Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @brix: wat een leuk plan! Doen jullie goed, alvast heel veel plezier! En een goed consult bij dr.s natuurlijk!

Hier: nog steeds gevoelig in onderbuik, en manlief moet zo naar de hisartsenpost. Neurologische verlamming, klinkt eng maar hopelijk valt het mee.

2. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed idee hoor om wat langer in Gent rond te kijken. Ik heb het nooit gecombineert met een bezoek aan het UZ, maar ben toevallig afgelopen week een weekendje in Gent geweest. De historische binnenstad is echt heel sfeervol en gezellig. Je kunt een boottochtje maken en ook de sint baafskathedraal vond ik wel de moeite waard.

Veel plezier en natuurlijk succes bij de sutter!

X babss.

3. chinwa

chinwa Lid

21 aug 2011
    99
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Meiden, mag ik me bij jullie melden?

Ik heb inmiddels 3 miskramen gehad en weet het even niet meer.
    Zwanger worden is geen probleem maar zwanger blijven wel.

Vorige week woensdag nog een positieve test in handen gehad en vorige week zaterdag begon ik te bloeden. Bloeden is inmiddels gestopt en nieuwe cyclus is weer van start gegaan.

Ik ben pas verhuist en heb nog geen huisarts maar as maandag ga ik maar even langs voor een verwijzing voor gynaecoloog. De eerste miskramen waren rond de 7 en 8 wkn. Laatste was dus heel pril maar net zo pijnlijk. Van mijn oude gynaecoloog mocht ik direct contact opnemen zodra ik weer zwanger was, maar nu ik verhuist ben naar een andere stad weet ik dus niet of ik daar direct terecht kan. Maandag even met mijn nieuwe huisarts bespreken.

Daarnaast heb ik al jaren last van diarree, maar laatste twee jaar bijna elke dag en meerdere keren op een dag. Ik heb het eigenlijk gewoon geaccepteerd maar nu ben ik toch gaan googlen en besef ik me dat het helemaal niet zo normaal is.Ik vraag me toch af wat er allemaal mis kan zijn met me en misschien toch maar ga vragen om een uitgebreid onderzoek. Denken jullie dat het misschien invloed heeft op een zwangerschap?

Groetjes Chinwa

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @chinwa: welkom! Wat naar dat het weer mis is gegaan en je het zonder je vertrouwde artsen moet doen. Goed dat je een verwijzinggaat regelen! Zou altijd via controle echo laten checken of je schoon bent. Je vraag over de diaree heb ik geen antwoord op, gewoon na vragen! Sterkte!!

@tammy: net eerste rekeningen gehad, zijn met 290 euro per stuk toch iets duurder dan dr.p geschat had...

Hier: manlief heeft aangezichtsverlamming!! Moet nu ook aan de prednison, kan 3-6 maanden duren:$

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix, Gent is een geweldige stad met veel kleine winkeltjes en een boottochtje is zeker aanraden! Verder kun je er heerlijk eten. Ik heb 5 maanden in het UZ gerevalideerd en vond het een geweldige stad.
    Trouwens voor iedereen de Gentse feesten in het begin van augustus zijn een echte aanrader ik heb het zelf al twee keer gedaan en met een of twee overnachtingen in het centrum is dat echt hartstikke leuk!
    Veel plezier Brix! Hopelijk gaat het gesprek ook goed.

Chinwa, welkom hier. Als ik zo vrij mag zijn lijken jouw symtomen heel erg op die van mij. Zoals je dat beschrijft, dat het veel pijn doet (krampen, duizeligheid misschien ook een beetje misselijk?) lijken het op (mijn) afstotingsverschijnselen. Ook dat het nu steeds sneller fout gaat duidt toch wel op (mijn) immuunproblemen.
    Heb je het boek van Doctor Beer 'Is your body babyfriendly?' al gelezen. Het is in het Engels maar goed te volgen en je kunt het bestellen bij Bol. Het kost ongeveer EUR 30.
    De beste 30 euro die ik ooit besteed heb! Als je meer wilt weten dan kan ik je via een PB een beetje vertellen hoe het bij mij is verlopen.

Y30, jeetje dat klinkt toch behoorlijk ernstig van je hubbie! Wel gezellig samen aan de Predmed! Lekker samen de bijwerkingen hebben. Hoeveel mg krijgt hij?
    Jeetje EUR 290 per keer. Dat is toch wel even slikken hoor! Dan mag ik wel extra hard gaan sparen en wat minder luxe eten;).

Hier nog steeds niet ongesteld, ook geen bruine afscheiding meer. Ik wacht het af tot woensdag en als er dan nog geen verandering is, dan maak ik een afspraak in het ziekenhuis. Irritant!!!!

Verder iedereen een fijn, warm en zonnig weekend gewenst!

6. chinwa

chinwa Lid

21 aug 2011
    99
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dankjewel Y30 en Tammywynet. Ik begin er nu wel een beetje moedeloos van te worden. Na de eerste keer denk je ja het kan iedereen overkomen, tweede keer begin je aan je lijf te twijfelen en dan na de derde keer verlies je dat kleine beetje hoop wat je nog in je hebt. In je omgeving zie je baby's geboren worden en meiden zwanger worden en blijven. Dat is best pijnlijk.

Tammy, het boek waar je het over hebt klinkt interessant. Heb je er veel aan gehad?

Ik weet niet meer wat voor afstotingsverschijnselen ik had de eerste keer. Maar de tweede en derde keer ging het gepaard met buikpijn en steken, duizeligheid missellijk, maar dat zijn net de syptomen die ook bij een zwangerschap horen.

Groetjes Chinwa

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @tammy: wat beroerd nog geen ongi! Goed dat je naar gyn gaat. Manlief heeft 50 mg, maar voor 10 dagen dus hopelijk vallen bijwerkingen mee. Ik vond 290 ook wel heftig, maar ja als het dan goed gaat dit keer, is het me nog wel meer waard!

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik heb het zelfde boek gelezen, en juist met dat moedeloze gevoel wat je beschrijft heeft het me enorm geholpen, omdat ik dingen tegen kwam die ik herkende en mij weer hoop gaven dat er toch wat aan gedaan kan worden. Welliswaar in duitsland in nl wordt de samenhang tussen immuun problemen en miskramen niet erkent.
    Maar...heb je de gewone nl onderzoeken al gehad? Gezien die vergoed worden zou ik die dingen eerst laten uitsluiten. Nogmaals sterkte!

9. chinwa

chinwa Lid

21 aug 2011
    99
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Y30 Ik heb alleen een chromosomenonderzoek gehad en die was goed. Verder nog geen enkel onderzoek gedaan maar denk wel dat het tijd wordt om daar mee te starten.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Zeker doen, heb je na 3 x ook recht op. Op herhaalde miskramen.nl staat een lijstje met onderzoeken. Gyn zal niet alles willen doen, door zetten helpt vaak wel:D

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Chinwa helaas welkom

ik ga zo mijn zus neefje is 2 geworden

Durf nog steeds niet te testen..... ik word nog steeds midden in de nacht wakker badend in het zweet. last van mijn maag en darmen oom nog pukkels..... maar ook ongi krampen

misschien vanavond testen

12. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, Wat ontzettend vervelend en schrikken van je man! Hopelijk herstelt het zich snel met de prednison!

Heb je al wat meer rust gekregen na de echo? Ik hoop het zo..

Tammy, Jeemig wat rot dat je nog steeds niet duidelijk hebt waar je aan toe bent. Ben je uiteindelijk nog aan de primolut geraakt?

Chinwa, Welkom hier.. helaas..
    Ik begrijp dat je je helemaal wilt laten onderzoeken. Ik herken zelf je klachten niet, maar elke dag buikloop klinkt niet fijn.. wellicht zit er idd een achterliggende oorzaak die ook verder kan helpen met de oorzaak van je mk's.. sterkte..

Angel, Gefeliciteerd met je neefje. Hoop dat je een fijne niet al te confronterende dag hebt. Met een mooie beloning als je thuiskomt.. alleen testen als je het aandurft. Disndag bloedtest he? Spannend weer.. ik duim me suf!

13. Alf

Alf Niet meer actief

Brix, Wat een goed idee om er een leuk uitje van te maken in Gent! Is inderdaad een leuke stad.. hoop dat jullie ook echt even heerlijk kunnen ontspannen en genieten.
    En natuurlijk een goed bezoek bij Dr. de S. gewenst!

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Chinwa...helaas welkom hier!
    Ik hoop dat je het hier de informatie vind die je nodig hebt voor welke onderzoeken je moet gaan...en ook heel fijn is het dat je hier je ei kwijt kan...in goede en slechte tijden.

@Angelica: heb je nog steeds zwangerschapsklachtjes?
    Ik snap best dat je het eng vind om te testen,misschien gewoon nog even wachten dan.

Ik heb hier last van mijn borsten,dat heb ik al maanden niet meer gehad.Het gekke is dat het alleen mijn tepels zijn en niet de zijkant van mijn borsten(wat ik bij zwangerschap had).Ik heb het idee dat het van de pregnyl is,alhoewel ik die pijnlijke tepels nu een paar dagen heb en de pregnyl al 10 dagen geleden gezet is.Heeft iemand hier ook ervaring mee?

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Brix: heel veel succes in Gent morgen.je zal er geen spijt van krijgen dat je naar ds de S gegaan bent!

16. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Brix: Succes morgen en veel plezier in Gent.

@Hoop: Ik heb niet standaard last van mijn borsten bij zwangerschap, maar als ik het heb voornamelijk mijn tepels.

@Angelica: Gefeliciteerd met je neefje! Succes met testen. Als je twijfelt kun je natuurlijk ook wachten tot de bloedtest, toch?

@Chinwa: Welkom en succes met je onderzoeken. Is er al weleens onderzoek gedaan naar je darmen?

Ik heb niet zo'n best weekend tot nu toe. Gisteren iets te fanatiek gesport en dat wreekte zich in de ergste migraine in jaren. Gelukkig nu hoofdpijn en braakvrij en alleen nog moe. Leermomentje... Morgen nekplooimeting en ik moet alleen. (Ik ben nog steeds niet gerust op echo's). Mijn vriend zou meegaan, maar hij moet werken ivm vakantie en ziekte van zijn collega's. Balen.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sprokkel: dan is het misschien toch een zwangerschapskwaaltje hoop ik:)

Jezelf wel in acht nemen hoor meid! Balen dat je vriend niet meekan,het blijft een spannend iets he.
    Heel veel succes morgen meid!

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoop ik hoop het voor het kan idd van pregnyl komen

de klachten die ik heb zijn bijwerkingen van utro

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @angel: ik duim alvast voor dinsdag, en voelt het goed om eerder te testen dan doe je dat.
    @hoop: kan hoor tepels, die voelde ik hier dit x ook eerder dan de algehele gespannen (.) (.)
    @alf: de echo was donderdag fijn, maar ja uit ervaring weet ik dat het de dagen erna al mis kan zijn, en doordat ik veel buikpijn en steken heb, slaat twijfel toch best vaak toe. Zou het liefst twee x per week echo hebben;)

20. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Angel ik brand nog steeds kaarsjes voor je. Doe gewoon wat goed voelt wanneer het goed voelt...

@hoop ik had ook alleen last van mn tepels... kan beide kanten op! Wel spannend, ik duim voor je!
    @Sprokkel > jeetje heftig de nekplooi alleen... kan er niemand anders met je mee?

@Y30 zoooo herkenbaar al die twijfel door elk steekje en pijntje... ik heb het gewoon nog steeds... Maar misschien stelt dit je gerust: bij mij plakt de beeb nog steeds en ik heb nog nooit zoveel last gehad van rare steken, krampjes en pijntjes...

Hier morgenavond (20.15 uur) de pretecho.... ooohhh kan niet wachten, weer spannend en ik ben natuurlijk vreselijk nieuwsgierig wat het wordt! Iedereen roept wat anders...

Dikke knuffel

Deel Deze Pagina