Hoop, is het inmiddels gelukt? Brix, ik hoop dat er een beebje in de maak is. Hier idd nieuwe ronde, maar we doen het rustig aan hoor, geen druk. Hoewel ik het zo leuk zou vinden om met Kerstmis terug zwanger te zijn. Maar heb daarvoor nog maar 1 cyclus, dus de kans is vrij minimaal Vandaag ook 4 maandjes geleden dat we afscheid namen van onze kleine meid.
Elpie, rare dag... sterkte vandaag.. *knuffel* Hier was het december 2010 ook de 17e.. 17e van de maand blijft een rare lading hebben hè? Butterfly, Hihi.. ik dacht al? Wie is dat nou weer Gaat het met je meissie?? Hoe is het met je opa?
Hi, tot nu toe alles goed Was een tijdje een beetje op de achtergrond. Met jou ook alles goed? Ben voorzichtig optimistisch over een nieuwe zwangerschap, ben wel weer aan het streepjes stressen, klinkt iedereen vast bekend in de oren Bijna al de meeting he meiden, gezellig hoor! Hoop, nog gelukt met de spuit? Brix, spannend ook voor jou, het lange wachten is begonnen
Date, Meiden.. ik denk dat ik het niet ga doen. Ik heb er wel echt zin in, maar vertrouw momenteel niet genoeg op mijn lichaam om zo een eind van huis te zijn (ik kom van vlakbij Den Helder)
Hopen dat de geschiedenis zich herhaalt he, ik was bij alledrie mijn miskramen in ronde 1 of 2 zwanger. Bij Lenn wel een jaar moeten proberen, maar wel ook met heel even een maand rustpauze ertussenin omdat ik een MRI moest ondergaan Het kan dus redelijk snel gaan, maar het kan ook nog lang duren Ik heb sowieso 10/01 terug afspraak opstaan bij gyn, als ik dan niet zwanger ben en mijn cyclussen nog steeds 40 dagen, gaan we kijken om het een handje te helpen. Ik denk dan clomid of zo
Ik ga ook niet naar de meeting komen, maar Rotterdam is helaas wel echt veeeeeeeeel te ver weg. Gisteren zijn trouwens rode duiveltjes gekomen en hebben onze rode duiveltjes gewonnen
ahja, heb gehoord dat groene thee zou kunnen helpen met je cyclussen wat korter te krijgen Ben nu begonnen aan groene thee met veenbessen. Hoop dat die veenbessen niet veel kwaad kunnen, maar tis maar een extract wat erbij zit. Had al gehoord van theunisbloemolie, maar dat is pure omega 6 las ik gisteren, en ik dacht hier ooit gelezen te hebben dat omega 6 immunologisch best te vermijden is. Ik weet alleen niet of je met een cyclus van 40 dagen wel zwanger kan worden. Een eisprong heb ik wel heel zeker
Ik heb op 12, 13 en 14 dpo lichte streepjes op kv test en een digitale CB die 1-2 weken zwanger zegt. Alleen worden de streepjes nog niet donkerder in die drie dagen, dus hoppa, weer in de stress Ga nu ook niet meer door testen en wacht het gewoon nog eventjes af. Heb dinsdag wel een afspraak bij de gyn, die stond al omdat ik officieel in een cyclus monitoring zit dus ik ga die tijd mooi gebruiken voor een nieuw plan van aanpak. Ik snap dat je het nu niet aandurft om een lange reis te maken hoor, je hebt helemaal gelijk!
Elpie, je zou eigenlijk eens op het temperatuurkaartjes deel van dit forum moeten kijken. Daar staan de kaartjes van zwangeren, en daar zitten ook kaartjes tussen van meiden met een lange cyclus. Edit: zie bijvoorbeeld deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/13662197-post765.html
Mooi hè . Ik schop mezelf nu van internet af. Ik heb vanavond diner met collega's ter ere van mijn afscheid en ik moet mijn speech nog afmaken. Ik ben er geen ster in, dus ik heb stress
Heel mooi!! Hopelijk is dit het ei der eieren Nou hoppekee.. aan het werk jij, en alvast een fijne avond!
Nog steeds niks van apotheek gehoord.Ik ben het nu zat,ik ga er straks heen...moet morgenavond gaan spuiten,dus kan ik eventueel nog naar het ziekenhuis.Wat een gedoe. Ik denk niet dat ik naar de meeting kan komen,wij hebben waarschijnlijk motorclub dat weekend.