@Angelica: je klinkt inderdaad erg moe meis...je hebt het ook behoorlijk voor je kiezen he.Moeilijk met je opa,wel lief dat hij zijn vrouw wilt ontzien.Hopenlijk valt het allemaal mee. Een nieuwe auto is ook fijn.Wij wilden eerst ook naar Curacao of Arauba(Cuba was ook een optie)Maar Aruba is echt heel erg duur en aangezien we een last minute geboekt hebben was Mexico de enige optie.Maar dat vinden wij niet erg!! Schitterd land en hotel. Ik gun het jou ook! Even volhouden nog meid! Heel erg balen van je ongi! En ook nog te vroeg.Dikke knuff meis
Oke ik zal het eens met de tandarts bespreken. Maar FVL betekent juist een kleinere kans op bloedingen he, omdat je bloed sneller stolt. Alleen als ik ontstold zou worden, zou die vlieger opgaan toch? Waterstofperoxide, is dat niet ongezond voor mij? Bedankt iig vr de tip. Misschien is het iets regionaals qua poeder/geen poeder. Mijn halve familie slikt het, allemaal in tabletvorm. Als je het na de maaltijd neemt is de kans op maagproblemen klein.
Waterstofperoixide niet doorslikken. Dan is er geen probleem. De actieve zuurstof deactiveert de bacteriën. Je hebt een zekere mate van bloeding nodig om de juiste wondgenezing te krijgen. Als je te snel stolt kun je juist last krijgen. De holte in je kaakbot kan dan 'droog staan' en kan gaan ontsteken. Ze zullen de wond extra goed uitspoelen (en dan is het officieel een chirurgische ingreep, en dus k.chirurg werk) en hechten. Regionaal zou natuurlijk kunnen. Maar ik zit vlakbij jou met mijn werk
Aha, ik snap het. Het stomme is alleen dat niemand weet of ik te snel stol. Ik heb een genetische afwijking die mogelijk kan leiden tot, maar hoeft helemaal niet zover te komen. Zal het met tandarts bespreken. Mijn familie woont niet waar ik woon, haha. Maar het maakt ook niet uit verder, poeder of niet. Uiteindelijk doet het hetzelfde .
Daarom juist. Als de huistandarts het dan maar gewoon doet kun je onnodig last krijgen. De chirurgische verwijdering dekt alle mogelijke problemen af. ( sommige tandartsen doen zelf ook chirurgie, dus dat is een vraag waard) Regio, aha...! U is import
Ja ik ga het overleggen. Moet zeggen dat de gedachte aan weeer naar het ziekenhuis me enorm stimuleert om het allemaal nog even uit te stellen. Ik word al groen als ik er 1 zie.
Ga naar olvg. Rustige en vriendelijke poli! Eerst peroxide proberen. Wie weet raken je klachten zo over. Wat ook kan is dat er tandsteen zit, kan ook irriteren! (Wil evt wel voor je bekijken en weghalen)
Dat is wel het allerlaatste zknhs... Et cetera . Lief van je. Ik ga tweemaaljaars naar de mondhyg en alles is recent gereinigd, maar nu m'n weerstand nr de knoppen is, is het bij elke bacterie prijs.
Oh.. oeps geen olvg dus.. Als je recent bent geweest kan het dat niet zijn. Lage weerstand is sowieso kl*te Y30, hoe was het gisteren in DD? Mykelti, ik heb AS aangeschaft. Komt morgen binnen
@Alf: Top, lekker van genieten! Iedere keer als ik me zorgen maakte, luisterde ik even. Met een max van 1x per dag. @Elpie: succes met je zoektocht! Hier ook geen enkele reden gevonden voor de miskramen. Bij mij toch ws een doorbloedingsprobleem en de acupuncturist heeft dat verholpen. Had ook altijd veel buikpijn en dat was na 1 behandeling al over. Toen gelijk weer een vmk en daarna zwanger van Hugo. @Angelica: sterkte meis. Meiden, allemaal een dikke knuffel. Heb niet alles bijgelezen. Hier ook niet zo'n fijne periode, want mijn vader heeft gisterochtend een TIA gehad. Zijn 3e, maar deze was serieus. Hij is grotendeels verlamd links, alleen zijn been doet het redelijk. Hij kan ook niet zelf slikken dus heeft een sonde. Wel vreemd omdat we dinsdag nog met mijn ouders op huizenjacht zijn geweest in Brabant de hele dag...
Hey meiden, ben een dagje niet geweest en zo wat is er veel gekletst! Hopelijk vergeet ik niets belangrijks: @Hoop: Heel veel plezier in Mexico, hopelijk valt de pijn mee. En een posi test op vakantie zou i.d.d. super zijn!! @Tammy: veel succes vandaag in Langenfeld, ik hoop op een mooie posi HCG meting! @Angel: Wat lief van je opa dat hij je oma ontziet. Maar wel zware tijden zo voor jullie! Fijn dat jullie iets hebben om naar uit te kijken, 4 sept. @Puckje: veel succes vandaag! @Mykelti: Tjee meid wat naar voor je vader en voor jullie als familie! Sterkte! @Utro: Bedankt voor alle reacties! Ik vindt het moeilijk om te besluiten wat te doen. Enerzijds denk ik echt dat het bij mij de immuun problemen zijn die mijn vorige zwangerschappen gekost hebben, maar anderzijds als het wel mis gaat kort na stoppen met utro vergeef je je zelf ook niet makkelijk. Wat ik denk ik doe, is de komende week afbouwen en dan woensdag progesteron mee laten prikken in duitsland, als dr.P dat kan (mail 'm wel even). Mijn overige bloedwaarden waren goed gister, de treg was wel wat aan de lage kant, maar doordat de afstoot waarden ook erg laag waren, gaf dr.P aan dat mijn gehele immuun systeem blijkbaar erg relaxed is momenteel. Mag de prednison iets proberen af te bouwen. Morgen echo met nekplooi meting, best wel weer spannend.
Ochjee Mykelti.. sterkte meis! Is het echt een TIA? Hopelijk komt alles dan weer goed.. weet er alles van helaas *knuffel*
Y30, Fijn dat je imuun relaxed is! Hopelijk jijzelf ook steeds meer. Spannend morgen, de nekplooi.. wel weer mooie fototjes scoren Doe je alleen nekplooi of ook combitest?
Mykelti, wat een schok. Is het geen infarct als hij nu nog verschijnselen heeft? Afschuwelijk om hem zo te zien, ik kan ervan meepraten. Hopelijk komt het helemaal goed. Y30, goed nieuws. En goed gemoedsrustplan qua utro. Snap dat de nekplooi spannend is. Alf, bedankt vr je advies. Heb nog chloorhexidine in huis, kan ik alvast beginnen. Dat gaasje is echt een goeie, wordt niet je gansche gebit grijs. En de AS had je ook van mij mogen lenen, maar... Goed dat ie eraankomt, hoe dan ook. Was voor mij een lifesaver.
@alf: ook de combinatie test (anders heb je hier de nekplooi pas met 20 weken). We hebben even getwijfeld aangezien we sowieso geen puncties willen, maar ik denk/hoop wel om te kunnen gaan met zo'n percentage, en het is inderdaad wel weer leuk een echo en dus hopelijk bevestiging dat het goed gaat. algemeen: ik heb nog ongeveer 5 uur wifi hier op de camping, dus daarna kan ik pas zondag weer komen buurten. Dan weten jullie waarom het na vanmiddag even stil valt van mijn kant.
Zolang de baby, ook al is het maar een beetje, blijft groeien en de ctg's blijven goed dan mag hij nog lekker blijven zitten. Verder wordt het dus steeds per ctg en per echo bekeken. Het ziet er nu goed en rustig uit, maar ze geven wel aan dat dat ineens kan veranderen, wat dat betreft blijft het dus spannend...