Hihi spannend allemaal hoor an!! Hoop zeker dat jullie frummelke(s) blijven plakken!! Probeerde trouwens te zoeken wat het verschil is tussen ivf. Wat ze dan terugplaatsen en de blasto's....maar wat is het verschil?? Bruine afscheiding gestopt?? Dikke xxx
@angelica > had ik ook meteen in het begin, opgezette buik (zelfs dat ik er snachts van wakker werd), licht krampend gevoel en rommelende darmen... nu overigens nog steeds... mn darmen zijn echt helemaal over de zeik, om het maar even plat uit te drukken. X
Mama je moet kijken bij blastocyste die hebben meer dan 100 cellen Heb geen bruinverlies meer Hoe ik me vandaag voel.... Brak Ben moe met vlagen misselijk en alsof ik elke sec vd dag naar de wc moet haha Dit kunnen ook spanningen voor morgen zijn Joejoe het blijft spannend wanneer heb jij je echo
Ik heb vrijdag 27 april pas mijn eerste echo bij DS (dan moet ik ongeveer 7 wk en 2 dagen zijn), maar ik heb daar eigenlijk wel rust bij... Ik denk wel dat ik na die echo om de week controle wil, helemaal aangezien ik daarna (tijdens week 10 en 11) 2 weken op vakantie ben zonder controle (huuuu, maar hopelijk wel genoeg afleiding). Heb jij al weer een afspraak? Ga je morgen bloedprikken? X
Ik moet morgen bloedprikken en dan hoor ik meer. Ik heb 2x bbz gehad dus krijg in Ned. Al met 5.5 wk een echo Ik weet niet hoever ik nu ben Ik weet alleen dat ik 21 dec uitgerekend ben dat zeiden ze bij de punctie
Wat spannend, heel veel succes morgen... Ik heb ook 1 bbz gehad... heb mijn gyn hier geraadpleegd, en hij geeft aan dat ik niet eerder een echo hoef omdat de eileider die dat heeft veroorzaakt weg is. Ik ga maar even van hem uit en zodra ik bloed zie of rare buikpijn krijg, sta ik op de stoep... ik ben ongeveer 12 dec uitgerekend volgens mijn eigen berekening... ooooohh ik hoop zo dat het nu eindelijk voor ons is weggelegd!!! X
Ik sta in l.u.mc onder strenge controle bij mij hebben ze 2x gezegd dat ik me aanstelde totdat ik een inwendige bloeding kreeg Ik hoop dat dit het gaat worden voor ons
*breek even in * Joehoe en angelica ik ga voor jullie duimen meiden dat het deze keer helemaal goed mag gaan.
We gaan zo testen heb bruin verlies meer dan van de week... even niet drinken en straks testen...... ik ben zooooo bang
O jee Angel, ik kan me voorstellen dat dit erg eng is. Gebruik je utrogestan? Ben wel benieuwd naar je test..
Bruin is gestopt we gaan later testen en morgen ook Mijn urine was doorzichtig dus effe wachten met testen
*breek even in* Lieve Angelica wil even laten weten dat ik aan je denk en keihard voor je duim!! Babss voor jou geldt hetzelfde... *Breek weer uit*
@missymaaike: welkom terug! Mooie foto's! hebben jullie het fijn gehad? @angel: sterkte meid! Duim voor knaltest!