Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat is fijn zo vroeg! Ik hoop echt dat je een goede echo hebt!
    Ik moet er om 9 uur zijn.

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    we gaan altijd 3 uur van te voren weg.

hier nog geen bloed te bekennen bah wordt er naar van

3. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joehoe, fijn dat hoe vrijdag mag, spannend ook en de onzekerheid is heel herkenbaar...

@angelica, ik blijf het een verwarrend verhaal over de waardes vinden, ze leken zo goed en normaal. Ik weet niet hoe jij dit weekend doorkomt, maar denk veel aan je. Ben je inmiddels al gestopt met alle medicijnen? De utrogestan houdt een bloeding toch nog een paar dagen tegen?

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    puck ik ben nu bezig met mijn scriptie. Morgen ga ik weer bloedprikken en dan horen we meer. Ik wil dat het nu wel komt (weet jij alles van)
    Ik gebruik sinds vrijdag niets meer

Heb jij nog ergens last van?

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Angel ik vind het maar een raar verhaal van je waardes.
    Ze waren gezakt, maar gingen toch ook weer stijgen?
    Kan het niet zijn dat 1 van de 2 wel is blijven plakken?
    Ik zou niet zomaar durven stoppen met de utro met 2 bevruchte eitjes aan boord...

6. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha, een scriptie. Daar moet je je echt op focussen. Ik ben freelancer en stort me in dit soort periodes vol op mijn klussen. Is natuurlijk geen oplossing mr verzacht/verdooft een beetje.... En de tijd lijkt dan iets sneller te gaan. Ik hoop hoe dan ook dat het snel morgen is voor je. Dan weet je meer. Het is echt zwaar ... dat je dit vlak voor een weekend moest horen, zoveel vragen.

Hier helaas niks veranderd, paar keer een heftige kramp, vandaag wat steken, wie weet of het volgende week eindelijk loskomt... Geduld is een schone zaak en in ieder geval niet mijn sterkste kant.
    Sterkte meis, denk aan je.

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @angel: morgen krijg je duidelijkheid over de waarden. Een echo heeft denk ik nog geen zin hé, nog te weinig HCG om wat te zien.

@Lindra: hoe is het nu met jou? Nog last van al het bloedverlies?

@Puckje: ik vind dat je het knap lang vol houd hoor! Is het niet lastig met naar het werk gaan e.d.? Ik heb ooit een mega bloeding mindden in de supermarkt gehad, sindsdien wil ik eigenlijk zo min mogelijk het huis uit als ik wacht op de mk. (altijd lastig).

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden!

Puckje, jeetje ik heb respect voor hoe je dit volhoudt.
    Dikke knuffel...

Angel, succes voor morgen, ik hoop zo dat ze er vet naast zitten en dat het gewoon wel goed mag zitten!

Lindra, jemig wat heftig, hoe gaat het nu met je?

Joehoe, heel veel sterkte met het wachten tot vrijdag en hopelijk krijg je wat moois te zien!

@ Hier, ik heb net een mail gestuurd naar een zh in Rotterdam om hulp te vragen voor nieuwe onderzoeken en hulp bij het zwanger worden.
    Ik heb het gehad, ik wil weten waarom het nog steeds niet wil lukken om zwanger te worden...
    Vorige bloedonderzoeken in Gent is weinig uit gekomen, maar ik slikte gewoon mijn vitaminen etc, dus ik vraag me dan af of ik daar niet mee gestopt had moeten zijn voor de bloedafnamen.
    Hoop dat ik snel antwoord krijg, want ik heb weer het idee dat ik stil sta.
    Een kindje lijkt nog zo ontzettend ver weg..
    Af en toe sluit ik mijn kinderwens ergens achter in mijn hoofd op, om te proberen met andere dingen bezig te zijn...
    Zo oneerlijk dat unfit parents wel een kleintje mogen krijgen en wij nog steeds met lege handen staan allemaal...

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Snel berichtje verlies nu veel bloed zonder stolsels hoop dat het snel doorzet ga nu slapen knuffel aan iedereen

10. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Sterkte Angel.. :'(

11. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angelica heb verl aan je gedacht wat is dit oneerlijk zeg, veel sterkte
    @hoop en yoehoe veel succes morgen in gent.

Puckje hoe gaat het met jou?

Vandaag weer een beetje bijgekomen,ben nog erg kortademig en moe.
    Het bloeden is nu veel minder gelukkig.

12. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dreamz ik heb 31 mei mijn eerste afspraak in gent. Mijn aandacht is nu voornamelijk gericht op de bloedonderzoeken omdat ik nog nergens op onderzocht ben. Welke bloedonderzoeken heb jij gehad en waarom ben je niet tevreden over de uitkomst. Ik twijfelde eraan of ik wel of niet moest stoppen met supplementen en vit.

13. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Angel, knuf. K-zooi.

Joehoe, duim duimerdieduim.

Xx

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik heb vanalles gehad, het hele pakketje eigenlijk.
    Achteraf zou ik willen dat ik gestopt was met de vitaminen..

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meid, hoe is het bij jou?

16. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL

Vind jij het bloedonderzoek in gent uitgebreid of waren het ook standaard bloedtesten? Wel raar dat ze niet aangeven of je wel of niet moet stoppen met vit nemen. Kon je zelf ook aangeven waar je op geprikt wilt worden?

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ze zijn er best wel uitgebreid, ik moest een hoop buisjes bloed afnemen.
    Ik geloof dat er ergens een lijst moet staan van de onderzoeken die Suus destijds gehad heeft.
    Volgens mij op het forum van herhaaldemiskramen.
    Ik kon niet zelf aangeven waar ik op geprikt wilde worden, maar ik weet wel dat ze er erg grondig zijn.
    Helaas kwam er bij mij geen enkele afwijking uit...

18. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angelica, denk aan je en sterkte, hoop dat het snel voorbij is.

@Lindra, wat fijn om wat van je te horen! Maakte me al een beetje zorgen maar fijn dat het bloeden minder wordt, is een goed teken. Rustig aan doen hoor, het is lichamelijk echt zwaar, neem de tijd om te herstellen.

@dreamz, goed dat je actie onderneemt, zeker wanneer je niet weet waar het nou aan ligt en geen duidelijke oorzaak hebt. Alleen al cyclusmonitoring gaf mij een heel gerust gevoel. Elke kans die ik had hebben we benut ( nu nog een plakker)... En wat betreft de vitamines raadde mijn acupuncturist mij aan te slikken wat ik normaal doe voor en tijdens zwangerschap, dat is de uitgangspositie voor de bloedtesten vindt zij en niet dat je niks slikt want dat is normaal ook niet zo. Wanneer je waardes dan afwijken is er echt iets aan de hand. Ik hoop dat dit je misschien een wat fijner gevoel geeft over de resultaten van Gent.
    Ik zelf slik dus maar gewoon door.

Ik heb ook geen idee hoe ik het volhoud maar ik heb niet zoveel tijd meer en een natuurlijke miskraam schaadt de boel van binnen in ieder geval niet. (voorzover je dat met cytotec, Chinese kruiden etc.kan noemen). ik ben ook heel bang dat het ergens zomaar gebeurt. Loop al die weken al met mega kotex rond.... Werk voor mezelf en kan toevallig nu veel vanuit huis werken. Volgende week ook maar daarna wordt het lastiger mr dan moet er wel iets gebeurd zijn!
    Knuf voor allen.

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Puckje, ja af en toe heb ik ook geen idee hoe ik me er maar weer doorheen sleep.
    Alles lijkt op de automatische piloot te gaan.
    Ik probeer wel om me er niet te veel mee bezig te houden, maar toch blijft het een hobby waar je eigenlijk altijd mee bezig bent.
    Als ik nou van tevoren zou weten of alle inspanning letterlijk zijn vruchten zou afwerpen, dan doe ik het met liefde.
    Maar dat weten we helaas niet, anders was het een stuk makkelijker allemaal.
    Knuffel!

20. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey Meiden,

Hier gister bruinverlies.... had al heel slecht en onrustig geslapen en stond met een slecht gevoel op... toch kwam het onverwacht... schrok even... mn vriend en ik vierde net onze verjaardagen, dus hele huis vol visite... heb echt de dag uitgezeten. Het was weinig, maar daarna de hele tijd onrustig en kramperig gevoel... vannacht ook weer 3 uur wakker gelegen van de pijn in mn buik. Kortom: voelt niet goed.
    Ik heb me net ziekgemeld en ga zo ziekenhuis bellen... hoop dat ik snel terecht kan voor echo... :(

Kus

Deel Deze Pagina