Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Veel sterkte Puckje!
    Knuf

2. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte puckje, het is allemaal al zo akelig om mee te maken en dan ook nog eens op deze manier.... Hoop dat een curratage je bespaard blijft!

Hoop, fijn dat de ingreep meeviel, wel dubbel inderdaad dat je eileiders open waren... Hopenlijk heeft Linda gelijk en ben je snel zwanger!

X

3. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank, Dreamz, ze hebben net met eendebek & een tang het van de wand getrokken.... Vloei nog hevig. Moet binnen 2 uur stoppen. Hoop het zo...

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jeetje puck wat vreselijk heel veel sterkte denk aan je

5. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag naar huis, bloeden is veel en veel minder! Wachten op m'n man en dan lekker in mijn eigen bed! Dank voor jullie support dames! Nu kan ik eindelijk weer vooruit kijken.

Liefs Puckje

6. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Puck: gelukkig weer naar huis in je eigen bed. Ben je nu schoon? Sterkte.

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Puckje ik hoop dat je een rustige nacht hebt.
    Dat je dit ook nog allemaal mee moet maken :(
    Beterschap!

Ik heb mijn ei weer gespot.
    De vorige cyclus op dat 10. Dat vond ik al vroeg.
    Maar het kan nog vroeger, nu dag 8. Vreemd.
    Maar beter een vroeg ei dan geen ei. Ik ben blij dat ik vroeg met testen begonnen ben.

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Puckje doe het lekker rustig aan de komende week..
    Jeetje wat heftig wat je hebt meegemaakt.
    Dikke knuffel!

9. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Puckje, fijn dat je weer thuis bent. Ben je de nacht een beetje doorgekomen? Goed de tijd nemen voor jezelf hoor de komende dagen, dit is echt niet niks....

10. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meleka, idd vroeg je ei op dag 8. Had je dat ook wel eens in de cyclussen dat je zwanger raakte? Gelukkig heb je hem iig wel gespot, veel klusplezier;)!

X

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat komt wel goed ;)

Ik ben pas vanaf vorig jaar ovutesten gaan gebruiken op aanraden van ds.
    Voor die tijd "deden we maar wat" en raakte ik telkens direct zwanger. Geen idee dus op welke dag ik destijds mijn eitjes had.
    Bij de laatste 2 zwangerschappen, met gebruik van een ovutest, was de eisprong "normaal" rond de 14de dag.
    Ik lees dat mensen wel zwanger raken van vroege eitjes.
    Ik ben eigenlijk al gewoon heel blij dat ik nog een eisprong heb gezien leeftijd en lage amh waarde. We hebben nu wel definitief de keuze gemaakt om behalve utro geen medicatie meer te gebruiken. Geeft rust :)

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ouch hoe gaat het Nu met je heb je al krampen

Meleka bij mij werken de testen niet
    Veel klus plezier zou ik zeggen

13. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,
    Het gaat goed met me, heb een goede nacht gehad en nog mInimaal bloedverlies. Wel nog erg duizelig, lig weer op bed. Geen feest voor mij morgen.

Meleka, wat fijn van je ei! Ik heb een korte cyclus en wanneer ik utrogestan gebruik verlengt deze mijn natuurlijke cyclus waardoor ik op dag 6 of 7 al eisprong heb. Vriendin van mij heeft standaard haar ei op dag 6 in normale cyclus. Maakt voor bevruchting niks uit hoor! Veel klusplezier!

14. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Jeetje Puckje, wat jij nou allemaal weer moet meemaken... gelukkig is het nu over en kun je weer herstellen. Dikke knuffel!

@Meleka > klus ze!

@Hoop > Tja ik woon op ongeveer 2 uur en een kwartier rijden van Gent.. maar voor de zekerheid 3 uur uitgetrokken...

@Angel hoe is het met jou? Trek je het een beetje? Wanneer heb je weer een afspraak bij DS?

Hier nu weer redelijk rustig... s'ochtends na het slapen voel ik mijn borsten weer iets meer... daarna trekt het weer weg. Ik maak me er maar niet te druk over, kan er toch niets aan veranderen... Verder ben ik moe, lusteloos en bekaf... heb echt nergens puf voor... ook veel steken in de baarmoeder en gisteren weer wat bruinverlies, dus meteen weer in de stress, gelukkig is het nu alweer weg. Mn mams zei: probeer er rust bij te krijgen, als het goed is is het goed, als het niet goed is is het ook goed. Dat geeft me idd wel wat rust. Maar soms overheerst de angst gewoon zo erg, omdat ik het zooooo graag wil.
    Sorry moest even ego-spuien...

15. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar Joehoe ! En wijze woorden van je moeder al is het o zo moeilijk om het zo te voelen, want natuurlijk wil je het zoooo graag. Bruin is trouwens vrij normaal na inwendige echo en dat je bekaf etc. af bent is heel vervelend voor jou maar ook een g

16. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed teken wilde ik nog typen (rottelefoon! Sorry!) dikke knuffel

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #397 Meleka, 29 apr 2012
    Laatst bewerkt: 29 apr 2012
    Joehoe, het valt niet mee om rustig en ontspannen te blijven. Maar toch een goed advies van je moeder. Succes.

Puckje doe maar rustig aan meid. Knuffel.

Ik had laatst ook een korte cyclus waardoor ik nu weer utro gebruik na de eisprong. En nu dus ook 2x een vroeg ei. Ergens wel logisch dat er een verband kan zijn.

Gister had ik erg last van mijn buik. Constant gevoel van druk op de buik en een zachte zeurende kramp. Vanochtend minder, toen wel wat bruinverlies. Toch geklust (sorry hoor :D) en nu weer bruinverlies. En de buikklachten zijn weer helemaal terug. Een vreemde eisprong deze keer.

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @puckje: Tjee, er is veel gebeurd in anderhalve dag! Wat een ellende, je zult wel enorm geschrokken zijn toen je zo heftig begon te bloeden. Gelukkig gaat het nu al weer beter met je!!

@Meleka: heel vroeg i.d.d dag 8, maar wie weet brengt het juist wat moois mee. Bruin verlies ken ik zelf overigens niet rond de eisprong, maar ik hoor het wel vaker.

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedenk me dat ik voordat ik Gent onder behandeling kwam ook meerdere malen tussentijds bruinverlies had. Ik weet alleen niet of dat rond de eisprong was. Nou ja, ik weiger me er druk over te maken. Zen......

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: vandaag vrij duidelijke ovu test, morgen nog even checken maar ik denk dat vandaag wel positief was. En in dat geval komt mijn cyclus weer een beetje op regel, want het is vandaag dag 19, dus dan wordt ik ongeveer dag 35 ongi, en als het goed is niet dag 38 zoals deze maand.

Verder besloten om deze ronde toch nog over te slaan, wil toch graag eerst dat extra onderzoek in duitsland doen. Mocht daar ook niets uit komen dan gaan we in Mei weer volop aan de klus;).

Deel Deze Pagina