Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Gefeliciteerd Lindra! Super dat de S zo snel reageert. Hopelijk heb je snel de juiste meds in handen en mag het goed gaan deze keer!

Succes weer donderdag Puckje.. gaat Dr E deze keer de resten verwijderen?

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    meleka veel plezier.

oh spannend Lindra

3. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindra, wat fantastisch! Heel erg gefeliciteerd met je positieve test!

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Elpie: G&W (gezond en welzijn ??) heeft solgar gewoon in de winkel.
    Ik slik de tabletten vitamine D van solgar, ook 1000 iui per stuk en zit nu op 4000 per dag.

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Lindra: Gefeliciteerd!! En fijn dat dr. S snel reageerde! Het bruin was misschien gewoon innestelling, zou qua timing goed kunnen. Hoop dat het dit keer helemaal goed gaat!!

@Alf: nog 2 daagjes! Ik tel nog mee, en hopelijk gaan de komende dagen zo voorbij en ben je donderdag weer een hele stap verder, richting genieten.

Hier: vanmorgen weer lipid laten zetten, verder nare scherpe pijntjes vandaag. Maakt me toch weer een beetje onzeker. Vrijdag echo en nekplooi meting, hopelijk worden we dan weer gerust gesteld.

6. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindra, gefeliciteerd!!!

Meleka, hoop dat het is mee gevallen vandaag en nu vooral niets doen, rust, rust,rust!

Y30, scherpe pijntjes kunnen er heel goed bij horen hoor, vrijdag vast weer een mooie echo!

Hier, rustig aan hetzelfde, goed nieuws dus! Krijg stiekem een beetje hoop dat ik misschien toch wel de 34 weken kan gaan halen...

Lfs babss.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Babsss: fijn om te horen meid! Je bent bijna al 33 weken!:)

8. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan bijna niks vinden op internet over factor 8, ben er ook echt niet gerust op dat aspirine genoeg is.

Het advies aspirine en ustrogan komt niet van De S maar een collega, ik heb met de poli gebeld. Volgens mij is d S op vakantie.
    Volgens deze arts mocht ik na 12 weken ook stoppen met de aspirine en ustro, lijkt me vreemd toch?

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Y30: hoe ist met de pijntjes? Gaat het weer wat beter?
    Ik duim voor een goede echo vrijdag!

10. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    niet om cru over te komen, maar doe dat toch maar niet
    Hier ook advies gekregen op 12 weken te stoppen met asaflow en utrogestan, en op 20 weken is ons meisje gestorven

11. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    #3011 Maria999, 6 aug 2012
    Laatst bewerkt: 6 aug 2012
    Lindra, kun je DS niet mailen? Ik zou echt denken dat heparine een goed idee is. Als je googlet op sutter@ugent.be vind je het wel.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @babs: wat fijn dat je vertrouwen weer toeneemt. Je hebt het over 34 weken, is dat een bijzondere mijlpaal?

@12 weken stoppen: Wel met de utrogestan toch?! Zo heb ik het hier in ieder geval altijd begrepen.

Hier: scherpe pijntjes zijn een stuk minder. Nog wel onrust in mijn onderbuik. Zo lekker warm douchen en dan in pyjama relaxen op de bank.

13. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Y30, laat ff je urine kweken. Kan ook blaasontsteking zijn wellicht. Just in case...

14. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL

Ga DS morgen mailen en voor alle zekerheid ook nog eens bellen met gent.
    Ik weet ook niet precies hoeveel te hoog de waarde was, wel vreemd want de ene moet et factor 8 wel spuiten en ander niet.
    Pfff het stollingsverhaal is lastige materie, wil gewoon niet ng een miskraam als het evenueel te voorkomen is.

Meleka hoe ging het met jou vandaag?

15. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, goh G&W zit ook in mijn woonplaats, als ik dat geweten had... De vitaminestore is om de hoek bij een goede vriendin dus als ik daar ga buurten, koop ik daar mijn vitamines.
    Hopelijk voel je je gauw weer beter en ga je weer voor een geweldige echo! Het is je gegund!

Ik ga donderdag naar Langenfeld en na mailverkeer met dr. P. die mij zei dat hij HSG wel nuttig en niet te vroeg vond op dag 9/10 heb ik besloten het maar te doen. Af en toe ga ik nu iets voelen maar ja is het wel, is het niet, maakt me onrustig. Gelukkig heb ik momenteel veel wat aandacht verdient. dus dat leidt wel af.

Fijne avond iedereen!

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @maria: ik wacht even de waarden van woensdag af, als er een blaasontsteking is moet dr.P het aan mijn waarden kunnen zien. Wel bedankt dat je me er allert op houd!

@Tammy: ik hoop dat wat je voelt je eerste zwangerschaps signalen zijn!! Door het HCG prikken weet je het donderdag al en kun je indien nodig meteen beleid in zetten met dr.P.
    Ik duim voor je!

Hier: Problemen met Wifi op de camping, wordt steeds van de sites geknikkert en berichten moet ik tig keer posten.
    Mocht het dus wat stil worden de komende dagen van mijn kant, dan komt het daardoor.

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3017 Meleka, 7 aug 2012
    Laatst bewerkt: 7 aug 2012
    hallo lieve meiden, ik volg jullie op de voet. Maar om dezelfde redenen als alf lees ik vooral ipv schrijven.

De vwp is gister niet uitgevoerd. We hadden nog wat belangrijke vragen voor tijdens het voorgesprek. We " wilden" de uitgebreide vwp laten doen. Bleek dat het het ziekenhuis die niet meer aanbiedt. Alleen nog maar de sneltets waarbij op 3 afwijkingen wordt getest. Twee daarvan komen tijdens de zwangerschap aan het licht en zijn zeldzaam. Over de derde, down, hadden mijn man en ik nog niet echt nagedacht. Dat zou komen bij een dergelijke uitslag. Het verhaal van de consulent,maakte ons aan het twijfelen. Alles nogmaals doorgesproken met de gyn die erg veel begrip toonde. Ik ben brutaal geweest en heb gevraagd naar een guo. Die kreeg ik, hoewel de medische indicatie hiervoor ontbreekt. Op de gang nogmaals de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of we toch even snel een echo konden krijgen. Geen probleem! Prachtige beelden gezien. Ze hebben daar toch heel andere apparatuur. We werden tijdens de echo plotseling verblijd met 3d beelden. En ik ben dan eindelijk verliefd geworden. Zo prachtig! De beslissing over een vwp is dus voorlopig even uitgesteld.

18. Alf

Alf Niet meer actief

Wauw, Meleka wat een goede zet! Heb je een GUO losgepeuterd?
    Als ik je goed begrijp gaan ze dus alleen als et met 20 wkn onduidelijkheden worden gezien over tot een Vwp?
    Klinkt goed, en ook wel veilig! Ze houden je dus goed in de gaten :)
    Leuk, een 3d echo!! Liet kindje zich goed bekijken?
    Wat heerlijk om te lezen dat je verliefd bent en er weer meer vertrouwen in krijgt. Trots op je!

19. Alf

Alf Niet meer actief

Hier. Zo dadelijk op controle bij Dr.E. ik ben vandaag één dag verder dan de vorige keer en ik heb (uiteindelijk bewust) gekozen voor alleen doptone. Brr...

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Meleka: wat goed zeg! En wat heerlijk dat je verliefd bent! Je bent weer een stap verder!Geniet ervan meis!

@Alf: zenuwen dus bij jou! Heel veel succes meis!
    En bedankt voor je reactie bij mijn foto!

Hier een beetje in tweestrijd. Ik ben afgelopen donderdag een kies getrokken en de dag erna de zenuw uit mijn hoektand gehaald.Ik heb nu antibiotica.Tis nu dinsdag en die hoektand doet nog pijn,soms klopt ie nog. Nu is het zo dat we straks de sleuteloverdracht van ons verkochte huis hebben en donderdag of vrijdag naar de Dominicaanse Republiek vliegen.Ik ben zo bang dat ik daar veel tandpijn ga krijgen! Toch nog even laten checken bij de tandarts?

Deel Deze Pagina