@Puckje: Puregon spuiten schijnt weinig bijwerkingen te hebben.Ik twijfel erg om toch ds De Sutter te mailen. @Tammy: ook een verschrikkelijke gyn had jij!...boos worden omdat jij zelf moet vertellen waar je eierstok ligt..dat is toch wel heel erg! Ik heb overigens in Utrecht en Dordrecht gelopen en overal zeggen ze dat ik gewoon te oud ben en me erbij neer moet leggen.Terwijl ds de Sutter ook IVF bij ons wilde doen. @Y30 en Alf:tis heel dubbel inderdaad.Ik heb nog wel clomid liggen,maar daar had ik juist zo,n last van.Ik moet er toch nog eens goed over nadenken.
Hoop, dat was dus de ervaren dr. V. in het Maasstad ziekenhuis wordt elke maand gezegd dat ik oud ben etc. heel irritant, zeker als je probleem niets met leeftijd te maken heeft. Ik hoop dat dr. DS zoveel mogelijk voor je wilt doen. Ik loop alleen in het Maasstad voor de echospreekuren en verder bespreek ik alles in Gent en DD. Ik zal ook zeker niet bij zwangerschap bij hen blijven maar direct doorgaan naar het EMC. Hier, ben ik gisteren ongesteld geworden, precies op tijd dat wel, maar veel last helaas. Nu heb ik de SIS echo afspraak gemaakt in Krefeld voor volgende week vrijdag. Ik mail gewoon heen en weer met die gynaecoloog, ongelofelijk! Dat krijg je in Nederland niet voor elkaar. Geweldig. De eerste echo in het Maasstad staat gepland voor maandag 24 september. Ben benieuwd vooral naar volgende week vrijdag!
Nee hoor, is niet raar, maar wel als niemand de regie voert, zoals in mijn geval toen ik al weken bloedde. Ik heb overigens in geen enkel ziekenhuis 1 arts gehad. Alleen in het ziekenhuis waar jij nu ook bent.
@Tammy:ik heb net nog met manlief besproken en we gaan toch even mailen naar de Sutter.We zijn dan vorige maand welliswaar zwanger geworden,maar dat is ook heel snel weer geeindigd in een vmk.Er zat toch ook een jaar tussen de zwangerschappen in.Als ik nu weer een jaar moet wachten op een zwangerschap,dan ben ik ruim 44.We kwamen in eerste instantie in maasstad voor de follikelmetingen,maar we mochten toen ook bij hun blijven voor de iui.We hebben dat gedaan omdat ik geen rijbewijs heb en Gent is best ver weg.Mijn man kon onmogelijk zo vaak vrij emen van zijn werk.Maar we hadden toen al zo onze twijfels omdat we ds de Sutter zo,n fijne arts vinden. Nu krijgen we in maasstad geeneens meer IUI omdat ik weer een vmk gehad hebt,terwijl ik eigenlijk vroeg om andere hormonen omdat ik zoveel last hebt van de clomid. Ik ben benieuwd wat de Sutter ons adviseert. Wat vervelend dat je zo,n last hebt van je ongi.Hopenlijk word het snel wat beter.Fijn dat over en weer mailen he...wat loopt Nederland dan toch achter.
Goede keuze denk ik Hoop - gek hè hoe je weer door zo'n arts op een zij spoor wordt gebracht. Ga voor je duimen dat het heel snel mag lukken!
Dr Verhoeven werkt samen met de Sutter,misschie voelt hij zich wel op zijn vingers getikt....maar wij voelen ons hier ook niet fijn bij
Ongi pijn is bijna weer over. Ik heb altijd 2 dagen last en dan is de pijn over. Gelukkig. Hoop, wat een raar verhaal toch! Het Maasstad werkt nauw samen met Gent. Daarom hebben ze mij toen toch ook geaccepteerd voor de echo's. Maar ik begrijp het volkomen. Ook ik rijd niet zelf (heb een auto, maar ben een angsthaas) dus ik doe ook alles met de trein. Naar Gent en naar DD. Soms word ik gebracht maar 99% doe ik met het OV. Het is een logistieke nachtmerrie maar ik heb het er wel voor over. Want er is een duidelijk verschil tussen het Maasstad en Gent. Ik heb zulke fijne flexibele gynaecologen. Gauw contact opnemen met DS hoor en lekker daar verder gaan. Dikke knuffel!
Ik heb een lange mail gestuurd naar DS..ben heel erg benieuwd wat ze erover zegt. Dus jij reis ook met de trein! Ik zal jou om advies vragen als ik toch ook die kant weer op ga.....hoe ik dan reizen moet! Dank je wel voor je lieve reacties!
@hoop: goed dat je gemaild hebt naar dr.S! Hopelijk reageert ze snel en misschien kan ze inderdaad contact opnemen met die andere gyn.
Ik had haar de allereerste keer een mail op een zaterdag gestuurd, en dezelfde dag antwoord gekregen. Had dat eigenlijk totaal niet verwacht
Ik heb vannacht om half 1 antwoord gehad van DS!! Ze vond het erg jammer dat het zo gelopen was in Maasstad.Ze zit nu in het buitenland schreef ze,maar zodra ze terug in Belgie was zou ze me zo snel mogelijk een uitnodiging sturen voor een afspraak bij haar. Wat is het toch een supermens! Zelfs als ze in het buitenland zit en zelfs op zo,n laat tijdstip,reageert ze nog terug.Zo zijn er maar weinig!
Jee Hoop dat is idd wel heel uniek! Grijp haar hand goed vast.. ze leidt je vast de goede weg in! Blij voor je!!
Hoop, heb echt aan je gedacht vandaag. Wat fijn dat ze zo snel reageerde (je zit er toch op te wachten he. en het is je gegund) en zo geweldig positief. Misschien kan zij gewoon de echo afspraken voor elkaar krijgen in het Maasstad en de rest in Gent. Ik bel zelf altijd met Gent om de afmetingen door te geven en dan wordt de afspraak gepland. Maasstad doet puur de echo's en soms Clomid of Pregnyl voorschrijven. De Clomid heb ik de laatste keer ook in Gent voorgeschreven gekregen. Mijn apotheek kent mij inmiddels en heeft het gewoon meegegeven. Dus dat kan ook met de medicijnen. Geniet verder van je weekend!
@Tammy: wat lief dat je zo meeleeft! Ik vind het echt super dat ze zo snel reageerde! Ben benieuwd wanneer we kunnen komen! Ik ben overigens toch ook wel onrustig...mijn ongi is er nog steeds niet...de laatste test die ik deed was negatief(was afgelopen vrijdagmorgen).Maar ik heb wel eens meer pas na 4 dagen na NOD positief getest.Ik snap er niks van...ik ben altijd behoorlijk stipt. Voel me ook niet zoals het hoort.