Wat fijn Meleka! Dat geeft denk ik wel een hoop rust. Was de 3D echo al mooi? Ik ken ze alleen van een latere termijn als het kindje wat meer vet heeft. Ik ben erg benieuwd.
Alf succes zo. Tammywynet misschien zijn het wel zwangerschaps kwaaltjes wat je voelt, duim duim. @meleka, wat goed dat je de guo krijgt, maar je hebt toch na meerdere miskramen zowieso indicatie voor guo? Word er in dit specifieke ziekenhuis waar jij geweest bent geen uitgebreide vwp gedaan of is dat nu overal zo?
hellooo...vraagje...ik heb 2 miskramen gehad en wil graag meepraten...maar is deze topic wel daarvoor bedoelt?? omdat ik lees "meedere miskramen deel 5"
Boeboe je bent van harte welkom. Heel veel sterkte de komende tijd. Meleka ooh wat fijn Hier ook niet zo actief: reden even niet aan zwanger worden denken Mijn opa heeft lymfklierkanker dus we moeten veel gaan regelen.... Mijn wens was altijd dat ze mijn kinderen nog zouden mee maken maar daar geloof ik niet meer in.
Meleka, wat geweldig een 3D echo, lijkt me superbijzonder. Heel veel vlinders in je buik toegewenst. Heerlijk genieten! Mag ik je nog vragen wat een guo is? Alf, heel veel succes in het ziekenhuis! Hoop, zeker even langs de tandarts. Het zou zonde van je vakantie zijn als je daar (veel) pijn hebt. En je gaat ook vliegen. Succes bij de tandarts. Angelica, wat vreselijk voor je opa en je familie. Heel veel sterkte de komende tijd. Boeboe, welkom hier. Ik heb ook twee miskramen achter de rug. We proberen elkaar hier veel te steunen en ik heb ook veel tips inmiddels verzameld, die mij weer verder geholpen hebben. Sterkte de komende tijd. Hier voel ik me vandaag weer geweldig en superpositief! Zou het dan toch echt? Duurt nog lang tot donderdag. Weten jullie, ik geniet gewoon van het gevoel nu. Voel me nog steeds een beetje onbestendig en een beetje raar. Put daar hoop uit. Bedankt dat jullie zo met me meeleven.
@Angelica: Heel veel sterkte met je opa. Het is verdrietig dat hij waarschijnlijk je kinderen niet meemaakt. Soms wil je zo graag dat bepaalde mensen ze hadden leren kennen. Knuffel voor jou. @Hoop: Ik zou ook zeker even langs de tandarts gaan voor de zekerheid. Ik had ooit een kloppende pijn na het trekken van een verstandskies en mijn tandarts was destijds not amused dat ik vrolijk pijnstillers had geslikt en niet langsgekomen was. Het kan ook een ontsteking zijn natuurlijk.
dank Hoop42, lief van je - voel me een beetje schuldig tegenover jullie allemaal - er gebeurt zoveel en ik bleef maar in mijn dip hangen... Hoop op positief nieuws donderdag
Boeboe je bent welkom hoor. Angelica wat een verdrietig nieuws van je opa, veel sterkte. Hoop ik ging zeker ff naar de tandarts vooral omdat je ook op vakantie gaat. Lieve puckje hou vol hoor, ik herken je dip heel erg. Ben zelfs na een positieve test nog neerslachtig en geloof het gewoon niet zo. Denk dat de vorige miskraam die bij ons beiden lang duurde en complicaties had toch wat diepere sporen achterlaat. Ik lees zelf ook wel mee op het forum maar had gewoon niet verl te vertellen en wilde ook anderen niet in een dip praten. Ga duimen voor je donderdag, Dikke knuf
Hoop, Ja ik zou even naar de tandarts gaan! Het kan zijn dat de verstandskieswond is gaan ontsteken, of dat er nog een restje zenuw in je hoektand zit. In principe zou de AB dat aan moeten kunnen, maar soms is het uitspoelen met wat desinfecterende vloeistof nodig. Omdat je je met vliegen in een drukcabine bevindt, bouwt ook de druk in een onsteking zich op. Beter even een keer teveel naar de tandarts dan met pijn op vakantie! (waar bemoeit ze zich mee zul je denken, geheimpje: ik werk in de tandheelkunde ) Fijne vakantie alvast! Domnicincaanse... hmmm..!! Huwelijksreis??
Angelica, wat verdrietig en naar dat je opa zo ziek is.. sterkte meis! Puckje, knuffel! En succes voor donderdag! Dr. E. was vanmorgen in een opgewekte en superlieve bui, dus dat komt vast goed Boeboe, Welkom hier, helaas....
Hier, Alles was goed. Met de doptone binnen drie seconden een mooie regalmatige hartslag te horen! Helemaal gelukkig en opgelucht! Mag voor mijn vakantie nog een keertje komen om te luisteren en dan daarna de 20 wkn echo. Ze doen overigens een SEO. GUO is als er verdenkingen zijn op aangeboren afwijkingen. Als deze in de famillie zitten of de bloeduitslagen niet in orde zijn bijvoorbeeld. (en wellicht ook op uitdrukkelijke wens van de ouders.. maar niet standaard iig) Voorlopig ben ik weer enorm gerustgesteld! En ga nu een tukkie doen op de bank.. ben kapot
Angel, wat een rotnieuws van je opa. Even afstand nemen en je gedachten verzetten is er zo ook niet bij. Alf, goed nieuws. Vanaf nu is het meters maken (tot de 40). En Meleka, wat een ontwikkelingen allemaal. Laat je van de GUO afhangen of er een VWP komt?
Dank jullie wel.. ja ik ben niet iemand die veel praat over mijn 'dingen'maar soms valt t me op dat het mij nog steeds wel raakt hoor..vind het jammer en wou dat ze bij mij bleven..maar ja..het is niet anders ik ga ook maar gewoon verder stilletjes denkend aan mijn verlies..ik zou naar het ziekenhuis gaan, maar ik wil het niet, blaas het maar af..misschien was het dan toch Domme Pech? en mag ik de volgende keer mijn kleine meid/ventje in mijn armen houden? eindelijk...mijn kleine baby..van ons, door ons gemaakt uit liefde..ik hoop het zo..
Och...dan heb ik verkeerd meegeteld. Ik had 17w3d in mijn hoofd. Succes zo meteen! Edit: ik lees inmiddels dat je al terug bent en het goed nieuws was. Super fijn!!
@meleka: wat fijn dat je een mooie 3D echo hebt gehad en een GUO krijgt! Goed dat je er om gevraagd hebt! En wat fijn om te horen dat je er meer vertrouwen in hebt en verlieft bent geworden op je hummeltje. @Angel: wat een verdrietig nieuws van je opa, sterkte! @boeboe: welkom, hopelijk vind je hier steun, advies en gezelligheid.
Hier: meiden nog even terugkomend op mijn vraag van gister; Utrogestan kun je toch stoppen na week 12? Dit was ik wel van plan heb ook net genoeg med tot dan, maar ik twijfel nu omdat ik natuurlijk niet wil dat het daardoor mis gaat.
Ja, je kan afbouwen, maar ik heb het zelf niet volledig gedaan. Dat was puur angst, niet echt ergens op gebaseerd. Je zou P kunnen vragen of je het langer mag gebruiken, voor je eigen gevoel. Of iig met hem kunnen overleggen.
@Alf: ja het is onze verlate huwelijksreis,we zijn 14 mei getrouwd en gaan nu dus nog op huwelijksreis.We zijn vanmiddag naar het reisbureau geweest(voor last minute),maar Dominicaanse Republiek was alles volgeboekt. Nu hebben we een schitterende reis geboekt naar Mexico!!! We vliegen as vrijdagochtend vroeg in de ochtend! Wat betreft de tandarts: ik ga ze morgenochtend vroeg bellen.Het is moeilijk te voelen waar de pijn precies zit....of in de getrokken kies of in de hoektand. Volgens de tandarts is het moeilijk te bepalen met mijn gebit waar de ellende zit,want overal mankeert wel wat aan. Als ik op mijn tandvlees druk,zit er een pijnlijke plek waar de wortel lijkt te ziiten van mijn hoektand(tussen wang en tandvlees) ik denk dat daar de boosdoener zit. Wel handig dat je in de tandheelkunde werkt! Dan kan ik je nogeens wat vragen! Super dat je het hertje direct hoorde! Dat stelt weer gerust he! @boeboe: welkom hier(helaas) Ik hoop dat je hier veel steun zult vinden @Angelica: sterkte met je opa...erg verdrietig meis! @Puckje: je hoeft je niet schuldig te voelen hoor meid,we begrijpen het toch! @Tammy: ik duim heel hard voor je! @Lindra: ik hoop dat jij ook kan gaan genieten,maar toch logisch dat je angstig bent!
Hoop, neemt de pijn af als je warm water in je mond neemt? Klinkt als ontstoken wortelpunt. Echt ff bellen morgen hoor! Meteen om 8 uur, dan hebben ze nog spoedplekjes. Anders wordt je niet blij in het vliegtuig..