Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica, gefeliciteerd met je trouwdag en een fijne vakantie zonder medische zorgen gewenst!

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Angel: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! En een hele fijne vakantie, lekker van genieten!!

@wegduiken voor AS: goed om te weten dat dit veel voorkomt. Wel grappig eigenlijk hé, dat ze zelfs nu al een eigen willetje hebben:).

3. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, heb zoveel mogelijk bijgelezen.
    Y30 gelukkig dat je antibiotica hebt gekregen, verbaas me toch telkens weer over het feit dat je overal zelf om moet vragen. Gelukkig is er veel kennis hier op het forum.

Angelica, fijn dat de ok van je opa achter de rug is nu nog wachten op goed nieuws. Ga je al snel met vakantie?

Welkom panter.

Tammy wat raar dat je zolang keelpijn blijft houden. Bij mij helpt met hele sterke alcohol spoelen ( cognac) of zo.

Ik heb eergisteren de echo gehad en helaas niet zo goed. Volgens berekening 7 w3 maar het vruchtje was maar 6 weken, wel een kloppend hartje. Volgens de gyn grote kans op miskraam.
    Woensdag nog een echo en vrijdag heb ik een afspraak in gent bij De S voor bespreken uitslagen. Was na de echo echt ziek van verdriet en zo boos op iedereen en alles. Door de utro voel ik me ng wel super zwanger.....het is gewoon niet eerlijk.

Voor iedereen dikke knuffel

4. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindra,
    Wat afschuwelijk! Kan het niet zo zijn dat het vruchtje eventjes een groeiachterstand heeft en dat later weer inhaalt? Ik hoop het zo voor je!

Ik heb ook gemerkt dat het spoelen met Listerine, wat ik altijd al gebruik, verzacht. Dus dat doe ik nu meerdere keren per dag en ik drink liters thee. Eerst met medicinale honing maar nu zonder. Het zou geen kwaad kunnen, die bacterie zou je darmflora niet overleven maar aangezien mijn immuunsysteem op zijn gat ligt, neem ik geen enkel risico. Het gaat nu wel iets beter gelukkig.

Sterkte Lindra, ik duim voor je dat het mee gaat vallen.

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Lindra, ik wil je geen moed aanpraten, misschien is het inderdaad niet goed, maar bij die vroege metingen zitten ze er zo ongelooflijk vaak naast. Ik heb zelf meegemaakt dat ik in die vroege fase flink achteruit werd gezet (ruim een week) om een week later anderhalve week vooruit te worden gezet. En mijn verhaal is verre van uniek. Volgens mijn gyn destijds was het belangrijkste in deze vroege fase een goed kloppend hartje, de rest is veel minder relevant. Hebben ze daar bij jou wat over gezegd? Ik hoop vurig dat het bij jou toch goed zit.

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Reken maar! :D

7. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Lindra, ik hoop echt dat het toch nog goed komt meid. Meten zo vroeg in de zwangerschap is ook wel echt millimeterwerk he, en mss komt het allemaal nog wel gewoon goed!

Angelica, proficiat met jullie 5-jarig jubilieum. Wij hier volgend jaar in mei 5 jaartjes getrouwd.

Ik heb ook al twee dagen keelpijn en oorpijn. Wat alleen raar is, ik ben mss al jaren niet meer echt ziek geweest en heb nog nooit eerder oorpijn gehad. Zou dat met vit D te maken kunnen hebben, omdat ze zeggen dat dat het immuunsysteem moduleert? Ken er natuurlijk niks van he, ma vind het gewoon echt gek dat ik nu opeens ziek ben, terwijl het echt wel al even geleden is.

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @lindra: Wat een naar bericht! Wat zul je geschrokken en bezorgd zijn!! Ik hoop en duim hard mee voor een goede echo woensdag!
    Vind het wel goed dat de gyn je heeft voorbereid op mogelijk slecht nieuws (hebben ze bij mij (MK3) juist niet gedaan, ik moest me niet zo druk maken, maar was mooi wel mis).

Heel veel sterkte met afwachten tot woensdag! *Knuf*

9. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda ik duim heel hard voor je dat je zwangerschap toch goed doorzet.
    Sterkte met alle zorgen!

Angelica van harte gefeliciteerd!
    En een fijne vakantie. Waar ga je heen in Turkije?
    Wij willen volgende week naar side, maar moeten nog boeken.
    Er is niet veel meer te vinden.

Sprokkel jij ook een fijne vakantie!

Ik heb vrijdag een goede 20 weken echo gehad. De vwp is van de baan :)
    En wij krijgen een meisje :D

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Meleka, wat fantastisch. En je bent al op de helft, wow. Wie had dat gedacht een jaar geleden? Xx

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Meleka: wat geweldig meid! Ik ben zo blij voor je! Ik hou me vast aan jullie wonder....daardoor blijf ik ook hoop houden!

@Lindra: wat moeilijk meis! Ik weet zo goed wat je doormaakt...en je kan helaas niks anders dan afwachten.Sterkte en een dikke knuff!

@Angelica: gefeliciteerd met jullie trouwdag en een hele fijne vakantie!
    Wat een fijne huisarts heb je trouwens!

Ik leef verder met iedereen mee meiden,ook al reageer ik niet overal op.

12. Alf

Alf Niet meer actief

Lindra, wat een rotnieuws meis.. hopelijk hebben ze niet goed kunnen meten en blijkt woensdag dat alles goed is. Dat het hartje klopt is iig een klein lichtpuntje. Denk aan je..

Hoop, hoe gaat het met jou? Heeft je lichaam zijn 'weg' weer gevonden?

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meleka, gefeliciteerd, een meisje wat geweldig. Fijn dat de vwp van de baan is (vruchtwaterpunctie toch?). Lekker genieten straks op vakantie.

Hoop, fijn je weer te lezen. Ben je al vooruit aan het kijken naar een volgende stap?

Elpie. bij mij was het zo met het slikken van de vitamine D dat ik me juist na twee weken slikken super goed begon te voelen. Ik was niet ziek ofzo maar blijkbaar kon het toch nog beter met mijn gezondheid. En de Omega 3 zou dat toch niet direct kunnen veroorzaken? Misschien heeft iemand je wel aangestoken met iets van een virusje ofzo. Daar ben ik momenteel heel beducht op. Ik ben zo vatbaar. Hopelijk is het gewoon een virus en ben je er snel vanaf.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Alf: alles gaat weer goed hier.Ik temperatuur nog niet,had er even helemaal geen zin meer in.Volgende maand gaan we er weer voor.

@Tammy:We hebben 13 september een gesprek met dr Verhoeven in het Maasstad ziekenhuis....we willen echt goed gaan bespreken wat voor ons de meeste kansen bied en ook wat betreft de hormonen(daar had ik zo,n last van)Het schijnt dat puregon minder klachten geeft.

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Meleka: Wat fijn dat de 20 weken echo goed was! En leuk een meisje!!

16. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    @ Lindra: pfff, wat een onzekerheid :(. Ik snap het als je er weinig vertrouwen in hebt en het is zo moeilijk dat je niet meer kunt doen dan wachten tot de volgende echo. Ik hoop op een wonder voor jou!

@ Meleka: gefeliciteerd met de goede 20-wekenecho van jou meisje :D!

17. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meleke gefeliciteerd wat ontzettend leuk een meisje en je bent al op de helft.

Hoop was jij ook in gent geweest? Goed dat er ook andere hormoon keuzes zijn. Hopelijk vind je een hormoonbehandeling die minder belastend is.

Maria99 ik hoop dat ze er naast zit. Maar ze hebben me meer dan een week terug gezet en de gyn was best negatief omdat het kleiner was. Misschien ben ik wel korter zwanger want mijn eisprong klopt met een vruchtje van 6 w , maar volgns de gyn worden de 2 weken die je extra krijgt ook in de lengtemeeting meeberekent en is het dan nog te klein ondanks het kloppend hartje.

Allemaal bedankt voor de lieve woorden. Heb helemaal nog niet blij durven zijn met deze zwangerschap. Het is zo rottig om te moeten wachten. Elke miskraam is weer heftiger ik weet niet hoe lang ik dit mentaal nog kan trekken.

Lindra

18. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Lindra het is zo zwaar die onzekerheid, het niet weten waar je aan toe bent en de angst dat het misschien weer fout aan het gaan is.... Ik wens je heel veel sterkte toe...

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Het meest zuiver is om uit te gaan van je ovulatie en dan +2 weken.
    In mijn geval hield dat in dat ik rekende vanaf 19 mei, terwijl 16 mei officieel mijn 1e dag van laatste ongesteldheid was (ovulatie was 2 juni). Als je ovulatie dus 4 weken geleden was, en je vruchtje is nu ten groote van 6 weken dan klinkt dat positief. Maar was je ovulatie 6 weken geleden, dan zou het vruchtje dus ongeveer 8 weken groot moeten zijn, en is dat wat de gyn bedoeld.

Heel veel sterkte, dat het maar snel woensdag mag worden!!

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lindra: wij hebben ook in Gent gelopen,maar toen bleek dat het maasstad ziekenhuis ons ook wilde helpen zijn we daar naar over gegaan.

Deel Deze Pagina