Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd Missy Maaike, heftig verhaal hopelijk mag je snel naar huis!!!

2. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tammy, succes vandaag - wat ontzettend naar dat je het zo duidelijk voelt aan de andere kant hopelijk geeft dat dokter P en dokter Noens houvast om dingen uit te proberen. Ik ben ook wel benieuwd of zo'n donor van invloed is.

@Y30 - ik geloof dat ik ook zou doorgebruiken, in ieder geval tot en met 16 weken - of tot je de grens van de 'veilige' 27 weken hebt gehaald. Met een beslissing nemen creeer je voor jezelf ook wat rust en hoef je er even niet over na te denken.

@Hoop - hoe is het met je? moest je niet binnenkort naar Maasstad ziekenhuis?

@Maria - ik wist niet dat jij ook een rest had, ben zo benieuwd naar je verhaal hierover - en of je het net als ik ook aanvoelde...

@gefeliciteerd Alf - een jongen! Goed dat ze je zo goed in de gaten houden.

@Lindra, - ben heel benieuwd hoe het met je is en hoe het gegaan is vrijdag - vergeet niet dat je hier je frustraties volledig mag uiten he, we weten allemaal waar je door heen gaat. Let je goed op jezelf?

3. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missymaaike gefeliciteerd met je prachtige zoon.

4. Alf

Alf Niet meer actief

Lindra, Hoe gaat het met je meis? Is het goed gegaan en meegevallen? (voor zover dat kan in jouw kl*terige situ..)

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfftt, ik ben gefrustreerd:x:x:x! Ga nu van de Predmed af en krijg afkickverschijnselen, balen! Net de sportschool stopgezet. Daar kom ik al maanden niet meer, terwijl ik vroeger zo graag ging.
    Vandaag afspraak gemaakt bij Prof N. daar kan ik 16 oktober terecht. Ok, nog 5 weken wachten dus.
    Verder ga ik voor de waterecho als ik ongesteld geweest ben. Ook dat schijnt je extra vruchtbaar te maken. Het schijnt het heersende milieu in de baarmoeder gunstig te beïnvloeden en het immuunsysteem te resetten. Dat zou verklaren waarom ik vorig jaar de cyclus na de HSG direct zwanger was en 5 maanden later weer. Wie weet of een waterecho hetzelfde doet? Iemand ervaring? Ik heb er al veel over gegoogled en het schijnt niet zo'n ingrijpend onderzoek te zijn als de HSG en de Hystro, dat vond ik echt vreselijk. Dat heeft toen 25 minuten geduurd en vreselijk pijn gedaan.
    De uitslag van dr. P. heb ik nog steeds niet binnen. Dat was vorige week woensdag, het is nu maandag. Ik heb het idee dat de activiteit van de cellen zo hoog is dat ik (en dr. P.) erg zullen schrikken. Ik heb alweer een A4tje vol vragen voor hem. Het vervelende is dat ik een hele dure bloedtest laat uitvoeren op het cruciale moment van innesteling maar de uitslag laat zolang op zich wachten dat je altijd te laat bent, en niet meer kan ingrijpen. Had ik al geschreven dat ik gefrustreerd ben:x:x:x:x:x? Sorry dames, maar ik word er echt niet goed van zo langzamerhand! Goede follikels, goede eicellen, prima match met de Deense unit, goede innesteling en dan maakt mijn immuunsysteem het gewoon kapot, waarom? En beter wat is de oplossing nou? Sorry:(!

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Lieve Tammy: ik kan me goed voorstellen dat je enorm gefrustreerd bent! Heb je dit ook kenbaar gemaakt aan dr.P??
    Gewoon doen hoor, ik zou hem gewoon zeggen wat je hier ook zegt; dat je veel geld betaald voor steeds te laat te zijn om in te grijpen. Hij zal dat vast begrijpen.
    Wat ik me maar steeds af blijf vragen (omdat ik je zo graag zou helpen) is of je niet ook wat zou hebben aan de tests die hij bij mij doet, want die zijn wel de zelfde dag binnen en dan zou je wel meteen in kunnen grijpen. Dan gaat het dus om de verhouding tussen CD4+ CD8+ en natural killer cellen (de afstoot cellen) en de Regulerende T Cellen (de acceptatie cellen).
    Je zou het hem kunnen vragen.

7. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    @Tammy: natuurlijk ben je super gefustreerd. Daar heb je op dit moment ook alle redenen toe. Ik hoop dat je snel alle uitslagen krijgt én dat er ook snel een goed gesprek volgt. Want inderdaad, als je er zoveel geld voor betaalt, dan mag je er ook wel iets voor terug verwachten.... Fijn dat de afspraak met dr. N. gelukt is. 5 Weken is nog wel een eind weg als je zo graag wilt en het gevoel hebt dat de tijd je door de vingers glipt... Ik hoop dat je een klein beetje rust kunt vinden en voor wat het waard is, ik blijf voor je duimen dat het uiteindelijk wel goed komt. Hou je taai...

8. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    @ Alf: een jongetje! Gefeliciteerd!!!

9. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes! Elke maand is er een teveel nu. Ik ben er bijna elke keer zo dichtbij. Dat is het frustrerende.
    Y30, ik heb de vorige bloedonderzoeken erbij genomen en wordt dus zeker getest op CD4/CD8/CD16-CD56 en alle T cellen en Hamatolgie en de bacteriële infecties. Raar dat jij daar de uitslag direct van krijgt en ik er dus een hele week om moet zeuren. Het bedrag wat jij betaalt komt ongeveer overeen met wat ik ook kwijt ben. Ik heb vanmiddag gebeld en zijn goedkeuring ontbrak nog. Heb nog steeds niets binnen. Ben zeker van plan, een goed gesprek te voeren want er moet iets veranderen.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Als jij het zelfde onderzoek krijgt als ik (en daar klinkt het naar) dan is het belachelijk dat ie je daar een week op laat wachten. Zeker aangezien jouw immuun reactie zooo heftig is.
    Weet jij of jouw bloed naar het charité gaat (dat is het ziekenhuis in berlijn waar hij gewerkt heeft) want als dat zo is, doet hij bij jou een paar waarden die hij bij mij niet doet. Mijn bloed wordt door de dames in zijn eigen lab onderzocht. Maar ik weet dat hij sommige ingewikkelde waarden door het charité laat doen, en daar moet je dan inderdaad lang op wachten.

11. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop hoe gaat het , je moet al bijna naar het maasstad toch?

Brix, ben je nog aan het werk of geniet je al van wat vrije tijd?

Alf, arme beebje die heeft zijn eerste concert al meegemaakt, komt vast goed met het kleine mannetje het vruchtwater zal heus wat geluid dempen.

Tammy kan me je frustratie goed voorstellen denk dat je dit echt met hem moet bepreken. Ga duimen dat je snel de uitslag van je waardes krijgt. Wat een strijd is het toch...hou vol hoor.

Puckje hoe gaat het met jou, fijn dat je je beter voelt nu het restje weg is. Ik duim voor je dit moet een goede maand worden.

De curretage vrijdag is goed verlopen gelukkig onder narcose,weinig napijn en bloed gelukkig. Mentaal was het erg heftig dit weekend heb echt medelijden met mijn mannetje. Het is soms makkelijker om sarcastisch, kwaad en onredelijk te zijn ipv van verdrietig.
    Het verdriet duw ik maar zover mogelijk weg omdat de tranen niet lijken te stoppen als ze eenmaal beginnen.

De angst dat het niet meer gaat lukken dat we te laat en te oud zijn is verstikkend. Hoe moet je dan verder???

Zogauw mijn hormonen weer een beetje genormaliseerd zijn kan ik hopelijk weer relativeren.

Hoop dat ik niemand vergeten ben,
    Veel liefs voor iedereen xxx

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Lindra, wat een verdriet! Niet helemaal wegstoppen hoor. Je moet er doorheen. Ik herken je woorden zo over je leeftijd en de tijd. Ook ik ben een oud besje met een grote kinderwens. Elke maand dat je niet verder kunt is er een teveel. Dikke knuffel, ik denk aan je en hoop dat je lichaam snel zichzelf weer is. Veel sterkte voor jullie beiden.
    Y30, wat een goede tip. Ik ga het hem vragen waar dat bloed naartoe gaat. Krijg nu rekeningen van Krone en MVZ dus het wordt wel gesplitst. Dank je wel!

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Lindra: Gelukkig maar dat de curretage "goed" verlopen is. Zonder teveel na ellende. M.b.t. het verdriet, het is ook ontzettend heftig, en soms moet je dan even wat weg stoppen om door de dag te kunnen komen. Heel veel sterkte meid!! *knuf*

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Graag gedaan, en veel succes! Dat je maar veel duidelijkheid mag krijgen!

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Puckje en Lindra: ik moet inderdaad aanstaande donderdag naar het ziekenhuis.Mijn man heeft dan zaadonderzoek en daarna hebben we gesprek met de gyn.
    Ook ik heb het moeilijk met het feit dat ik ,oud, ben. De tijd dringt heel erg en iedere maand is er een! heel moeilijk.

@Lindra: het blijft een heel moeilijk iets meid....miskramen hakken er dramatisch in! Geef jezelf de tijd om te huilen...om boos en verdrietig te zijn.Blijf samen met je man erover praten,want dat is erg belangrijk.

@Puckje: hoe gaat het met jou?

@Tammy: je voel je zo machteloos he....waarom vraag je je continu af.Hadden we er maar een antwoord op.
    Ik heb beide onderzoeken gehad Hsg en Hysteroscopie.Ik heb van beiden geen last gehad.Maar jij krijgt nu een waterecho,maar dat is toch hetzelfde als een hysteroscopie? Dat gebeurt ook met water en is tevens een echo.
    Heel veel sterkte met alles

16. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ik weet zo goed hoe je je voelt, onredelijk gedrag is vaak makkelijker dan je verdriet toelaten.
    De komende tijd zal nog wel moeilijk blijven, het is echt heel wat wat er allemaal met je gebeurt.
    Sterkte!!

17. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Dikke knuffel meid. En 16 oktober is idd nog een hele poos wachten. Ik kan 8 oktober bij hem terecht.

Is het echt zo dat een waterecho het mileu in de baarmoeder beïnvloedt? Is dit ook zo met een hystero, ik dacht toen ook wel nu is mss alles eens goed schoon gespoeld met dat water. Maar weet niet of dat zo een invloed kan hebben

18. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ik heb trouwens (mss onterecht) schrik dat die Ivig baxters opeens niet meer op onderzoeksbasis zouden zijn, maar opeens betalend of zo. En blijkbaar is het een vrij dure procedure. Kwam al op topics uit de VS waar vrouwen tot 500 euro per baxter moeten opleggen. En je hebt er toch al snel een 6 a 7-tal nodig.

Ik had al topics gevonden van meiden die de baxtes in 2006 gekregen hebben. Stel dat ik nu wel moeilijk zwanger wordt en dat ik die baxters dan opeens niet meer kan krijgen, houdt me ook wel bezig. Ik lees ook vaak dat die prof N zo een aangename vent is, dus mss is hij gewoon nors in zijn mails alleen :cool:

Hopelijk krijgen wij op 8 oktober terug wat hoop, we hebben wel al uitgemaakt dat we sowieso voor de baxters zullen gaan, ook al zijn er risico's aan verbonden. Ik wil gewoon het gevoel hebben dat er iets anders is tov de zwangerschappen die mislopen, in de hoop dat die baxters voldoende zijn

en 80 a 90 % slagingskans als je al een kindje hebt en er steeds hartactiviteit was bij de miskramen vind ik toch behoorlijk

Lindra, dikke knuffel meid, je gevoelens niet wegstoppen he meid. Luister wie het eigenlijk zegt, ik doe zelf niks anders de helft van de tijd

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop, ja ik ben dat nu toch goed aan het uitzoeken of die waterecho niet hetzelfde is als die hysto, iemand ervaring? Die hysto ga ik zeker niet meer doen. Dat was een pijnlijk drama en ik werd daar niet extra vruchtbaar van. Ik zou het liefste een HSG doen omdat ik daarvan zeker weet dat het gunstig is. Misschien dat ik Gent nog kan smeken. Ze hebben de vorige keer geweigerd maar toch nog eens vragen.
    Elpie, ik heb ergens gelezen dat de IVI-G EUR 900 per zak kost, dus in eerste instantie wilde ik dat niet doen. Maar ik denk dat als het onderzoek zou stoppen of je moet er zelf veel aan bij dragen dan zou de dame dat toch wel zou zeggen als je de eerste afspraak maakt? Nee ik heb goede hoop dat het voorlopig zo blijft als het is. Misschien kun je me na 8 oktober PBen hoe het gesprek verlopen is.
    Morgen weer naar DD, wellicht kunnen we toch nog iets extra's doen of iets aanpassen de volgende keer.
    Het feit dat het bevruchte eitje zich vaak innestelt, stemt me wel positief en maakt dat ik wel wil doorzetten.

20. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy, ik heb in Hoofddorp (Spaarne zkh, DrE) een spoeling van mijn eileiders gehad met schuim. Volkomen pijnloos en -in mijn geval- bijzonder effectief.
    Nu moet ik erbij zeggen dat ik van de hystero ook geen last heb gehad..

Deel Deze Pagina