Vervelend Elpie. Maar ik heb ook nog nooit een valse CB gehad alleen tijdens een zwangerschap. Weet niet of dat na 4 dagen kan, lijkt mij inderdaad stug. Zou zeker even mailen, en Alf's tips met tempen erbij lijken mij ook handig. Sterkte meid, ik hoop dat er een simpele verklaring voor is maar kan me voorstellen dat dit nu even teveel is.
Alf, lief dat je er aan denkt, donderdag ochtend weer een echo, vandaag weer symptoomloze dag.... Brrr ben echt nog niet gerustgesteld.
@dreamz: wat leuk dat je er weer bent, en met zulk fijn nieuws! @artikel: Het is positief dat er wat gebeurd bij het LUMC maar het is nog wel erg minimaal een vragenlijstje en bloedtest. Was enthousiaster geworden als er ook behandelopties werden genoemd. Maar wie weet wat de toekomst brengt, misschien hoeft er over 2 jaar niemand meer naar DD en wordt alles fijn vergoed. @Butterfly: zou toch wel heel naar zijn als je al weer een vmk hebt gehad. Hopelijk is je cyclus gewoon een beetje van slag, of hebben ze inderdaad niet goed gekeken. @puckje: alvast veel succes voor donderdag! @hoop: geen idee, bij mij zijn dat ongesteldheid symptomen, maar hoop voor jou natuurlijk op iets leukers!
Succes donderdag Puckje! Hoop, Ik weet niet wat ik denk, wel wat ik voor je hoop.. het wordt tijd hè meis.. Voor jullie allemaal trouwens!! Als er één clubje op zp is die het verdienen zijn jullie het wel!!
Hoop, bij mij zijn dat altijd goede voortekenen maar bij een andere weer een voorbode van de menstruatie... Ik hoop het eerste natuurlijk! Wanneer mag je testen?
Ik mag zondag testen,maar volgens de gyn kan ik beter een paar dagen later testen.Maar dat ga ik natuurlijk niet doen Ik heb overigens nooit rugpijn als ik ongi moet worden.Maarja,je weet nooit
Dat hoop ik ook! Dank je wel! Ik snap dat je baalt meis,zo ben je het overzicht kwijt en weet je niet waar je aan toe bent! Ik hoop dat je toch lekker mag slapen!
Hier, net terug van de gyn (vervanger) Alles was goed, nette bloeddruk deze keer gelukkig. Hij vond wel dat de baby wel heel relaxed overdwars lang Armen en benen gestrekt.. standje strandstoel haha.. Heb voor over twee weken bij Dr.E een afspraak en echo.. ws willen ze gaan proberen te draaien, en evt met 35 wkn nog een keer.. Ik heb aldoor begrepen dat ze dat met mijn baarmoeder liever niet doen (ben 2 januari jl geopereerd aan groot schot, nu nog hartvorm met littekenweefsel) dus ik wil eerst volledig geinformeerd zijn voor ik dat toesta. Heeft iemand van jullie ervaring met draaien?
Hoi Elpie, dat heb ik ook gehad met CB, zelfs wel 8 positieve testen in één cyclus. Het kan zijn dat je eitje toch niet springt, ook al heb je wel een LH piek. Na een paar dagen probeert ie het dan opnieuw en heb je dus weer een positieve CB.
Oh meis, dat zou wel rot zijn hoor. Ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid hebt met de nieuwe echo en dat ze hem gewoon nog niet goed zagen zodat je deze maand niet verliest.
Bedankt voor alle Gent ervaringen Ik laat de intake gewoon bij de intake arts staan, dan is dat maar vast gedaan. En valt het nog onder het lage eigen risico (ook een beetje gemakkelijk denken )
@Alf:ik zie de kleine al voor me in je buik....heerlijk aan het genietenFijn dat alles goed was! Ik heb geen ervaring met draaien,maar ik snap dat jij daar uiterst voorzichtig mee bent!
Hier mag ik morgen langs fertiliteit voor een echo Hopelijk brengt die iets meer aan het licht om te zien of ik eisprong heb gehad/op komst is ... De Sutter antwoordde dat ze het zelf niet had meegemaakt dat die niet zouden werken, maar dat er altijd een slechter testje kan tussenzitten. Vanmorgen weer getest, en nu was het weer negatief Als ik echt PCO zou hebben of zo, dan zou die smiley toch ook niet steeds terug weggaan he ... Dan zou die toch gewoon blijven staan ... Nu morgen 08 u 30 wordt ik verwacht, bij een fertiliteitsarts, mss dat ik zelfs eens even ga kijken of ze ons geen zetje kunnen geven. Dat dat heel behandelplan moeilijk op te volgen is als je lange cyclussen hebt en de ovulatietesten niet meewillen... Mss dat ik wel overweeg om gewoon eens met clomid te proberen, al is het maar voor mijn gemoedsrust
@ Hoop: spannend! Ik hoop dat het goed nieuws voor jou betekent ! @McKenzie: mooi zo, een strijdplan klaar hebben liggen . Ik merk altijd aan mezelf dat als ik weer een plan kan volgen, me dat gemoedsrust geeft, ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt. @ Alf: Oei, een versie, lijkt me zo spannend in jouw situatie. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn zusje heeft het gehad ivm stuitligging. De poging bij haar was ongecompliceerd, echter wel pijnlijk en het draaien was niet gelukt. Ik zou als ik jou was vooraf een goed gesprek hebben over wat de risico's zijn. @ Elpie: ik had je al een pb gestuurd, dus gewoon nog maar een knuf hier. Zoals ik al zei, bij mij zijn ovutesten altijd retebetrouwbaar, ik weet niet zo goed waar het aan kan liggen als dat niet zo is. Lijkt me een mooie vraag voor de FA morgen . @ Puckje: lekker blijven broeden, je bent bijna bij de magische grens @ hier: Afgelopen zaterdag is het bloeden begonnen. Zo gek, mijn vroegste mk's met de vaagste lijntjes zijn het heftigst qua bloeden. Niks ernstig hoor, maar had wat stolsels, dat heb ik nooit, ook niet de vorige keer toen we al een hartje hadden zien kloppen, zo gek! Het besluit nog even met Gent te wachten geeft me rust. Wel heb ik op eigen houtje besloten aspirine aan mijn arsenaal toe te voegen, wellicht geeft me dat net het extra zetje dat ik nodig heb.
@Elpie:ik denk dat je heel veel baat hebt bij clomid!Fijn dat je morgen langs mag komen! @Brix:wat heftig weer!Ik denk dat het een goed plan is asperine te gaan gebruiken.Baat het niet dan schaad het niet.Misschien is dat wel hetgene wat je nodig hebt!Sterkte!