Kom net terug van ziekenhuis, nog dik baarmoederslijm 1 cm en een stolsel maar is ok dus geen curettage! Kreeg advies na menstruatie ervoor te gaan, dat is de therapie aldus deze gynaecoloog.... Niks testen, u heeft er 2 dus het is gewoon een kwestie van een keer raak... Rrrrrrr... Gelukkig over 2 weken afspraak met eigen gynaecoloog! Babss, denk aan je. Y30, vind heel knap hoe je het allemaal doet. Lindra, Hoop, Meleka wat is het toch vervelend die druk van het ouder worden. Ik word in juni 39 en voel het ook... Zo moeilijk wat nou te doen... Wachten op resultaten, hysyeroscopieen of toch doorgaan in het kader van 'pech'- het laatste geloof ik niet hoor... Liefs
dreamz spannend babbs denk aan je Hier is het gewone leven er weer. Ik denk er niet meer aan. Ik moet voor maandag mijn scriptie inleveren daar ben ik druk mee bezig. Ik denk dat de klap later komt. Ik moet bellen zodra ik ongi ben geworden nou dat duurt nog wel even... Ik merk wel dat ik rust wil.... ik wil ook de relatie terug die ik had met mijn man... we hebben het fijn samen alleen het genieten bestaat al een tijdje niet meer. Ik mis dat Ik heb me ook gewogen afgelopen zaterdag en ik ben in 1 wk 2 kilo kwijt. Mijn lichaam is nog wel van slag.. mijn gezicht zit onder de plekker (krijg ik altijd als ik zwanger ben geweest) Knuffel voor alle meiden
@Puckje: ik zou als ik jou was je menstruatie gewoon afwachten,dan komt het stolsel er wel mee uit waarschijnlijk. Sterkte met alles meid! @Angelica: ik vind je een sterke vrouw,vind het heel knap dat je het allemaal zo doet! Misschien is het voor jullie relatie inderdaad beter om de knoop door te hakken en verder te gaan voor adoptie.Wie weet volgt er opeens wel een spontane zwangerschap die blijvend is.dat hoor je wel vaker. het is belangrijk dat jullie samen ook blijven genieten van elkaar en van de leuke dingen van het leven.Ik zeg dit niet makkelijk hoor......echt niet....maar kan me voorstellen dat je onderhand moe gestreden bent.Dikke knufff
Puckje gelukkig geen curretage en hopelijk lost je lchaam het laatste stolsel ook op. Dat flink doen herken ik wel het is soms ook verbazing wekkend wat je lichaam kan. Merk wel dat ik door rust nemen wel sneller herstel en dat is ook wat waard. @hoop de druk van mijn leeftijd voel ik eigenlijk pas sinds de tweede miskraam, het lijkt wel of de tijd steeds sneller gaat. Bij de eerste miskraam zou ik het kindje ng gekregen hebben terwijl ik 39 was terwijl ik nu nog hoop voor mijn 41. Het gaat gewoon heel snel, een paar maanden om zwanger te worden en bijna 3 maand zwanger om dan een miskraam te krijgen. Ik was toen zo 6 maanden verder. @y30 heb niet gevraagd in gent of ik moest stoppen met vit en supplementen voor de onderzoeken. Maar ik las dat een paar dingen zoals stolling pas een paar weken na zwangerschap onderzocht kunnen worden. @angel succes met je scriptie en veel sterkte, heel knap van je hoe je je overal doorheen vecht. @babbs kun je het nog een beetje volhouden?
@sprokkel misschien is je ei iets later. Wat kunnen hormonen toch de boel door elkaar gooien. Gebruik jij ook ovulate testen?
@Puckje: Sommige gynaecologen.. Als ze de oorzaak niet kunnen vinden is het al snel 'pech'. Ik geloof ook niet in zoveel pech achter elkaar. Staat je eigen gynaecoloog wel open voor testen? @Angel: Knuffel. Je staat voor moeilijke keuzes. Uiteindelijk is elke keuze natuurlijk goed omdat jullie hem zelf maken. Heb je er ooit over gedacht om bijv. te gaan praten met het FIOM of een psycholoog? Ik heb een tijdje geleden gesproken met een psycholoog en het paste niet zo bij me, maar het luchtte wel op om een keer flink alles eruit te gooien. Sterkte. @Lindra: Ik had hier eerder moeten klagen, vandaag twee strepen voor het eerst. Ik gebruik nu weer dipsticks, maar ik heb ook midstreamtesten gebruikt in het verleden. Je hebt gelijk, voor stolling moet je volgens mij een paar maanden niet zwanger zijn geweest. Alweer helemaal vergeten. Volgens mij hebben ze in Gent ook de B-vitaminen onderzocht bij mij, vitamine D niet.
Meiden ff snel tussen alle belletjes, smsjes en bezoekjes die ik krijg door: WE HEBBEN GOED NIEUWS GEKREGEN!!!! Er zijn geen afwijkingen gevonden bij ons kindje! Ik kan het nog haast niet geloven, maar het is echt zo! Ben momenteel een beetje een emotioneel wrakje, alle spanning komt eruit geloof ik, maar ik ben natuurlijk vooral zo enorm opgelucht!!! Wil jullie echt bedanken voor het mee leven en mee duimen, dat heeft me echt gesteund de laatste weken, super bedankt!! Lfs babss.
Sprokkel we hebben er ook al gelopen en ze vond dat we het samen heel goed deden. ze kon niets voor ons betekenen. We zijn echt dol op elkaar alleen die MMM heeft wel invloed
@Babbs: super nieuws meis! Geweldig! @alle andere meiden: wat zijn jullie supersterk ondanks alle sh*t die jullie iedere keer weer om Hele dikke knuffel voor iedereen.
Ik ben iets jonger dan jij, 41 en half. Ik heb vorig jaar, na de periode van kunstmatige overgang om de adenomyose in mijn baarmoederwand tijdelijk in te dammen (ik moest daarna binnen 3-4 cycli zwanger raken om het effect daarvan op miskramen misschien te merken) 3 ivf pogingen ondergaan. Een daarvan is een escape iui geworden, bij de overige pogingen was dat zelfs niet mogelijk. Achteraf heb ik spijt van de vruchtbaarheidsbehandelingen (behalve van de eerste om de cyclus na de overgang weer op gang te brengen met hormonen). Ik reageerde zeer slecht op de stimulatie van eicellen. Terwijl ik heel snel natuurlijk zwanger werd. Dus vruchtbaarheidsbehandelingen doen we niet meer.
Lieve babss ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van je nieuws! Wat ontzettend fijn en wat een ontlading van spanning moet dat zijn geweest Ik hoop dat je nu kunt gaan genieten.
Puckje wat fijn dat een curretage je bespaard blijft! Ik duim voor je dat het restant van de miskraam goed en rustig verloopt. Angelica, ook ik vind je een hele sterke vrouw. Maar sterke vrouwen hebben ook emoties. Verstandig dat je ook je relatie met je man in het oog houdt. Hoe goed je relatie ook is, de nare gebeurtenissen waar wij telkens mee worden geconfronteerd zorgen toch voor verandering in je relatie. Bij de een meer dan bij de ander. Maar het doet iets. Nogmaals veel sterkte. Ik zat vandaag op mijn werk toen ik tot 2 keer toe een erg scherpe steek voelde in het baarmoedergebied. Mijn collega's merken dat mijn gezicht plots vertrok (het deed echt pijn ) en ik riep uit het niets "au". Thuis direct de kalender erbij en rekenen. Maar ik had zaterdag pas een positieve ovutest. Dus voor een innesteling is het toch nog wel te vroeg.
Lief! Maar ik ga mijn man niets vertellen en probeer zelf niet te veel te hopen. Ik merk dat ik tegenwoordig veel meer "voel" dan vroeger toen ik er helemaal niet mee bezig was. Dus een hele grote slag om de arm
Tja...het is heel gek, maar ik voel me eigenlijk heel goed, sinds een paar dagen. Ik weet niet precies waardoor maar ik ervaar inderdaad rust. Ik denk omdat ik het boek van dr. Beer uit heb en de onderzoeken heb geregeld, meer kan ik nu toch even niet doen. De afspraak is 11 mei