Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica, jammer, dan zit ik alweer in de trein terug. De afspraak duurt meestal een uur uiterlijk en als ik me dan haast dan haal ik net de boemeltrein naar Venlo van 13.48. Ben ik 18.00 uur weer thuis.

Alf, dank je wel voor je uitleg. Dat wist ik helemaal niet, dat de innesteling kan verschillen.

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mijn man gaat ook mee dus ik ben wel een uur te vroeg geloof me.

Ik wil maar 1 test en dat is die t-cellen voor de rest is alles al gechecked oh en ik wil een recept voor intralipid die kan je in Ned toch ook krijgen?

3. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat recept schrijft hij voor je uit en dan kun je dat bij je eigen apotheek halen. Bij mijn apotheek duurt het wel een week voordat ze het binnen hebben. Dus daar moet je even rekening mee houden. De Prednisolon kan hij ook voorschrijven. Als ik iets nodig heb en ik ga niet naar DD dan scant hij het recept voor me in en stuurt het per mail.

Leuk, komen we elkaar misschien toch tegen.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Tammy & Angel: wat leuk dat jullie elkaar wellicht tegen komen, pis ik woensdag toch maar weer mooi naast de pot;).

@Angel: Mocht je het boek van dr.Beer hebben dan kun je dat meenemen en met hem de onderzoeken bespreken die je wilt. Maar als je inderdaad alleen de afstoot en acceptatie waarden gemeten wilt hebben is dat niet nodig.
    Ik zou alle eerdere uitslagen meenemen, misschien kan hij er nog wat uit opmaken. Je zult zien dat hij heel relaxed is en met je meedenkt. Dus als je tijdens het bezoek ff ergens niet aan denkt en je mailt er later over is dat ook geen probleem. Succes!

@mackenzie: bedankt voor het mee zoeken, dat ik nou zelf niet aan dr. Beer heb gedacht, terwijl ik zoveel aan zijn boek heb gehad;).
    Ik schrok wel een beetje toen ik las dat hij vind dat je tot week 16 door moet gaan met utrogestan, terwijl ik nu al voor de helft ben afgebouwd. Gyn zei vandaag ook nog weer, afbouwen vanaf 12 weken. M.b.t. referentiewaarden het is triest; ik heb er nu 7 gevonden en ze zijn allemaal verschillend. En ik ben er ook achter dat mijn waarde van woensdag (met nog 400 mg utro) helemaal niet zo hoog was, maar eerder laag gemiddeld...
    Wat moet ik nu? Utro bij regelen voor de zekerheid?

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30 ik ben zo blij te lezen dat je kindje het goed doet! :)
    Ik kan je helaas niet aan antwoorden helpen.

En Angelica ik hoop van harte dat de je een kindje gaat brengen.
    Ik denk aan je.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Shit...ik zit er hier echt een beetje over te piekeren. Hoe kan het nu zijn dat mijn waarde zo aan de lage kant zat terwijl ik nog utro gebruik? Ik meende dat je waarden dan juist mega hoog zouden zijn, (had zelfs ergens gelezen niet meetbaar). Twijfel nu echt! Ik heb ook niet meer genoeg in huis om langzamer af te bouwen laat staan terug op te schroeven. Ziekenhuis bellen op vrijdag na 17 uur lijkt me kansloos, zeker aangezien de gyn niet eens wist van progesteron waarden...
    Wat zouden jullie doen?

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik heb dr. S gemaild, wat een super vrouw is dat toch, ik ben geen patient en toch binnen een half uur reactie.

Dit is wat ze schreef:
    Geachte mevrouw

Ik zou verdergaan tot zestien weken en dan stoppen, dan overlapt u meer dan voldoende met wat de placenta zelf produceert. Ik heb nooit gehoord van progesteron tekort in het tweede trimester overigens, u hoeft helemaal geen bloedspiegels te bepalen. Zeker niet als u Utrogestan gebruikt want dat komt gewoon niet eens in het bleod terecht maar werkt lokaal.

Succes!
    Mvg

Als de bloed waarde niet beïnvloed kan zijn door de utro, is ie redelijk o.k. Ik wil echter toch wel door gaan tot 16 weken nu zij dit zo zegt, maar ik heb niet meer genoeg. Maandag zou ik kunnen bellen voor een herhaal recept, hopelijk krijg ik dat dan ook.
    Maar tot die tijd heb ik ook niet genoeg om terug te gaan naar 600 mg p.d...

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig y30. Ik heb nog 35 capsules liggen, maar we wonen vast niet bij elkaar in de buurt.

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nee, dat denk ik ook niet, ik zit hier in twente.
    De post lichting is al geweest, en aangezien er op maandag niet meer bezorgd wordt is via de post ook geen optie. Het is denk ik toch het snelste als ik maandag een herhaal recept kan los peuteren. Als dat dan maar lukt!
    Tot die tijd kan ik terug gaan naar 400 mg p.d. daar heb ik sowieso nog genoeg voor. Wel lief aangeboden, en mocht ik het niet kunnen lospeuteren, zou het dan eventueel maandag alsnog via de post kunnen??

10. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    ja dat zou idd torenhoog moeten zijn, maar ik slaagde er zelfs in met een dosis van 3 x 200 toch nog te dalen.Ik begon met een progesteron van 26 en zelfs na een week utrogestan 3 x 200 vaginaal daalde ik naar 22. Ben toen in alle paniek beginnen oraal bijnemen ook 3 x 200. Is zeker iets wat ik met prof de Sutter ga bespreken, want ik was eindelijk volledig afgebouwd tegen 16 weken maar erna is het ook misgelopen. Zou het kunnen zijn dat de placenta die productie toch gewoon niet goed overneemt? Terwijl ik dat dat het gewoon mijn gele lichaam was dat iedere keer niet goed produceerde. Bij mij werd de progesteron trouwens ook niet meer gecheckt na die eerste daling, ik wou precies niet meer weten hoe of wat, want zou alleen maar nog meer geflipt hebben als het door was blijven dalen. Ik vraag me trouwens af of je utrogestan gewoon niet door kan nemen tot het einde, daar heb ik ook al verhalen van gelezen.

11. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Mm vind dat antwoord precies haar, want ik hoorde dat mensen met utrogebruik wel echt hogere bloedwaarden hadden
    Maar ja, ik zou dan toch eerder het deskundig advies van de Sutter geloven, ze weet er allicht veel meer over.
    Maar ineens heeft ze met die mail ook mijn vraag beantwoordt, want ik had schrik dat Niene mss gestorven was door progesterontekort, omdat ik ook tot 16 weken doornam en ze op 20 weken ineens overleden was.

12. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Y30 ik heb ook nog wel een voorraadje maar jammer genoeg woon ik helemaal in het verre België :(

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30 ik stuur mijn beperkte voorraadje graag naar je.
    Laat maar weten als je het wilt, ik hou dit topic wel in de gaten de komende dagen.

14. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames, liefs aan allen en @ Angelica, wat fijn voor je dat je nu nr DD gaat, ik duim dat hij je kan helpen.

Ik liep de laatste maanden over van het werk etc. (freelance) en ben nu eindelijk in italie op vakantie. Ik gebruik ook de utrogstan en had 4 dagen geleden een smiley! Zijn er toch maar voor gegaan....
    Hoop dat de S. niks gevonden heeft waardoor ik weer n miskraam riskeer. Moet 5 september, baal enorm want mijn vriend kan niet weg van zijn werk!
    Heb in alle haast wel omega en vitamine D gekocht maar wat zijn nou de hoeveelheden hiervan om de immuun dingen enigszins te verhelpen en kan het kwaad ze zomaar te nemen?!
    Liefs Puckje

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meiden mijn ha schrijft pred en utro voor voorwaarde haar op de hoogte houden ze is zo lief

Y30 heb nog 1 pak voor je

16. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Ik heb je een PB-tje gestuurd.

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Je hebt pb-tje terug:).

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    vitamine D 2000 iui en omega 3 minimaal 200 DHA en 300 EPA (zit in 1 capsule) kun je zonder zorgen nemen. Fijne vakantie!!

19. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Y30: Super van DS dat ze zo snel heeft gereageerd! Ben je er al uit wat je gaat doen, heb je inmiddels nog wat extra op de kop kunnen tikken? Laat anders ff weten... dan check ik ons kastje ook nog ff!

Ik mocht van DS op week 12 in één keer met alles stoppen... heb zelf besloten te willen afbouwen... veel te eng in één keer stoppen! afgebouwd tot week 15 (en de utro veel sneller dan de prednison... (omdat ik ook verwacht dat dat niet heel veel meer doet dan en ik wat die "smurrie" zat :)).... geen waarden gecheckt, maar gelukkig alles goed gegaan...

Succes, dikke knuffel

20. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0

Deel Deze Pagina