Uhm.. dan zou ik toch PCM nemen.. Super zou dat zijn, een vette steep onder de Mexicaanse zon! Ik duim voor je iig! Lullig hè, dat je zo weinig mee mag in het vliegtuig? Hihi.. wedden dat je de helft ongedragen mee naar huis neemt
@Alf: ik heb in ieder geval een paar bikini,s bij me. Ja,ik slik nu ook grotendeels paracetamol....van de week niet,toen hielp het echt niet Dank je voor het duimen!
Lindra, ik zou idd contact opnemen. Als ze dat niet getest hebben, moet dat straks allemaal alsnog. Weet je al of je heparine moet spuiten? Hoop, hopelijk is de tandensituatie klaar zo. Geniet, op naar de zon! Babs, 34 is ook echt een stuk beter dan 33. Als ze niet dysmatuur zijn en goed gezond, mogen ze dan vaak snel naar huis. Heb er heeel wat zien komen en snel weer vertrekken op de Neo. Hoe zwaar wordt de kleine nu geschat?
Lieve angelica bedankt voor je hcg lijstje. Kan me voorstellen dat je niet alles volgt op het moment en dat geeft niks, soms is ff rust ook heel goed. Elpie, slecht geheugen herken ik vooral na de curretage met narcose, echt gatekaas soms. Hoop ik heb ergens gelezen dat een slecht gebit dusdanig je afweer/ imuunsysteem kan triggeren dat het voor fertiliteits problemen kan zorgen. Zal het artikel eens opzoeken. Bij bv transplantaties moet je gebit op en top ontstekingsvrij zijn kan me voorstellen dat dat bij iui en ivf ook zou kunnen meespelen. Maria999 Bij factor v leiden staat niet getest ivm riziv regel??? Geen idee wat dat is. Wat wel getest is:,antitrombine,prtos en c,apg en dat was binnen de norm. Ik heb een antwoord van DS gekregen dat 100 mg aspirine het correcte advies is, begrijp alleen niet waarom geen heparine, mijn waarde was 193 bijna dubbel te veel terwijl ik tijdens de bloedtest niet zwanger was dus nu moet het nog hoger zijn. Op internet is heel weinig info te vinden over wat je moet gebruiken bij teveel factor 8. Wat ik wel kan vinden is dat het flink het risico op diepe veneuze trombose vergroot en vaak te vinden is bij vroege miskramen...bingo Heb nog maar een mailtje gestuurt misschien dat ik haar telefonisch kan spreken hierover ben er nog niet gerust op. Ook wil ik graag weten f ik alsnog getest moet worden op factor v leiden en zo niet waarom.
Nog een vraag voor wie het weet. Wat is het verschil tussen cardioaspirine en gewoon aspirine 100 van bayer? Slik nu aspirine 100.
@Maria999: dan zal ik het niet meer slikken zolang ik niet weet of ik zwanger ben. @Lindra:ik heb dat euvel wel eens besproken met de gyn.De ene gyn zegt dat een slecht gebit ermee te maken kan hebben en de andere gyn zegt dat dat niet bewezen is.Ik maak me er wel zorgen om eigenlijk.Tis moeilijk voor mij om dat even snel te verhelpen want ben tenslotte al 43 jaar. Ik heb geen antwoord op je vraag over asperine..ik heb daar nooit mee te maken gehad,dus ik kan je helaas niet helpen.
Lindra gefeliciteerd, begrijp je onzekerheid maar duim dat het goed mag gaan deze keer! Hoop fijne vakantie - hopelijk geen pijn meer? Dank voor jullie lieve berichten - hoop echt op een goede hysteroscopie morgen...
Slecht gebit, en dan met name parodontitis (!!!) wordt in relatie gebracht met vroeggeboorte. Niet met fertiliteitsproblemen. De ontsteking kan via de bloedbaan voor contractie van de baarmoeder zorgen. Klopt dat ze voor een transplantatie of open hartoperatie bijv een focus onderzoek doen. Dan mogen er géén ontstekingen aanwezig zijn ivm de kans op infectie van het te implanteren orgaan. Over ivf/iui heb ik nog nooit iets gehoord. Maar dat is ook geen ingreep met veel bloed en kans op infectie toch? Ik zou me daar niet te druk om maken Hoop, maar je bent nooit te laat om er iets aan te doen. Via je mond komt alles je lichaam binnen. Voeding, vitamines maar dus ook bacteriën en ontstekingsweefsel.
Aspirine bevat acetylsalicylzuur als werkzame (antistollende) stof Cardio aspirine acetylsalicylzuur en carbasilaatcalcium als werkzame ( antistollende) stoffen. De tweede is in poedervorm en kan langduriger gebruikt worden (lees jaren)
Mijn Opa vergeet zichzelf... Als we bij mijn oma op visite zijn dan mogen we er niet over praten... ze raakt dan van slag. Vandaag hebben mijn oma, opa en ik een afspraak met de notaris over hun testament. Volgende week 16 aug krijgt hij een scan...Wat ik wel begrijp maar wel moeilijk vind is dat hij deze week een scan zou krijgen maar hij is niet meer belangrijk dus hij moet later... andere eerst. De artsen hebben zijn andere lymfklieren nagekeken en die waren volgens de artsen schoon...we duimen nu op geen uitzaaiingen. Hoop heb je nog last. Ben zo jaloers heerlijk op vakantie Ik moet nog even...wij gaan 4 sep naar turkije. we zouden naar curacou gaan maar ja we hebben ook een nieuwe auto gekocht. gisteren trouwens ongi geworden een week te vroeg... vanmorgen astma aanval gehad.. ben wel op werk maar zo brak en zo moe
Cardio krijg je op recept, Bayer niet. Voor jouw doel is er verder geen verschil. Cardio is meestal ook in tabletvorm, overigens .
Angel, je klinkt op en doodmoe. Was het maar vast 4 september. Wel fijn dat jullie weer een auto hebben.
Nog een technisch vraagje voor Alf. Mijn weerstand is aan diggelen sinds een paar maanden en ik heb af en toe bloedend tandvlees onderin, bij een verstandskies. Ik wil 'm eruit, maar dat kan vast alleen bij een kaakchirurg?
Hangt af van de ligging van de wortels tov de zenuw. Ligt ie 'makkelijk' dan kan de tandarts het over het algemeen zelf. Voorziet hij moeilijkheden dan sturen ze vaak in. Met jouw anamnese factorVleiden met stollingsafwijking zouden wij denk ik insturen. Wat je tot die tijd kunt doen is één keer per dag kauwen op een gaasje gedrenkt in waterstofperoxide. Dat desinfecteert en verlicht. Veruit de meeste van mijn patiënten die ascal nemen gebruiken poeder ivm snelle opname en lagere kans op maagbezwaren