Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tammy super

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hij vindt het heel "stupid" (zoals hij het zegt) dat de nederlandse transplantatie technologie niet in verbinding staat met de fertiliteit en gynecologie afdelingen. Dan zouden ze ongetwijfeld wel de verbanden gaan zien tussen T-cellen huishouding en miskramen/ fertiliteitsproblemen zegt hij, en het vast ook gaan behandelen.
    Hij vertelde dat hem door een partner van een patiënte al een aanbod was gedaan (meer als grap) om een kliniek in nederland te beginnen, en hij het financieël zou steunen.
    Zou wel heel mooi zijn, als dat er ooit echt kwam!!

3. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Sorry voor het feit dat ik al een tijdje niet actief gepost heb. Heb al wel een heleboel verdriet weer voorbij zien komen, maar soms ook weer wat lichtpuntjes zoals bij jou Tammy vandaag. Puckje heel veel sterkte voor de echo morgen. Ik duim voor je.
    Elpie: virtuele knuffel, wat een ontzettende moeilijke tijd voor je op dit moment. Heel veel sterkte.
    Brix: wat verdrietig dat het toch niet doorgezet heeft, het is je zo gegund. Voor wat je eerste vraag betreft, daar durf ik geen antwoord op te geven. De tweede vraag daar kan ik wel antwoord op geven. Hier vier miskramen gehad en 1 goede zwangerschap. Ik heb 1x aspirine gebruikt en dat was tijdens de zwangerschap van mijn dochter, de enige die tot nu toe goed verlopen is. Toeval of niet, dat weet ik niet....

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Brix: wat naar meid dat de HCG waarde zo laag was. Tja, en het lijkt mij dat de lichte test en de lage (eventueel al teruggelopen) HCG waarde duidt op een hele vroege miskraam.

@Puckje: Kan me voorstellen dat het erg spannend is voor morgen, zeker nu je gekleurde afscheiding hebt. Ik duim heftig mee dat het gewoon goed is.

@meet: heel veel plezier zaterdag!!

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Mar: hoe is het met jou dan?

Hier: Mijn waarden van gister vanmorgen binnen gekregen, die waren heel goed. Alleen de progesteron blijft erg achter, die zou volgens het schema van dr. Beer gemiddels zo'n 72 zijn bij 24 weken en ik zit pas op 40. Het is maar goed dat ik nog steeds utrogestan gebruik...

6. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix, hier geen asperine gebruikt. Het lijkt mij verder het meest waarschijnlijk dat het toch een vmk is.... sterkte meis...

Puckje, succes morgen... ik duim voor je.

Tammy, wat fijn dat je weer wat perspectief terug hebt gekregen, waarom zijn er nou niet gewoon meer van die fijne en goede artsen?!?

Y30, fijn dat je zo goed gaat:)!

Lees nu over de meeting en bedenk me dat ik daar helemaal op vergeten ben te reageren:), sorry dames... Gaat mij niet lukken om aan te sluiten, maar wens jullie uiteraard veel plezier!!

7. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Brix, ik zit momenteel al aan de aspirine. Bij Niene ook genomen, maar niet lang genoeg

Ik had vandaag smiley op clearblue ovulatietest, terwijl het volgens mij veel te vroeg is. Vorige cyclus had ik eisprong zo een 10-tal dagen later. Iemand enig idee of je een valse smiley kan krijgen als je ziek bent? Heb heel de dag in bed gelegen met koorts en heb enorme keelpijn.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Brix:dikke knuffel voor jou meis.Wat een verdriet weer.

@Puckje: ik hoop dat je een goede echo mag hebben en dat de vreemde afscheiding loos alarm is!

@Tammy:wat een goed nieuws meid! Ik snap dat je erg opgelucht bent!

@Elpie: jij hele moeilijke dagen achter de rug....wat zwaar meid.Ik hoop dat je je nu wat beter voelt!

@All: ik leef met iedereen mee!

9. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elpie, wat een zware dag heb je gehad:(. Extra moeilijk om dan gewoon gezellig visite te ontvangen voor je eigen verjaardag...

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @tammy: was ik toch bijna vergeten op jouw goede nieuws te reageren:). Super hoor dat je eileider helemaal niet dicht blijkt te zitten. Veel succes deze ronde!:)

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, allemaal heel erg bedankt voor de goede wensen. Ik ben nog steeds in de zevende hemel met het nieuws en het sterkt me weer er vol voor te gaan. Het leert dus wel dat het altijd loont om op je onderbuik gevoel af te gaan.

12. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Elpie, het lijkt mij dat je met een smiley ervan uit moet gaan dat je eisprong eraan komt. Je had voorheen toch ook niet zo'n lange cyclus? Veel plezier ;)

13. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Tammy, wauw, wat een goed nieuws!! Super :)

Brix, ik heb vorige week hetzelfde gehad. Mijn hcg was toen ook gedaald, dat is helaas in de meeste gevallen geen goed teken :( Echt heel erg verdrietig nieuws, vind het heel rot voor je! Heb je nog een herhaal om te zien of het verder is gedaald?

14. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Y30, wat goed dat je er zo bovenop zit. Je moet er toch niet aan denken wat er misschien was gebeurd als je gestopt was met de utro.... Ik blijf voor je duimen, de magische 26 weken grens heb je bijna bereikt!!
    Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Niet heel veel nieuws te melden. Vanaf 1 januari wissel ik van zorgverzekering en dan gaan we door naar het buitenland. Spannend!

15. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Y30, is dat schema van dokter Beer ook ergens online te zien. Mocht het goed zijn vandaag, en goed blijven gaan dan ga ik afbouwen met 12 weken en zou het dan toch wel graag in de gaten willen houden.. Ik moet zeggen dat ik wel vreselijk last heb van de utro... Zo'n enorme buik... Pffff. Afbouwen lijkt me heerlijk. Eerst maar eens vanmiddag afwachten...

16. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Nee, ik heb geen controle. De zwangerschapstest gister was ook negatief, dus ik geloof wel dat dit niet goed gaat, ook zonder controle.
    Ik vind het ook enorm K* :(. Maar ik moet zeggen dat mijn man en ik onszelf nu wel weer een beetje bijeengeraapt hebben en het nog 1 kans durven geven zonder prednison en heparine.

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik werd door iemand hier op de site van dr.Beer getipt, daar stond het schema op. Destijds was ik 16 weken en benauwd om af te bouwen omdat mijn waarden ook toen al laag waren.
    Ik ben persoonlijk blij dat ik niet afgebouwd heb, maar begrijp je wel hoor, vindt de Utro ook geen pretje. Als ik dan van iedereen hoor dat ze zich na de 20 weken zo heerlijk en energie vol voelde, en ik ben nog altijd moe van de utro, dan lijkt afbouwen mij ook wel wat... Maar met mijn waarden ga ik de gok niet nemen.

Duim nog steeds mee voor je echo!

18. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ik kom net van de dokter en heb een bacteriële keelontsteking. Echt serieus nog nooit zo zwaar afgezien. Ik moet dus aan de antibiotica. Had tegen dokter gezegd dat eisprong gepasseerd was en ze heeft me nu antibiotica gegeven die ik zeker mag gebruiken mocht ik zwanger zijn. Ik heb in de apotheek iets van probiotica gevraagd, omdat ik dat hier zo vaak had gelezen, en ze heeft me enterol gegeven. Iemand enig idee of dat voldoende is?

De kans dat het deze rond is gelukt lijkt me dus bijna nihil met mijn bacteriële infectie.

Ik zit nu ook al een tijdje op de methylfolaat, methylcobalamine en de P5P, vraag me af of dat mss mijn eisprong vervroegd heeft.

En ahja, ik heb ineens bij de dokter mijn eerste spuit clexane gekregen. Durf het toch nog niet zelf, dus straks eens bellen of verpleegster paar dagen aan huis kan komen om het te leren

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja, en ik ben niet vergeten wie er toen zo lief was om utro bij me langs te brengen;).
    Wat fijn dat je een verzekeraar hebt gevonden die buitenland gaat vergoeden. Weet je al waar je heen wilt?

Hier komt morgen de stucadoor voor de kinderkamer (we wonen in een oud huis, slechte muren) en daarna kunnen we gaan kijken voor verf en behang e.d.:)

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat vervelend dat je zo'n last hebt! Beterschap!!

Deel Deze Pagina