Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Y30, supertof dat je hem terug voelt.
    Is een hele geruststelling!

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hahaha...dank je!:D

Jij bent nog jong!:)

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey meiden,

Nog ff snel zwaaien hier.
    Beebje heeft zich vandaag vrij veel laten voelen dus dat was fijn! Ook erg buikpijn gehad in onderbuik (net boven schaambeen), dus dat was weer minder... Weet iemand wat het is, want volgens mij is het geen bandenpijn en ik kan het op internet niet vinden.

4. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Y30! Ik had trouwens m'n hele zwangerschap pijnen rondom mijn buik en heb toen zo'n ondersteunende zwangerschapsband gekocht - zeg maar een soort BH voor je buik. Dat was een verademing! Maar ik was altijd vrij extreem in het aankomen, ha ha! Denk dat het groei en/of bandenpijn is en in mijn geval was m'n buik gewoon te zwaar..,

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Puck mijn collega had hetzelfde en die heeft ook een band gekocht

6. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Y30: Fijn dat de baby weer wat drukker is! Is het geen 'groeigevoel'? Daar heb ik sommige dagen last van.

7. Alf

Alf Niet meer actief

Ik ook. Kan soms echt vervelend krampend voelen..

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Y30, wat fijn dat je je kindje weer beter voelt :)

9. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Joehoe voor het actief beebje ! ;)

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey meiden,

Bedankt voor de gerust stelling. We houden het toch maar op groei pijn dan;). Het voelde gister inderdaad een beetje krampend zoals Alf ook beschrijft en daar werd ik een beetje onzeker van. Fijn om te weten dat het er bij hoort. Vandaag heb ik geen last, dus dat stelde me ook al gerust.

Volgende week vrijdag weer echo, hopelijk dan weer goed nieuws waar ik (qua vertrouwen) weer even op vooruit kan:):).

11. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, Weet je wat het is, als je bekend bent met mk's is kramp iets wat je niet wilt voelen. Groei van de bm, darmen ik vind het allemaal niets. Maar herken het inmiddels en dat is fijn en geeft rust.

Beebje vandaag ook weer duidelijk aanwezig?

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Alf: gister en eergister was beebje duidelijk aanwezig, vandaag weer niet. Ik denk dat het met posities te maken heeft, want ik voel hem ook altijd op ongeveer de zelfde plek.

Verder hier weer behoorlijk last gehad van onderbuik vandaag. Ik denk dat het met snelle groei te maken heeft, ik ben de afgelopen weken hard gegroeid, ook in gewicht. Ben nu al 8 kilo aangekomen...Vrees een kamerolifantje te zullen worden;), maar goed voor een gezond kindje in februari heb ik het graag over.

13. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30: Mag ik je de slurf schudden? Ik al 10 kg. De laatste weken gaat het weer wat minder hard omdat ik minder snaai. Ik laat nu de truffelpepernoten en marsepein maar aan me voorbij gaan. Ik vind het allemaal ook zo lekker... En tja, een boterham of appel dan net iets minder.

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja, heb me ook voorgenomen om iets minder te gaan snaaien, ben heel benieuwd hoe lang ik dan vol houd:D.

15. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Puckje, hoe is het met je? Heb je nog steeds het gevoel dat het mis is? Heb je alweer wat rust kunnen vinden?

16. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Brix, ik had zeker weer wat rust maar had gisteren zulke krampen dat het zweet me uitbrak... Ben nu dus weer wat minder positief, kunnen m'n darmen zijn maar ja, je weet het met onze geschiedenis... Vrijdag half 9 de echo... Schiet gelukkig alweer op!

17. Alf

Alf Niet meer actief

Hang in there Puckje.. nog een paar dagen! Ik denk aan je en duim voor je!

Gingen jullie er deze ronde meteen weer voor Brix? Ei is geweest zie ik.. ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten..

18. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Puckje, nog heel even maar, idd hang in there. Zo vervelend van onze situatie, dat je alles wat je voelt zo uitvergroot. Ik hoop met heel mijn hart dat je een goede echo hebt vrijdag...

Alf, nee, mijn eitje is wat aan de late kant (als je op mijn banner klikt, zie je mijn tempkaartje). Ik hoop dat ik vandaag een positieve ovulatietest heb, gister was ie bijna positief. Manlief heeft alleen vandaag helaas oproepdienst, ik hoop dat hij niet opgeroepen wordt, zodat we dit eitje kunnen benutten :)

19. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Brix, goed klussen he meid :)

20. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Pff wij mogen er ook aan beginnen , maar mijn regels willen maar niet doorkomen
    dag 40 vandaag, pffffffffffffff
    kwou zo graag snel een nieuwe kans

Deel Deze Pagina