Vinnet ook heel raar, het verdubbelde gewoon, en nu is het gedaald. Lijkt me logische gang van zaken bij niet-goede innesteling. Heel vaag hoor.
Ik ga er vanuit dat mijn lichaam dit oplost. het komt goed..... ik wil wel de s spreken over mijn kansen in de toekomst
@angelica: ik ben het eens met de rest, ik vond je stijging ook niet appart. En snap de zorgen van belgiƫ niet zo. Een daling van HCG is wel een duidelijke zaak, en heel verdrietig. Maar ik zou ook nog even proberen me geen verdere zorgen te maken. (het is immers al erg genoeg dat het weer mis gegaan is, en jullie dat verlies weer moeten verwerken) De verhalen over MOLA die ik hier op het forum gehoord heb, klonken toch heel anders. I.i.g. fijn dat je maandag in je eigen regio kan prikken, wie weet komt er voor die tijd al wat op gang, maar persoonlijk ga ik daar niet zo van uit, aangezien je nu niet meer bloed en je ook al die tijd utro gebruikt hebt. Misschien is het ook fijner om maandag eerst duidelijkheid te krijgen, zodat je het helemaal zeker weet. Heel veel sterkte!!
Hier: het voelt een beetje raar om nu een vraag voor mezelf te stellen, maar zou toch wel graag jullie advies krijgen. Ik slik momenteel geen asperine meer omdat er niets uit het stollings onderzoek is gekomen, leek me niet meer nodig. Maar nu lees ik in het boek van dr. Beer dat het ook voordelen heeft voor de ovulatie fase en het innestellen bevorderd omdat de doorbloeding beter is. Je hoort te beginnen op dag 1, en ik zit nu op dag 10... Wat zouden jullie doen, wel of niet aperine gaan slikken. Ik heb nog een vooraadje maar zal geen herhaal recept meer krijgen nu het bloedonderzoek is gedaan...
Heb van de week niet veel tijd gehad om te lezen en te reageren. Wat niet wil zeggen dat ik niet aan jullie denk.... kom nu weer even kijken en lees nu dit rotnieuws van jou Angelica... het raakt me echt enorm. Ik gun het je zo dat het een keer goed gaat. Dit verdienen jullie echt niet, je hebt er alles voor over! Ik begrijp dat er allerlei negatieve gedachten de kop opsteken, maar volgens mij zijn jullie een sterk team en komen jullie ook hier weer samen doorheen. Heel veel sterkte meis en niet te streng zijn voor jezelf! Hoop dat een ellendige nasleep je bespaard blijft... X babss.
Y30, ik zou denk ik de volgende ronde op dag 1 beginnen, echt dat traject volgen wat beschreven staat. Ik zou bang zijn dat als het zou werken dat het dan net niet goed genoeg werkt omdat je later begonnen bent. Aan de andere kant kan het weinig kwaad natuurlijk om het te gebruiken, dus als je het een fijn idee vindt kun je het natuurlijk wel meteen gaan gebruiken. Het is ook maar net waar je je prettig bij voelt denk ik...
Meleka, balen van je witte test. Kan me, zeker in jou geval, goed voorstellen dat het je onzeker maakt... probeer de moed niet op te geven... Joehoe en brix, hoe gaat het met jullie? En met de andere meiden? Iemand vroeg, een heel aantal pagina's geleden, of ik voor mijn bezoek aan gent gestopt was met vitamine preparaten e.d. Ik ben daar niet mee gestopt, heeft men ook niet vooraf aan mij aangegeven en tijdens en na de onderzoeken is daar ook niets over gezegd (DS ging er zelfs gewoon van uit dat ik foliumzuur gebruikte). Hier, nu alles wel onder controle, heb mijn lot geaccepteerd denk ik. De spanning zal eind volgende week weer wel gaat oplopen denk ik.... Lfs babss.
@Angelica: woorden schieten te kort....ik leef enorm met jullie mee, vind het vreselijk voor jullie!Heeel veel sterkte en een dikke knuff
Lieve angelica wat is het toch oneerlijk, hou vol hoor. Kan me je gevoelens van boosheid en diep verdriet goed voorstellen. Ik vind het heel erg voor je dat er ook ng zo ongerust bij gemaakt word. Heel veel liefs en sterkte voor jullie. @meleka wat frustrerend die witte test, ook voor jou veel liefs @puckje hoe gaat het met je komt er al iets? @babbs ik vroeg dat ivm met vit en gent. Ik ben nu gestopt met vit slikken omdat ik de bloedtesten niet wilde beinvloeden ik ben in nl nog nergens op onderzocht. Bij mij is het helaas helemaal fout gegaan, mskraam was al op gang gekomen uit zichzelf, vannacht weeen gehad elke 5 min met wat weefsel verlies. Vanmorgen begon ik ineens erg te vloeien binnen 5 minuten een beker vol. In het ziekenhuis hebben ze met een tangetje het vruchtzakje met vruchtje eruit gehaald, de bloeding werd nog erger. In een uurtje zoveel bloed verloren dat ze niet meer konden opereren omdat mijn bloeddruk zo laag was, om 4 uur dor infuus bloeddruk beter en toen alsnog leeggezogen ze hebben niet hoeven lepelen gelukkig. Gelukkig had ik de misopr. niet gebruikt. Sorry als ik iemand ben vergeten
@Lindra: meis wat heftig is dat geweest voor je!Doe rustig aan en neem de tijd om dit allemaal te verwerken.Dikke knuff!
Jee Lindra, wat heftig allemaal voor je, wat zal je geschrokken zijn. hoe voel je je nu? Veel sterkte. Denk aan je Hier nog niks. Stilte voor de storm hoop ik. Liefs voor iedereen.
Oh Angelica, de tranen biggelden over mn wangen, wat vreselijk voor je en je man! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht en denk veel aan jullie. Bedenk wel: je kan hier niets aan doen, je hebt het gewoon niet in de hand en dat is ook het moeilijke en frustrerende... Ik vind je gedichtje erg mooi!! Dikke knuffel!
@ Lindra > jeetje wat een verhaal, gelukkig is het "goed" afgelopen... sterkte met verwerken meid! @ Babbs, wat ben je toch een sterke vrouw! @ Meleka, wat vervelend van die witte test. Jou verhaal mbt het verhaal van Angelica is erg begrijpelijk... ik heb ook mijn vriend al eens aangeboden mij te verlaten... misschien kan hij met een andere vrouw wel een kindje krijgen... Erg eigenlijk he?? Onze mannen zijn ook toppers, want ondanks alles is komt de liefde het sterkste uit de strijd! Hier nu 6 wk en 3 dg. vrijdag as eindelijk naar Gent... ik ben bang, maar wil het ook gewoon weten nu wat er daarbinnen gaande is. Het ene moment goeie moed het andere moedeloos en zit ik in mn hoofd al bij de 7e miskraam... had net bij douchen geen gevoel in mn borsten en blijf daar onzeker van worden. Na ja... wat kan ik doen... niets... Voor alle meiden dikke kus
@angelica: Is het nog "rustig"? Veel aan je gedacht vindt het zo oneerlijk voor je! @Lindra: Jeetje meid wat ontzettend heftig. Hoe voel je je nu? @Joehoe: dat van die borsten is zo herkenbaar, je wilt gewoon graag zekerheid... Gelukkig duurt de echo nu niet zo lang meer! Kan me voorstellen dat het dubbel voelt.
@Angelica:trek je het een beetje meis? @Lindra: Hoe gaat het nu met jou? @Joehoe: hoelaat moet jij in Gent zijn vrijdag? Ik moet ook naar Gent voor HSG onderzoek.
@hoop > Ik moet vrijdag meteen om 8.30 uur in Gent zijn... we rijden dus lekker vroeg weg! wel blij, heb ik het meteen gehad... moet alleen rekening houden met spits rondom antwerpen...