Y30, volgens mij begrijp ik tussen alle regels door dat je voorzien bent van utro! Superfijn!! Ik zou ook doorgaan, helemaal na het antwoord van DS. Grappig dat ze nu zelf ook die zestien weken noemt om zeker te zijn van de overlap. Blijf die 13 weken grens apart vinden Puckje, fijne vakantie, spannend die benutte smiley Angelica, lof voor je huisarts! Dat geeft vast een rustig gevoel!
Mocht je zwanger zijn zou ik gewoon contact met haar opnemen om te kijken of de bloedresultaten iets hebben opgeleverd en kan ze je alsnog een advies geven he. Als daar dan iets is uitgekomen, met utrogestan en dergelijke kan je sowieso starten dan he. Ik dacht alleen dat asaflow ook altijd na de eisprong moest begonnen worden.
Nou, nog niet helemaal. Ik wacht nog op een PB-tje maar hopelijk ben ik aan het eind van de dag inderdaad weer voorzien. Zou super zijn.
@Utro: Doordat Mar999 zo lief was om me haar restant utro te brengen, kan ik vanaf vandaag weer naar 600 mg. Echt super opgelucht! Hopelijk heeft die week waarin ik ben afgebouwd van 600 naar 300 geen schade gedaan. Meleka en Angel: ik stuur jullie even een PB-tje, ik heb nu namelijk precies genoeg om tot 16 weken door te gebruiken, maar zou dan graag afbouwen en niet in 1 keer stoppen. Als jullie het goed vinden zou ik dat graag met jullie restant doen, dan hoef ik niet weer te zeuren bij de gyn, die ongetwijfeld gaat zeggen dat ik weet dat ik met 12 weken had moeten stoppen.
Y30 helemaal super. Als ik je goed begrijp, heb je mijn kleine bijdrage niet direct nodig. Als dat zo is, dan verstuur ik het dinsdag ( van de week de laatste postzegels gebruikt).
Helemaal goed! Heb van Angelica ook al bericht gehad, dus zo ben ik helemaal geholpen. Wat fijn toch dat we elkaar allemaal zo helpen hier!! Kreeg trouwens gister de angel s..nd binnen, was even zoeken maar wel gelukt om hartje te vinden, samen met manlief, was erg leuk. Ik had gister de hele dag steken gehad, en dan is het ook wel erg fijn een stukje bevestiging.
Geniet er maar van meid! Ik denk dat ik dat bij een volgende zwangerschap ook echt wel ga aanschaffen ... maar heb schrik dat ik het hartje niet zou vinden of zo
Heerlijk he? Wat goed dat je het hartje op deze termijn ook al zelf kunt horen. Geeft echt rust!! Ik luister elke avond voor ik ga slapen even snel. Het is voor mij echt (Maria zei het al) een life saver!!
Dat snap ik heel goed! Ik wilde er eerst ook niet aan, maar nu ik hem sinds een week heb is het mijn beste aankoop sinds hele lange tijd! En weetje, die angst van een hartje dat niet meer klopt heb je toch wel. Nu had ik het elke week van controle naar controle. Steeds een paar uur gerustgesteld en vloog dan weer een week in de stress. Sinds de AS heb ik het af en toe en dan kan ik mezelf meteen weer gerust stellen. Het is echt een rustgever en ik kan het je (ik denk juist na je ervaring) zeker aanraden..
ja want ik zal in het begin supergoed opgevolgd worden, maar zelfs dan lijkt mij 2 weken tussen de afspraken nog heel erg lang. En ja mocht ik geen hartje vinden, kan je altijd nog spoed rijden he om te weten hoe of wat. Ongerust zullen we toch altijd blijven ... en de zwangerschap zal enkel een noodzakelijk kwaad zijn om nog een kindje op de wereld te zetten. Heb het er de laatste dagen ook weer heel moeilijk mee, ik zou echt graag terug willen proberen. En ik zit net rond mijn eisprong, maar aan de andere kant denk ik dan het slimste is gewoon wachten, totdat we iets van Gent weten. 8 oktober, soms lijkt het om te vliegen en de andere dag lijkt het nog zo onoverkomelijk lang.
weet iemand of de afbeelding in je profiel een bepaalde vereiste heeft. Als ik bij mijn profiel ga kijken zie ik de foto, maar als ik dan herstellen neem zegt die foto uploaden mislukt. De foto is zeker niet te groot.
Ga via gebruikersinstellingen naar Avatar. Kies Eigen avatar gebruiken en load foto up. Als er om wat voor reden iets is met de grootte of resolutie geeft ie dat aan. Kijk ook even bij privacy of je alles 'aan' hebt staan. Anders kun je het zelf wel zien, maar anderen niet.
Nopes alles staat aan maar vanaf dat ik een foto upload krijg ik uploaden bestand is mislukt. Och tja, dan maar geen profielfoto zeker
Hoi meiden, Hier alles ok, vrede met het feit dat de kinderwens afgesloten is. Ik heb nog een flinke voorraad utro liggen, als ik er iemand blij mee kan maken, let me know!
Hi Dreamz, Fijn weer wat van je te lezen, al is het dan wel een afsluitend berichtje. Ik hoop dat alles goed voor jullie gaat en dat je je op andere doelen in het leven kunt richten. Ik wens je heel veel geluk en gezondheid toe! Met de Utrogestan zou je mij er heel erg blij mee maken. Ik moet ze altijd uit Spanje halen omdat ik ze hier niet voorgeschreven krijg en ze niet zonder recept te verkrijgen zijn. Ik heb je een PB gestuurd.
@Angel S: ik denk dat ik er ook zeker een goede aanschaf mee gedaan heb. Helemaal niet duur, en aangezien ik nu al beetje opkeek tegen de ruim 2 weken tot de volgende echo... @Dreamz: leuk om weer even van je te horen, en wat fijn dat jullie berusting/vrede gevonden hebben in jullie besluit. Blijf je af en toe komen buurten? Of is dit zeg maar "afscheid". @Alf: 19 weken al weer zag ik. Mooi! Zie dat jij je 20 weken echo hebt op de zelfde dag als ik mijn volgende echo heb. Voelt het voor jou ook als nog lang wachten?