Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Weet je wat het gekke is? Ik vind het wachten helemaal niet zo erg. Nu heb ik ten minste het idee dat ik zwanger kan zijn, dat er een kans is. Als het wachten voorbij is, ben ik of niet zwanger of ben ik dat wel en begint het zenuwpezen. Ik vind het eigenlijk wel comfortabel in de wachtweken :). Ben ik raar of niet ;)?

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Sterkte Elpie, wat een moeilijke dag moet het voor je zijn vandaag :(

3. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Nee niet raar, vind het juist heel goed van je dat je er zo naar kunt kijken! Brengt veel meer rust dan dat gestress :)

4. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel Elpie.

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    knuf elpie

6. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Brix, ik vind de weken voor de eisprong ook zenuwslopender, want dan besef je dat je in actie moet schieten

Eenmaal in de wachtweken is het toch gewoon letterlijk wachten, en gewoon het idee dat je zwanger kan zijn.
    Hier is het nog steeds wachten op eisprong, en vind dat veel ambetanter

7. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen kwart over 3 echo, hoop is op dieptepunt, geen symptomen meer...

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Wat spannend voor je, Puckje, ik ga voor je duimen. Ik hoop dat je gevoel ernaast zit. Knuf voor het wachten op morgen.

9. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Fijn dat je zo snel terecht kan Puckje. Ik duim me gek voor je! Ik hoop zo dat je gewoon een spartelende beeb krijgt te zien en dat je gevoel ernaast zit.

10. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Puckje, heel veel sterkte morgen. En ik zal aan je denken! Hopelijk komt het toch gewoon goed!

Elpie, een dikke knuffel voor jou!

Butterfly, bedankt voor je zeer heftige, verdrietige verhaal. Je hebt mij er in ieder geval mee geholpen. En daar doen we het voor hier, nietwaar? Ik ben in het MCK geweest maar de Predmed vonden ze daar niets en ik ben niet zeker of ik geaccepteerd ga worden voor IVF.

Vandaag een reply gehad van mijn geweldige gynaecologenteam in het AZ in Gent. Ik had haar het verslagje gestuurd van het onderzoek. En volgens haar is de eileider nog wel functioneel (ja er zit gewoon een propje voor;)) en is dat met een laprascopie te verhelpen. Dus een ja heb ik al binnen. Ik wacht volgende week donderdag af, maar het ziet er naar uit dat een operatie toch tot de mogelijkheden behoort. Jippie:)!!!
    Dan kan ik gewoon in Gent blijven. Echt de gynaecologen daar zijn echt geweldig en superflexibel! Het is niet gebruikelijk om een consultvraag via de mail te doen maar ze heeft het toch beantwoordt. Helemaal super! Ik kan niet wachten tot volgende week donderdag. Als het goed is, is dat alles voor mijn nieuwe cyclus dus komt dat mooi uit.

11. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ohh Tammy wat een geweldig nieuws!!! :D

12. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Wat een goed nieuws, Tammy!!!

13. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig nieuws Tammy! Ben echt superblij voor je! Wat zouden we toch moeten zonder Gent!

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Puckje: ik hoop dat het loos alarm is meis! Ik duim heel hard voor je! Hou je taai meid!

@Tammy: wat zijn ze toch geweldig in Gent he...echt superartsen daar! Ben heel blij voor je!

Morgen naar Belgie met de bus en trein...een grote reis,maar heb het ervoor over!

Tammy:nog even een vraag aan jou: je kan toch vanaf Gent Centraal toch voor weinig geld een taxi nemen? Ik denk namelijk dat ik dat ga doen,het lijkt me zo chaotisch met de bus als alles daar opgebroken is.
    Het is toch Gent Sint Pieter?

15. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks iedereen voor de positieve gedachtes. Ik wacht met angst af...

Spannend Hoop morgen. Hoe voel je je nu je langer bezig bent de hormonen?

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik heb toch wel een pittig weekje achter de rug.Heb toch wel het idee dat de hormonen mijn humeur behoorlijk beinvloeden.Geen hoofdpijn meer gelukkig!

Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn morgen voor de echo?

17. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het klinkt toch wel superzwaar Hoop, gelukkig ging de hoofdpijn over, dat lijkt me helemaal heftig, moet je na de IUI nog door met de hormonen of is het dan alleen utrogestan?

Ik moet morgen om kwart of 3. Zie er als een berg tegen op, de mensen in dit ziekenhuis zijn van vergelijkbaar kaliber als in Butterfly's verhaal... Totaal niet prettig dus maar ik heb dan wel uitsluitsel...

18. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Tammy, wat een supergoed nieuws meid
    In België zijn de mensen nu eenmaal geweldig! Haha

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Tammy: wat een goed nieuws!! Hé gelukkig zit het ook weer een keer mee!

@Puckje: heel veel sterkte met wachten tot morgen! Hopelijk zal de echo uitwijzen dat het wel goed gaat!!

20. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Puckje, nog een nachtje, veel succes morgen!

Hoop, ik heb je gePBed

Meiden, bedankt ik ben zo blij! Wilde wel morgen geopereerd worden!

Deel Deze Pagina