Ik zit er net aan te denken! Heb laatst cursus voeding en mondgezondheid gehad waarin dat voorbij kwam. Super dat je ha er ook aan gedacht heeft en het iig wil laten onderzoeken. Hopelijk komt er een oorzaak uit en kun je gericht door!
Ik had zelf ook al wat speurwerk gedaan op het world wide web en had al wat gelezen over Coaliakie. Vanochtend gaf de ha zelf al aan dat het wellicht coaliakie kon zijn zonder dat ik er iets over had gezegd. Daar was ik wel blij mee. schildklier, lever en darmen worden onderzocht nav mijn bloed. Dus hoop dat er wat uitkomt en wellicht ook de oorzaak van de miskramen. zoniet dan richting Gynaecoloog voor verdere onderzoeken.. want ik wil toch wel heel graag een baby.... en hoop dat we allemaal snel een baby in onze handen mogen houden!!
Mijn nekplooimeting zag er (voor zover ze nu kon zeggen) goed uit. Ik moet natuurlijk nog wachten op de uitslag van het bloed. Die krijg ik volgende week doorgebeld. Ik ga nu echt proberen me niet meer zo druk te maken, want dat deed ik wel iets teveel.
@angel: wat naar die witte test! Logisch dat je er van baalt! @sprokkel: eerste nieuws is goed! @chinwa: fijn dat de hiisarts het serieus neemt, zou super zijn als je in 1 klap de oplossing vindt voor 2 problemen.
@Angel > gatverdegatver... dikke kus meis... @Sprokkel > heel fijn, die bloedtest komt vast goed, knap dat je alleen bent gegaan!
Sprokkel, het eerste nieuws is goed, gefeliciteerd! Chinwa, een collega haar zus heeft het ook en heeft nu een wolk van een baby. Heb er verder geen idee van het hoe en wat maar het kan dus. Succes met de onderzoeken. Hoop, fijn dat de dagen zo snel voorbij gaan en als bonus zijn straks je dozen uitgepakt en alles op zijn plek gezet. En dan op naar die dubbele streep! Y30, hoe gaat het vandaag met je (en je hubbie)?
@Y30: hoe is het met je man? Hoe kom je aan aangezichts verlamming? Kan je dat zomaar krijgen? Wat voor klachten kreeg hij? Sorry dat ik vergeten ben op je berichtje te reageren.
Wij gaan zo naar Spaarne voor eerste controle door Dr.E. ook eerste keer doptone.. brr.. heb ik toch wel een lichtelijke aversie tegen ontwikkeld
Angelica, veel geluk met testen! Alf, jij ook veel succes vandaag al heb ik geen idee wat een doptone is. Ik dacht een apparaatje voor de baby's hartslag? Nou in ieder geval veel geluk!
Tammy, klopt. Dat doen ze vanaf 12/13 weken ter controle ipv echo. Zo hebben ze bij mij toen ontdekt dat mijn dochter* niet meet leefde. Vandaar mijn nare associatie. Heb 100 x liever een echo.