk de Prednisolon 40mg. Ik begin 10 dagen voor de IUI ongeveer en ga door tot ik de uitslag weet meestal op dag 10-12 van de ww. En begin dan met afbouwen.

Succes!

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lindra: fijn dat de hysteroscopie meeviel en beter nog: dat alles goed was! Nu kan je weer verder:)

@Angelica: ja,dat had ik ook al gedacht,dat ik vast nog verder moet met de bus.Dank je wel voor de informatie.....fijn dat je zo meedenkt en meeleeft!

@Tammy: dat is ook niet duur de taxi! Is ook wel makkelijk:)
    Dank je wel!

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Is hier ook zo, als ik 's avonds een tijd op de bank hang (film kijken of zo) dan gaat het bijna helemaal weg.

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Krijg jij de intralipid vergoed? Dat had ik niet begrepen, ik moet het bij mijn verzekering nog proberen maar ga er zeker niet vanuit.
    Dr.P moet nog steeds het behandelplan opsturen en dan kan dat met brief aanvraagform. en verwijzing naar de verzekering.

Ik betaal 70 euro per keer in Langenfeld. 40 voor het infuus en 30 voor het toedienen. Ik heb er tot dusver 4 gehad.
    Ik heb inderdaad de geconcentreerde variant (schat in 20ml), als ze hem langzaam zetten duurt het 15-20 minuten, maar ik heb ook al een keer gehad dat ik met 10 minuten al klaar was. Volgens mij heb ik eens begrepen van dr. P dat het beter is als het wat langzamer gaat, dus dat zeg ik er tegenwoordig bij.

Vandaag overigens weer 4 keer misgeprikt en uiteindelijk vrij pijnlijk infuus in mijn hand, maar ja dat hebben we er graag voor over.

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Verder hier: goede waarden vandaag:). De acceptatie waarde (Reg.T) was weer bijna net zo hoog als de goede meting bij 3w3d.
    En de afstoot waarden blijven laag, de ene is ietsjes omhoog en de andere ietsjes naar beneden, maar niets noemenswaardigs volgens dr.P
    Waar hij met name heel positief over was, was de combinatie van verhoogde Reg.T en een mooie hoge HCG. Die was vandaag namelijk al meer dan 15000:$. Ik had zelf uitgerekend dat ie minstents 8000-9000 moest zijn.
    Vorige zwangerschap had ik op precies de zelfde dag (25dpo) nog maar 4168 (was toen ook qua verdubbeling aan de lage kant).
    De waarden van vandaag hebben wel hoop gegeven bij zowel mij als mijn mannetje. Is tegelijk ook wel eng, want tja we weten hier allemaal hoe vreselijk hard je kunt vallen als je hoop hebt, maar daar probeer ik zo min mogelijk aan te denken;).

@Tammy: was wel grappig hij begon over jou.
    Dat hij maandag een klant had gehad die over mij was begonnen, over iemand die iedere week controle had, dus ik zeg "dat is vast iemand die 40 mg prednisolon krijgt" hij kon er wel om lachen dat we elkaar allemaal zo op de hoogte houden/ informeren via het forum.

Ben alleen weer vergeten te vragen naar de kosten en zijn vakantie. De kosten zullen waarschijnlijk wel in mijn behandelplan staan straks, maar die vakantie...? Heb jij daar maandag nog naar gevraagd?

17. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, Wat goed! Ben zo blij voor je! Weer een stap genomen! Wanneer ga je weer aan de lipid?
    Wat een mooi hcg waarde zeg, dat geeft de burger moed!

Lekker lui op de bank blijven hangen hoor.. Voelt je buik ook rustiger en kan je ukkie lekker groeien! Op naar volgende week met hopelijk net zulk mooi nieuws!

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Y30, supergoed nieuws!

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Y30: wat een geweldige uitslagen meid!! daar word je blij van!:)

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    jeetje 40 mg prednison ik slik 10 voor en 20 na tp

Misschien ga ik wel 40 doen bij poging 4

Ja je ha kan ook intralipid bestellen in Nederlands. zkh apotheken geven het dan af

Deel Deze Pagina