SUPER!! Dit geeft vast vertrouwen! Over die paar dagen moet je je echt niet druk maken hoor, bij mij was de groei ook steeds 3 dagen achter vanaf het begin (terwijl ik echt precies wist wanneer mijn eisprong was geweest) en zie hoe ver ik kom. X babss.
Y30, wat geweldig, supergoed. Wat zul je genoten hebben tijdens de echo! Wat fantastisch dat het zo goed gaat! Al die inspanning en overal naar toe is dus niet voor niets, fantastisch! Lekker nagenieten hoor van deze geweldige dag!
Y30 > JIPPIEIEIE!! heel fijn, weer een stap verder! Babbs goed van je te horen en dat alles nog steeds goed gaat! Angel > ik duim nog steeds voor je.
@angel: veel succes met testen morgen, kom zeker even checken! Verder iedereen bedankt voor jullie lieve reacties op mijn goede nieuws van vandaag. Fijn dat jullie zo mee leven!
Nee nog niet getest....Ik durf niet ben bang voor wat er gaat komen. Het is nu 7dg na de tp de vorige keer heb ik na 9 dg getest.......weet niet wat ik moet doen hahahaha
hai allemaal' Ik ben hier niet echt nieuw maar nooit echt actief mee gedaan, alleen nu is het anders ik denk dat ik er behoefte aan heb om mij verhaal kwijt te kunnen. Het begon dat ik in september 2011 zwanger was 1ste keer, na 11 weken kwamen we ik er pas achter dat er geen hartje was en met 6 weken was gestopt met groeien, erg gefrustreert, omdat ik me zo zwanger voelde dat er al die tijd gewoon een leeg vruchtzakje in me baarmoeder zat. Vervolgens met tabletten de miskraam opgewekt, bleek naar een maand niet schoon te zijn met spoed naar ziekenhuis en met hulp is de rest er uit gekomen. dus in totaal misschien wel iets van 3 maanden met bloedingen bezig geweest. 4 mei weer zwanger geluk kon niet op, zo in me achte hoofd gehouden dat ik het weer mis kon zijn zijn en ja hoor afgelopen dinsdag echo weer een leeg vruchtzakje en misschien wel 2, dat kon ze niet zeker zeggen ik was volgens de berekening 7 weken, maandag krijg ik weer een echo, gaan ze controleren of ze geen misberekening heeft gedaan. Ik heb de hoop al op gegeven er komt sinds gister heel licht bruin vloed uit, hoop dat het er nog optijd uit komt anders dinsdag gecurreteerd, want na de eerste miskraam nooit meer die ellende die ik gehad hebt. Ik hou me heel sterk maar ondertussen zo gefrustreerd en waarom wij. O ja ze zei ook nog dat ik wel bloedonderzoeken en chromosomen onderzoeken kan laten doen maar daar waarschijnlijk niks op zal zien. Maar denk wel dat ik dat ga doen kan geen kwaad wie weet. Een heel verhaal maar ik ben het even kwijt.
@ Angelica: oei, wat spannend! Weet je al wanneer je gaat testen? @ Y30: gefeliciteerd met de goede echo. Elke behaalde mijlpaal is alweer een stapje dichterbij in de goede richting. Hang on! @ Chantal: sterkte met je verlies. Zoals Angelica al zegt, ik zou het onderzoek ook zeker laten doen.
Chan, Welkom, en sterkte Ik zou zeker de chromosoom-onderzoeken aangrijpen. Niet elk ziekenhuis biedt dit even makkelijk aan. Desalnietemin hoop ik dat daar niets raars uitkomt.
@chan: welkom, ik ben het met de anderen eens qua onderzoeken. Sterkte!! @angel: testen kan ook eng zijn, rustig aan, je voelt wel wanneer het het moment is. Hier: laptop stuk, dus ff kortere berichtjes i.v.m. 1 vinger typ geklooi op tablet. Verder veel last van mijn buik vandaag, maakt toch weer onzeker...
Chan, welkom hier en sterkte. Alles laten onderzoeken wat je kunt, is ook mijn motto. Succes! Angelica, ik denk aan je en stuur je veel plakkerige positieve energie Y30, jeetje meid, wat ben jij sterk zeg! Wat je er allemaal voor doet, hopelijk gaat je buikpijn snel over en kun je weer verder met genieten! Dikke knuffel!
Hoe is het hier met iedereen? Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we naar de Sutter . Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders, die wonen in Brabant. Daar slapen we een nachtje. Ons dochtertje laten we morgen dan bij opa en oma en dan gaan mijn man en ik al op weg naar Gent. Zo hebben we nog een dagje met zijn tweeën en dan kunnen we lekker rondwandelen, uit eten en in een hotelletje slapen. Zijn er hier meiden die dit ook gedaan hebben en zo ja, nog tips voor leuke dingen in Gent? Ik laat jullie weten hoe het geweest is.