Hoop het leventje is weer gewoon ik Ben bezig met mijn scriptie en Andere dingen van school Misschien sta ik op automatische pilot Joehoe wat fijn ik Duim Voor een top echo
@Y30. Op een ander forum is een heel topic over mensen die onderzoeken hebben laten doen bij dr. Pf of er nu nog steeds onderzoeken laten doen. Ik las vorige week een bedrag van 700 euro voor de onderzoeken. Ik heb een hele tijd meegelezen omdat ik overwoog prednison te gebruiken bij een volgende poging. Dr. De S. was echter niet zo overtuigd van de extra bloedonderzoeken en raadde prednisongebruik tijdens iedere cyclus af. Ik denk dat ik er wel om vraag bij de volgende gestimuleerde poging. @Hoop42: Sterkte voor je ingreep morgen. @Joehoe: Succes morgen. Gelukkig ben je vroeg aan de beurt. @Babbs. Balen dat je nog langer moet wachten. Hopelijk is het snel woensdag. @Angelica: Heb jij het idee dat je het een plaatsje kunt geven? Ik merk aan mezelf dat ik het iedere keer moeilijker vind. Ik blijf wel aan het werk, maar de concentratie is regelmatig ver te zoeken. Ik wacht op mijn ovulatie. Dit is de eerste ronde na ICSI en ik ben druk in de weer met ovulatietesten, maar ze blijven maagdelijk wit. Ik heb zelf het idee dat mijn TSH waarde ook niet omlaag is gegaan ondanks de pilletjes. Weer regelmatig kramp in mijn voeten en obstipatie en dat kunnen symptomen zijn van een te traag werkende schildklier. Het kan natuurlijk ook toeval zijn, maar ja. Volgende week weet ik meer als ik de uitslag van het bloedonderzoek krijg. Wie van jullie slikt er extra vitaminen en welke? Ik ben vorige maand begonnen met o.a. Omega-3 en vitamine D en B12 en B6.
Ik heb het gewone uitgebreide panel in dusseldorf al gehad, deze werd niet vergoed, dus dit door mij zelf uitgezochte bloed onderzoek uit het boek van dr. Beer ga ik niet eens proberen te declareren= kansloos. Gelukkig staat vakantiegeld en belastingteruggave voor de deur, dus kan wel wat lijden
Ben druk aan het heen en weer mailen met dr. P. Om zeker te weten dat we het over het zelfde setje onderzoeken hebben en om zeker te zijn van de kosten. Daarna maak ik een afspraak, maar kan normaal gezien op korte termijn terecht. Wou jou even heel veel succes wensen met de cytotec morgen!! Hoop dat het nu op gang komt, en zo niet kun je aan je gyn vragen of ze na de curretage je willen inspuiten met een beschermende gel, hebben ze bij mij ook gedaan. Is om verklevingen te voorkomen, en werkt twee weken, in de tussentijd moet de baarmoeder dan herstellen.
@angelica: wat goed om te horen dat je het "gewone leven" al weer oppakt, knap hoor! @Hoop en Joehoe: Heel veel succes morgen!!! Ik duim voor jullie allebei!
Even een klein tipje van mijn weet niet of je het al doet b12 als gewoon voedingsuplement word niet opgenomen in het diepe weefsel van je lichaam allen in je bloed wil je echt je b12 omhoog hebben ook in het dipe weefsel moet je smelt tabletten nemen van bv bloem. ik ben zwanger geworden en gebleven na 2 miskramen op vitmine b12 smelttableten b vitamine compleet foliumzuur en zink en selinium hopelijk heb je er iets aan
Hoop en Joehoe, heel veel succes morgen! Babss, waardeloos dat het zo lang moet duren. Knuffel voor jullie en de anderen!
Hoop, Joehoe, heel veel succes vandaag! Na vandaag meer tijd, dus hopelijk kan ik dan meer reageren. Dikke knuff allemaal!
Hier gerustgesteld... hartje gezien met 7 wk 3 dg. Termijn klopte ook helemaal nu. Opgelucht, had het echt niet verwacht... ik zei nog tegen mn vriend: ik eet mn schoen op als het goed is... (toch maar niet gedaan ) De Sutter is tevreden voor nu en ik kan gewoon op controle volgende week en de week erop in Rijnstate.... So far so good... Nu zit ik wel even met het volgende: ik heb bijna helemaal geen last meer van mijn borsten en dat baart me wel zorgen... ik ben vergeten te vragen aan de Sutter of het kwaad kan... wellicht kan ze me iets geruststellen... wat denken jullie: haar mailen? Angel hoe is het met jou nu? Hoop> Hoe het bij jou gegaan? Dikke knuffel
Joepie!!!! Wat een super nieuws!! Gefeliciteerd!! Volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken over weinig gevoelige borsten of steekjes e.d. in je buik. Het klinkt heel herkenbaar voor mij, kwaaltjes komen en gaan en zijn daarbij bij iedere vrouw en bij iedere zwangerschap anders. De enige en beste bevestiging dat het goed gaat krijg je nu met een goede echo en die heb je net gehad, helemaal netjes op termijn! Beter kan nu echt niet hoor! Lfs babss.