Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik geloof het nog steeds niet na al die krampen en pijn maar de echo was goed, ik ben 9 weken en 5 dagen en het zwaaide. Volgende week mag ik weer voor een echo. Ben weer weer een stapje verder en voorlopig voor even weer gerustgesteld. Thanks allemaal!

2. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    en nu net een negatief clearblue ovulatietest ... moet ik dan echt geloven dat ik eisprong had door smiley van gisteren
    Heb ergens toch schrik om met utrogestan te starten ... stel dat het toch vals positief was en dat ik door die utrogestan mijn hele cyclus ga omgooien ...

3. Alf

Alf Niet meer actief

Puckje, Gefeliciteerd met de goede echo! Hier begon deze zwangerschap net zo hobbelig.. veel last van bruin en pijntjes, maar het kan!! Hou het vertrouwen, al mag bang zijn af en toe best hoor!

Elpie, Beterschap meis! Goed dat je speciale AB hebt! Volgens mijn is de kans dat je zwanger wordt helemaal niet uitgesloten nu hoor. Als je (in andere topics) leest hoeveel vrouwen juist als ze ziek zijnof aan de AB zitten zwanger worden -door de pil heen- dan zou ik zeker aan de clexane beginnen. Ik duim voor je dat het gewoon raak mag zijn!
    Oh, en CB digi is bij mijn nooit vals geweest.. :)

Brix, driewerf klote... :( Had je zo anders gegund..
    Stoer dat jullie er voor gaan komende ronde

Tammy, Wat goed dat Dr.E je heeft kunnen helpen en geruststellen! Bizar dat hij zo snel ziet waar anderen zo moeilijk over te lopen doen he! Het is maar net waar je interesse in je vak ligt als gyn.. pff... :x
    Fijn ook dat hij je wat geaviseerd heeft over iui en ivf traject. Kan me voorstellen dat je er weer 'zin' in hebt!

4. Alf

Alf Niet meer actief

All, dikke knuffel! Hier lijkt het wat rustiger te worden qua drukte en sfeer. Herken mijn lieve man weer bijna terug..
    Fijn weekend, en hele gezellige meeting gewenst!!

5. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Maar ik had vroeger altijd cyclussen rond de 35 a 36 dagen, kon er de klok op gelijk zetten
    na de bevalling cyclussen rond de 39-40-41
    Kan je cyclus opeens verkorten naar 31 dagen? Lijkt me toch heel straf

6. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Puckje, gefeliciteerd met de goede echo!

7. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Tammy, fijn dat je zo goed nieuws heb gehad. Nu kan je er weer vol goede moed tegenaan

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @puckje: Wat super fijn dat de echo goed was! En ook heel prettig dat je volgende week al weer mag!

@Alf: beetje stress ruzies gehad de laatste tijd? Kennen we hier ook wel met perioden. Fijn dat het nu weer lekker loopt!

9. Alf

Alf Niet meer actief

Geen ruzie hoor, maar even allebei andere hot topics..

10. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Puckje, goed nieuws meid! Wat een opluchting. Volgende week wordt er gewoon weer gezwaaid naar je :)

Elpie, je cyclus kan inderdaad ineens afwijken. Temperatuur je ook? Daaraan kun je mooi zien of het inderdaad je eisprong was. Het is eng om met Utro te beginnen als je het niet zeker weet. Je kunt als je echt heel ongerust bent bloed laten prikken, ze kunnen dan aan je progesteron waardes zien of je een eisprong hebt gehad. Dan weet je zeker dat je niet te vroeg start. Ik mocht trouwens van de gyn pas starten met progesteron nadat ik een positieve zwangerschap had, dus ook pas veel later na de eisprong, maar misschien moet jij het juist wel anders doen :)

Beterschap trouwens!!

11. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    ja mthfr creeert wel problemen met progesteron, en ik weet dat dat bij mijn vorige zwangerschappen ook aan de lage kant was. daarmee dat ik denk dat ze in gent willen dat ik ermee start na eisprong

en temperaturen is geen optie, ben ziek dus vermoed dat die temperaturen dan niet echt iets aan het licht gaan brengen

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Puckje: oh meis,wat fijn dat de echo weer goed was! Ik ben zo blij voor je!
    Ben je het aantal weken al voorbij waar het bij de vorige zwangerschappen misging? Of was dat heel verschillend?Kan me voorstellen dat dat je veel geruststelling zou geven.

@Alf:fijn dat de sfeer in huis weer wat beter is!

@Elpie: moeilijk om te beslissen of je met Utrogustan moet gaan beginnen,maar ik zou denk ik toch uitgaan van de smiley.Die staat er immers niet voor niks.....een cyclus kan echt opeens veranderen

13. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hoop, ben echt al voorzichtig blij en inderdaad weer even gerustgesteld maar m'n 2e miskraam voor m'n zoontje was net na de 10 weken en week daarvoor het hartje gehoord, kans van 1 op 10.000 zei de echoscopist, dus vanaf 12 weken ga ik er echt voor en dan blijft het nog moeilijk... Nog ruim 2 weken...

@meet, ondanks dat ik jullie echt zoooooo graag zou willen zien zie ik enorm op tegen een uur heen en een uur terug rijden en m'n krampen die maar komen en gaan, waarbij ik het liefst acuut op de bank ga liggen. Heel veel plezier meiden en ik hoop dat het zo gezellig is dat jullie een vervolgafspraak maken waar ik wel bij kan zijn. Super veel plezier en Tammy dank voor het organiseren!

@Y30, ik ga m'n progesteron volgende week laten prikken alsook mijn vitamines B en D, weet iemand hier wat de waardes hiervan moeten zijn hiervan? Ik slik hoge doseringen maar heb nog nooit laten meten.

Liefs iedereen

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Puckje: ik begrijp helemaal dat je erg voorzichtig bent met blij zijn.Maar logisch ook dat je je na iedere goede echo heel blij voelt.Je hebt alle reden om blij te zijn meid! Doe rustig aan!

15. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Puckje, wat fijn dat alles, ondanks alles, toch goed is en je een goede echo had. Ik snap het helemaal dat je verstek laat gaan. Neem je rust en laat je maar lekker vertroetelen!

Y30, dat klinkt heerlijk, eerst alles pleisteren en dan de meubeltjes erin. Veel plezier met het shoppen en inrichten!

Elpie, wat ontzettend naar dat je ziek bent, veel beterschap!

Bij mij is werkt CB trouwens ook altijd goed! Op een ander topic hebben ze het over testen met de tweede ochtendurine. Maar ik doe dat altijd gewoon met de eerste en het is altijd goed gegaan. Wat ik ook wel heb gedaan is een ander merk ernaast gebruiken, gewoon om zeker te zijn of zelfs twee keer testen met twee CB testen.

16. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    ja ik moet het wel maar geloven zeker. Ik merkte het wel ook iets of wat aan mijn afscheiding en ook wel wat lichtjes buikpijn gehad. Ik wacht wel nog met de utrogestan tot dag 22 is gepasseerd, de dag waarop ik vroeger de klok gelijk kon zetten dat ik mijn eisprong had.

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Elpie!

18. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Puckje: wat fijn dat de echo goed was!

Elpie: ik ben pas na de positieve test met de utro begonnen. Iedereen is anders natuurlijk, maar het lijkt mij niet heel erg om voor de zekerheid nog een paar dagen te wachten, heel je cyclus over hoop wil je ook niet....

Alf: fijn dat de rust wat wederkeert, jullie krijgen het behoorlijk voor jullie kiezen:(. Hoop dat jullie nu lekker samen kunnen genieten van de zwangerschap.

X

19. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Zo, ik zit in de trein, tot zo dames :D!

Puckje, goed nieuws, fijn!

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Was gezellig meiden

Deel Deze Pagina