@Alf: laat het maar bij de huisarts doen, want als ik het in duitsland laat doen moet ik het zelf betalen. @Puckje en Lindra: Ja, dat lijkt me wel frustrerend als je kansen moet missen omdat manlief veel weg is. Verder heel vervelend Lindra dat je nog posi test!
Weet eigenlijk niet meer goed wat te doen. Gent zegt gewoon nog half jaar proberen en aspirine en utro gelijk na ovu en anders iui. Mijn gyn hier in nl heb ik nog niet gesproken. Veel liefs
Lindra, ik zou proberen om Gent zover te krijgen dat ze iig de ontbrekende onderzoeken nog doen. Als dat goed is, is het pas uit je hoofd.. Ik wens je kracht en sterkte.. x
@lindra, net als Alf zou ik ook nog die 2 onderzoeken laten doen in Gent maar ook met je gynaecoloog praten in Nederland, altijd kijken wat zij voorstellen, misschien kunnen ze cyclusmonitoring doen, dan zit je er boven op en pak je - mits je man thuis is - alle kansen. Liefs
Daisy welkom. Hier besloten om nog een maand te wachten en onze afspraak in Gent af te bellen. Onze vraag kan ook tijdens een echo. We hebben maar 1 vr is poging 4 ICSI wel de juiste beslissing of is stoppen beter?
@Daisy: welkom hier! @Angelica: nog even een maand time-out.....nog even niks aan je hoofd.Is ook wel fijn he. Wanneer had je nou de echo?
Bedankt voor de warme welkom! misschien een stomme vraag maar hebben jullie ook last van flinke bloedingen tijdens de eisprong?
Even kort egoberichtje vanaf hier. Ben weer van mijn roze wolkje gedonderd. Mijn zwangerschap is een BBZ. Ze kunnen niet vinden waar, maar dat 't niet in mijn BM zit is duidelijk. Dat wat de arts-assistent gyn voor een klein vruchtzakje aanzag is volgens een ervaren gyn een pseudoring. Hij zei geen enkele twijfel te hebben dat het om een BBZ gaat. Het enige "positieve" nieuws van vandaag was dat mijn hcg in 48 uur van 1680 naar 1377 is gezakt. Vrijdag moet ik opnieuw voor controle. Wat een gedoe! En zo verdrietig weer. En ik ben ook boos. Een bbz telt niet als mk werd me doodleuk verteld dus eigenlijk mag ik nog nauwelijks onderzoek. Alleen stollingsonderzoek. Nou, jullie begrijpen, daar is het laatste woord nog niet over gesproken. Zijn hier ook meiden die een bbz hebben gehad? Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe snel hCG daalt en wanneer ik weer "ongesteld" word en door kan. En als mijn lichaam "het zelf oplost", dan "eet" mijn lichaam als het ware nu dus mijn kindje op? ARGH!!!
@daisy: Welkom hier! Ik ken het zelf niet bloedingen bij eisprong. @Annabeth: ik heb weer in het clubje gereageerd.
Hier: sneltest is niets uitgekomen, urine is weer voor kweek opgestuurd. Verder waren mijn waarden redelijk vandaag. Treg was nog steeds mooi hoog, maar de negatieve waarde stijgt ook al twee weken op rij steeds een stukje. Dat had ik liever niet. Ga de prednison dan ook niet verder afbouwen momenteel, zit nu op 10 mg, lijkt me prima.
@Y: Kan die negatieve waarde niet stijgen door de utro? Ik las in het farmacotherapeutisch kompas iets over dat utro negatieve invloed heeft op lipidenstofwisseling. Misschien kun je een ander soort progesteron vragen? En je waarden zijn verder nog steeds wel veilig? Jawel toch?
Daisy, helaas welkom, jij hebt ook al veel meegemaakt zeg. Sterkte en hopelijk vind je hier steun en wellicht extra informatie die je verder kan helpen. Y30, fijn dat alles redelijk goed was. 10mg Klinkt mij nog steeds als een droom. Annabeth, ik ben erg geïnteresseerd in dat artikel (ik heb ongeveer hetzelfde probleem als Y30 alleen helaas erger) en ik gebruik ook progesteron. Hier heb ik nog steeds die vervelende bacteriële infectie, prikkelende keel en tong. Heel irritant. Vandaag bloed laten prikken bij de Star. Ben erg benieuwd hoe heftig die infectie nu is. Vrijdag de uitslag. Morgen naar Krefeld voor de waterecho. Weet niet echt wat ik kan verwachten en dat dan in het Duits. Nou ja ik hoef gelukkig niet met de trein. Dat is fijn, ik weet niet of ik daarna buikpijn heb ofzo.
Sterkte Tammy en succes morgen. Wat een verhaal Annabeth, veel sterkte. Het lijkt erop of je lichaam het zelf oplost, fijn maar het is ook een raar en tevens naar idee. Welkom Daisy, hopelijk vindt je hier de informatie en steun die je zoekt, volgens mij komt bloeden bij eisprong bij meer meiden voor, hier heb ik het alleen nog niet gelezen. Misschien even googlen - zonder internet explorer! Angelica - wordt eind oktober dan? Ik vind het goed idee wanneer wij proberen gelijk op te gaan! Ik vind het tijd voor wat verse roze wolken.
Ik denk persoonlijk dat de utro los staat van de cd4+ waarde, aangezien ik al de hele zwangerschap utro gebruik.
Annabeth wat een rotsituatie, ik wist niet dat een bbz door het lichaam kan worden opgelost, veel sterkte. Tammy succes morgen hopelijk valt het mee. Het heel erg opzwellen van de utro had ik ook, kon met 5 weken amper mijn buik verbergen. Puckje en angelica eind october it is !!!!! Hier wat beter, heb mezelf een schop gegeven. Moet gewoon verder nu ....niemand gaat me zomaar een kindje bezorgen. Ik ga de S vragen om eerder met iui te beginnen en niet een half jaar wachten. Ook wil ik mijn bloed laten testen in dusseldorf neem dan gelijk de factbv leiden en mthr mee wat ze in gent niet gedaan hebben. Verder heb ik een afspraak bij de huisarts volgens mij heb ik glutenintolerantie wil dat nu eens uitsluiten. Heeft iemand wel eens verwogen om zich te laten onderzoeken bij het de beer instituut?