Hallo meiden, Wilde even laten weten dat ik nog steeds meelees maar een beetje afstand heb genomen, heb nog steeds erg veel moeite met de verplichte pauze in afwachting van nieuwe hysteroscopie en Gent.... Wordt wel heel blij van alle zwangeren wauw: Joehoe, Meleka, Y30, Alf en Sprokkel - mis ik vast nog iemand jullie zijn gelukkig met zoveel geeft mij hoop! @Alf succes vandaag @Hoop - hoop(!) zo dat je hierboven gaat aansluiten wat spannend allemaal.... succes met het verhuizen. @Lindra - hoe is het met jou, lees je niet meer zo vaak. @Angelica, denk aan je - veel respect @Dreamz denk ook aan jou, knuffel Voor de niewelingen die ik niet ken helaas welkom hier. Voor iedereen veel liefs en fijne dag, groetjes Puckje.
Alles is goed. Wel weer peentjes gezweten want Dr.E kon hartje niet vinden. Hij werd er zichtbaar nerveus van -gebeurt uitgerekend bij mij- dus we zijn meteen naar echo gerend (Maria, ik heb Karin ontmoet) Karin had ukkie binnen drie seconden in beeld mét kloppend hartje! Placenta ligt voor, en kindje is zo beweeglijk dat het wegzwemt voor de doptone. Wordt nog wat Nu pas met 17 wkn weer controle. Kijken of ik dat red. Ben wel toe aan wat rust merk ik..
Ow Alf, wat een spanning. Met zo'n doptone is het wel vaker zoeken, was bij mij ook altijd raak met voorliggende placenta. (Heb je weleens aan een Angelsounds gedacht? Daarmee kon ik het hartje namelijk wel goed vinden.) Maar FJOEEEEE dat alles goed is. (En je hebt haar toch wel de groeten gedaan hè ) Was je in Heemstede? Die doptone daar is namelijk vooroorlogsch. xx
Pff Alf, wat een schrik. Dan is het wel ontzettend fijn dat die echo in de buurt is inderdaad. Wat grappig dat hij nu al wegzwemt, hahaha.
Nee, hoofddorp. Ik had de echo in mijn voorwaarde staan als doptone negatief zou zijn. Had jij dat ook steeds met je placenta? Dat ze dan slecht horen? Angelsound, hmm.. weet niet. Ik ben bang dat ik daar juist onrustiger van word. Hoe had jij dat? Nee, niet de groeten gedaan. Ging snel en had vijf man om je heen. Volgende keet doe ik het, beloofd!!
Ja, met de placenta voor is het soms wat lastiger te horen. Al moet ik zeggen dat ik eerst elke keer een echo kreeg eigenlijk. Tot week 24, toen de vliezen braken. Van Angelsounds werd ik rustiger, maar ben hem pas laat gaan gebruiken, bij week 19, toen ik bloed begon te verliezen. Kon haar altijd goed vinden. Als ik wakker werd, zocht ik haar even op en kon ik de dag weer door. Met placenta voor voel je namelijk ook veel minder. Ik tenminste wel. xx
Ik schaam me, heb al een tijdje niet gereageerd. Ik heb er vaak gewoon de energie niet voor. Verder gaat het goed, maar die vreselijke moeheid is echt lastig.
Alf, ik heb ook zoveel gehad aan de angelsound. Ik voelde ons meisje amper omdat ze maar zo;n kleine ruimte had natuurlijk en was constant bang dat ze dood zou zijn. Ik luisterde dan even 10 seconde ofzo en was dan weer gerust gesteld (voor eventjes)
Even snel tussendoor: we zijn net in hget maasstad ziekenhuis geweest en ze willen de follikelmeetingen gaan doen...sterker nog: we mogen de IUI daar ook doen!...we denken daar nog over na. Volgens gyn kan ik nu,12 dagen na spuiten van pregnyl geen last meer hebben daarvan...dus misschien toch zwanger?? Ik hoop het zo!! We gaan snel verder met verhuizen,ik wilde dit even vertellen.
Oh Hoop, ik hoop het zo voor je! Dat zou geweldig zijn! Super dat Maasstad wil meewerken mocht het toch wel nodig zijn! Goede move!
he meiden........... ik zit nog in tranen...................... helaas heb ik een kleine sterretje erbij..... ik had nog wel hcg in mijn bloed en ze vertelde me dat het niet goed is gegaan met doordelen. Ik hoop dan mijn ongi snel komt Vanavond met mijn man praten die wil graag gelijk verder maar ik wil rust... we gaan op vakantie ik wil me niet druk maken of niet in de zon mogen etc 3 okt een gesprek met de sutter of we nog verder gaan.
Lieve Angel, wat een verdriet. Kon ik je maar even een knuffel geven. Luister naar je hart, je lijf, je bent op. Ga op vakantie, zo zorgeloos mogelijk (voor zover dat kan natuurlijk) en doe nieuwe energie op, zonder medicatie, zonder ergens rekening mee te hoeven houden... Dat kan alleen maar goed zijn voor je aan een nieuwe poging start. Je bent niet alleen maar een lijf (dat het ook al zo vreselijk zwaar te verduren heeft), maar ook een mens met een hart dat al veel klappen heeft gehad. Doe nieuwe energie op straks. Maar nu eerst dit verdriet voelen. Was daar maar een fastforwardknop voor. Een hele dikke zoen van mij.
Lieve Angel, ik sluit me aan bij de woorden van Maria. Wat een ongelofelijk rot nieuws... Ik wens je alle sterkte en kracht toe, het is zo verdomde oneerlijk
Angelica, wat een verdriet! Ik kan je wel zeggen dat een verplichte pauze eerst vreselijk is, maar als je dan een aantal weken verder bent, dan is het toch wel lekker. Fijn allemaal dingen doen, eten en drinken die anders niet kunnen. En je weer goed voelen (ik heb altijd erg veel bijwerkingen van de Predmed.) en geniet er dus wel van dat ik medicijn vrij ben. Je vakantie komt als geroepen! Alf, nu begrijp ik je angst voor het consult. Gelukkig maar dat alles gewoon lekker goed is. Veel plezier met het genieten! Y30, hoe is het? Ik hoop maar dat het goed is. Hier zit ik de dagen af te tellen tot de primolut kuur is afgelopen, nog twee dagen. En dan wachten op de ongesteldheid? Heeft iemand hier ervaring met Primolut en hoelang je daarna ongesteld wordt? Ook kijk ik uit naar volgende week want dan mag ik een nieuw jong parkietje uit het nest ophalen. Heerlijk, weer leven om me heen. Mijn huis is nu al een paar maanden doodstil en dat is erg ongezellig!