Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hopelijk was je pret echo helemaal super! Ik heb 'm 19 nov.
    Tof dat jullie er al zo'n beetje klaar voor zijn, hier moet er nog wel het één en ander gebeuren (maar je hebt ook een paar weekjes voorsprong);)

2. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Mykelti, wat is Hugo alweer groot, wat gaat dat snel! Gaat het goed met jou?

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Even snel een update: ik had 1 hele grote follikel,3 behoorlijk grote follikels en verder allemaal kleintjes.Net pregnyl gespoten en zondag IUI.
    Ik was vanavond pas om 7 uur thuis,vanmorgen om 6 uur weggegaan.Ik ben echt helemaal af! Wel blij!

@Puckje: geweldig meis...echt super!

@Brix: wat lees ik nu:D Voorzichtig gefeliciteerd!

@Butterfly stars:spannend meid! Ik hoop zo dat dit de oplossing gaat zijn voor jullie!

@All: jullie zijn superlief! Dank jullie wel voor jullie interesse en medeleven!

4. Alf

Alf Niet meer actief

#4504 Alf, 27 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2012
    Hoop, jee zeg, wat een dag! Maar wel met goed nieuws huiswaarts dus.. daar doe je het voor! Waar heb je de iui morgen?

Mykelti, Leuk je weer even te 'zien'! Gaat het goed met jullie allen? Went het reizen wat?

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Butterfly: fijn dat deze oplossing gevonden is. Het moet nou toch een keer zo zijn voor jullie...

@Y30: top dat je zwangerschap zo goed verloopt na alle spannende momenten!

@Puckje: ja, gaat zo hard! Lekker ventje is het, ontzettend makkelijk en lief. Nu een paar mindere dagen, hij is verkouden, last van zijn tandjes enzo. Dat levert spannende situaties op 's nachts. Maar dat is zo weer vergeten na zijn lachje 's morgens. :)

@Hoop: pfff lekkere lange dag, maar je weet waarvoor je het doet! Succes zondag!

@Alf: hey, hoe was je pretecho? Nog steeds een knulletje?
    Hier gaat het goed, wel zwaar dat gereis, maar is voor een goed doel. Deze week niet gegaan omdat Hugo niet lekker was (en mama stiekem een beetje moe...;)), dus Hendrie is gisteravond thuisgekomen. Het bevalt goed, hij kan er lekker zijn ei in kwijt. :)

6. Alf

Alf Niet meer actief

#4506 Alf, 27 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2012
    Fijn dat het hem goed bevalt! En ook dat jou het reizen deze week bespaard is gebleven ;)
    Sneu dat je kleine mannetje niet fit was.. hoop dat ie inmiddels wat is opgeknapt!

+Y30, 3D echo is niet gelukt. Meneer (100%) ligt steeds superberoerd voor de camera als we iets van hem willen. Springen, porren, linkerzij.. hij vertikt het om zijn hoofdje te draaien. Mag dinsdag komen voor poging nr 2 :)

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hahaha, nu al net zo eigenwijs als zijn moeder... ;):D
    Was je bij het zelfde echobureau geweest als ik toen?
    Wij konden toen ook terugkomen, vonden het zelf mooie foto's, maar zij niet. Hugo wilde ook altijd weinig weten van echo's. Handjes voor zijn gezicht enzo, ach ja, je hebt de film gezien. :)

Feli met je knulletje, ben heel benieuwd! Kom hem straks graag even bewonderen in het echie. :D

8. Alf

Alf Niet meer actief

ja bij PCA inderdaad. We hebben wel twee foto's waarop je iets kunt zien, maar het was echt heel karig wat ie weg gaf..
    Wel netjes dat je terug kunt komen he? Ze hebben weer een ruim half uur geplant.. moet lukken toch?

Gezellig hoor! Je bent welkom! :)

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Mykelti: Fijn dat het zo goed gaat met hugo, op zijn huidige verkoudheid na. Kan me inderdaad voorstellen dat zo'n mooie "goede morgen mama" glimlach veel nachtelijk leed goed maakt:D.

@Alf: Wat een eigenwijs boefie, dat mannetje van jou. Wel fijn dat je terug mag komen, en 'm dan voor de tijd maar eens stevig toespreken;).

Hier: zo meteen visite, die ook blijft slapen (hele huis aan kant gemaakt pffff) dus tot morgen.

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Puckje, JEEE!

En Brix, wat spannend!

Butterfly, wat geweldig dat deze tz het doen wil. Dat scheelt onwijs veel gereis, en kosten! (Neem ik aan.) Wat een superhuisarts heb je toch!

11. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop wat een goed nieuws en wat spannend! Kan me voorstellen dat je helemaal op bent van de reis.... Wat een onderneming.

Sterkte met de nachten Mykekti, hoop dat hij zich snel lekkerder voelt.

Alf, wat een eigenwijsje! Duim dat het volgende week wat mooiere plaatjes oplevert!

Butterfly, wat een stress weer met de tz maar wat een geweldige huisarts heb je toch!

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterfly, wat fijn! Lekker rustig thuis. Super.

Alf, goh wat geweldig dat je op dinsdag weer terug mag komen. Hopelijk dan superfoto's! Lijkt me heel bijzonder zo'n 3D echo. Veel plezier dinsdag!

Hoop, welkom in de wereld van het gereis! Het went wel hoor. Fijn dat je goede follikels hebt en zondag terug kan voor de IUI. Ik ga voor je duimen!

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

14. Alf

Alf Niet meer actief

15. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen Hoop. Ik duim voor je!

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel dames!

17. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Succes morgen, Hoop!

18. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Hoop, succes morgen!

19. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Succes vandaag Hoop!!

20. Alf

Alf Niet meer actief

Hoe gaat het Brix? Nog een testje gedaan?

Deel Deze Pagina