@Puckje:ik denk aan je en ik duim voor je! @Y30:spannend weer! Maar ik heb er alle vertrouwen in! @Butterfly stars: apart he,dat ze in nederland niks konden vinden!Word wel weer spannend nu! @Tammy:fijn dat je je zo goed voelt!Ik dacht dat er eigenlijk geen enkel ziekenfonds nog IVF voor een 43 jarige vergoed?Of is het tot en met 42?Zou wel fantastisch zijn!
Hoop, ik heb je de link gePBed. Is er nog iemand anders die al iets zinnigs kan zeggen over 2013? Ik heb mijn verzekering gebeld maar die wisten nog van niets en waren van mening dat er weinig zou veranderen. Ik heb dit jaar in ieder geval nergens meer recht op. Dus dat zou volgend jaar dus veranderen. Op de overheidssite staat duidelijk dat het in de basisverzekering valt en tot 43 jaar geldt. Hopelijk is het dan niet meer nodig maar ik wil het wel zeker weten. Het hele immuunprobleem is al duur genoeg.
@ butterfly stars: gelukkig, goed nieuws dat de tp doorgaat. Mijn duimen draaien! @ Tammy: Fijn dat je je zo goed voelt. @ Alf: mooi besluit! Ik was ook wel geschrokken na Maria's verhaal . @ Puckje: ik denk aan je. Net wat Alf zei: het zal! het moet ! @ Elpie: ovulatie dus toch gehad. Heb je een goed getimede poging gewaagd?
@Alf: kan me je besluit heel goed voorstellen, zou de kans ook niet durven wagen. @Puckje: nogmaals heel veel succes/sterkte voor morgen. *duim duim duim*
@all, ik denk dat de meeste versies goed gaan hoor, maar door dit verhaal zou ik het m'n beste vriendinnen afraden, puur een gevoelskwestie, niet wetenschappelijk onderbouwd. xx
Lieve meiden, ongelofelijk het is nog goed en precies op termijn: 10 weken en 4 dagen! Het is zo onwerkelijk: geen symptomen meer en toch nog zwanger, mag nu nog een keer volgende week, geloof niet in paranormale dingen maar heb het idee dat al jullie positieve gedachten helpen. Voor mij is het een bijkomend mooi toeval dat ik ben uitgerekend op mijn ouders trouwdag en de sterfdag van mijn moeder. Liefs Puckje
een goed getimede poging wel maar belde gisteren naar Gent met resultaten en progesteron was goed , oestradiol stond maar op 78 terwijl het normaal rond de 150 moet zijn na eisprong stressen dus weer
Super Puckje! Blij voor je!! Bijzondere data.. ik heb daar ook wel iets mee.. hou je daar maar lekker stevig aan vast!
@Puckje: geweldig meis!!Wat ben ik daar blij om!Nu proberen te genieten(Ik weet dat het moeilijk blijft)
Ik zat eergisteren in de bus en raakte aan de praat met een vrouw met een klein kindje.Ik weet niet meer precies hoe we op het onderwerp ,miskramen, kwamen,maar zij vertelde me dat haar tante 11 miskramen had gehad! Toen raakte ze weer zwanger en heeft een goede zwangerschap gehad en een gezond kind op de wereld gezet.Ze was 47 jaar!! Wat werd ik blij van dat gesprek! Er is nog hoop!
Puckje, jeeeeeeee! Wat een bijzonder verhaal, Hoop! Een collega van me heeft een vriendin die na 17! miskramen een gezond kind kreeg . Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Een kennis van me die een soort van helderziendheid heeft, heeft ooit gezien dat ik in 2012 zwanger zou raken en in 2013 zou bevallen. Ik geloof er niet in, maar ik hoop dat ze gelijk heeft . Dit is de laatste ronde van dit jaar waarin haar voorspelling nog uit kan komen.....
Wat een bijzonder en hoopgevend verhaal Hoop! Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal blij van wordt! Ik duim nog steeds voor een mooi 2e streepje zondag. Brix, ik vind dat soort voorspelingen ook altijd moeilijk te geloven maar wat zou het geweldig zijn! Liefs iedereen
Puckje, wat fantastisch nieuws en positiviteit helpt altijd! Fijn genieten nu en shoppen! Hoop, wat een bijzonder verhaal. Raar hoe je soms op straat de meest mooie dingen hoort van volledige vreemden. Dingen die je bij blijven. Voel je je nog goed? Is het nog steeds op naar zondag (of test je stiekem op zaterdag?) Deed ik altijd. Zeggen tegen de omgeving ik test op dag 14 en ik testte dan zelf op dag 12. Elpie, rustig aan hoor. Misschien helpen de CD's van Zita West jou ook wel. Ik vind ze heerlijk CDs - Zita West Aanrader trouwens voor iedereen, die een beetje rust kan gebruiken. Er zijn CD's voor verschillende fases.
Hoi meiden, ik zal me even voorstellen. Ik ben 33 jaar en sinds 11-2008 zijn wij bezig met onze kinderwens. Sinds 2006 heb ik al problemen met mijn hypofyse. Hier zit een tumortje op die mijn prolactine verhoogd. En daarvoor slik ik medicijnen en sinds toen is het eigenlijk alleen maar geklier met mijn hormonen. Ben sindsdien 14 kilo aangekomen weeg nu 74 en is wel normaal maar toch niet fijn. Ik heb sindsdien veel problemen met mijn darmen. Het laten staan van koolhydraten is het beste maar ik kan het niet volhouden. Vanaf dat wij een kinderwens hebben en dus gestopt zijn met de pil heb ik geen menstruatie meer gehad. Na een half jaar zijn we doorgestuurd naar een gynaecoloog. Hier zijn we begonnen met clomid. Dit heb ik 3 maanden volgehouden maar toen gesmeekt om andere medicijnen omdat ik er heel depressief van werd. Toen begonnen met fostimon en pregnyl maar geen zwangerschap. Inmiddels weer een jaar verder. Toen over gestapt naar IUI hierdoor ben ik 3 x zwanger van geworden maar 3 x mis gegaan tussen de 4 en 5 weken..... Na heel veel zeuren toch een chromosomenonderzoek gehad maar alles bleek goed te zijn. Toen heeeel veel gezeurd of ik aub progesteron mocht gaan gebruiken maar dat was uit den boze in dat ziekenhuis. Dus na ruzie gemaakt te hebben overgestapt naar het Geertgen. Daar verder gegaan met IUI en Utrogestan maar helaas geen zwangerschap...... Toen overgestapt naar een academisch ziekenhuis omdat het toch dichterbij was en daar was ik door iui weer zwanger maar bij 6 weken een BBZ. Dus geopereerd en een eileider weg gehaald. Daarna zijn we begonnen met IVF en ook meteen bij de 1e erug plaatsing zwanger en ook dit werd weer een vmk al meteen bij 4,2 weken. We hebben nog 2 cryo's in de vriezer en ook hier gevraagd om extra utrogestan bij de volgende terugplaatsing maar nee hoor. ELKE KEER WEER HETZELFDE VERHAAL "MEVROUW U HEEFT GEWOON PECH" IK KAN U EEN TABEL LATEN ZIEN DAT AANGEEFT DAT HOE VAKER HET MIS GAAT HOE MEER KANS JE HEBT OP EEN GOEDE ZWANGERSCHAP. Nou ik geloof er niet meer in dat dit door pech komt. Het is ook zo apart dat ik als ik zwanger ben best ziek wordt en dat is al een beetje vanaf de innesteling ik voel me gewoon echt grieperig. Alsof mijn lichaam ertegenin gaat. heeft iemand dat ook??
@Puckje: wat fijn dat alles goed is!!!! Op naar de volgende goede echo. En die data zijn inderdaad erg bijzonder! @Bieb: welkom hier! Wat een heftige geschiedenis heb je al achter de rug! M.b.t. je vraag; het zou inderdaad een afstoot reactie kunnen zijn die je voelt. Heb je al eens immunologisch onderzoek gehad? Hier: was de echo gelukkig ook goed. beebje ligt nog steeds een week voor. De uitslagen van DD van gister eindelijk binnen gekregen en die waren dan weer helemaal niet zo mooi. Met dr. P over gemaild hij adviseert me om de prednison niet weer op te bouwen, omdat hij de waarden (welliswaar verslechterd) maar nog wel o.k. genoeg vind. Daar maar op vertrouwen en hopen dat ik volgende week niet nog veel slechtere waarden heb, en dan spijt krijg.
@Brix:17 miskramen?! Wat erg!Maar wat geweldig dat ze toch nog een gezond beebje hebt gekregen! Ik geloof niet in helderziendheid,maar ik hoop dat ze gelijk krijgt voor jou!Ik gun het je van harte! @Puckje: dank je wel voor het duimen! @Tammy:ik voel me heel raar.Ik heb behoorlijke pijn in mijn rug en buik,wat uitstraald naar mijn benen.Ik kan me slecht bewegen.Ik weet echt niet waar dit vandaan komt...door de hormonen misschien?Ik probeer echt zondagochtend pas te testen,als ik dan nog niet ongi ben. @Bieb: welkom hier(helaas) Wat heb je al een dramatische achtergrond! Sterkte met alles! @Y30:hopenlijk zijn je waarden volgende week weer beter!
Jeetje Hoop, wat een ellende! Maar ik heb weleens gelezen dat die innestelingspijn uit kan stralen naar de benen. Google het maar eens. Heel veel geduld gewenst, nog drie dagen volhouden! Dikke knuffel!! Y30, he wat vervelend nou weer, ging het net zo goed wordt je weer aan het twijfelen en stressen gebracht. Positieve energie van mij voor jou en ook een dikke knuffel! Bieb, welkom hier, wat een heftige geschiedenis heb je al achter de rug. Ik ben het met Y30 eens. Laat je eens op immunologische zaken testen. Ik ben ook altijd grieperig, voel me beroerd, duizelig en misselijk en dan gaat het mis. Wellicht is het boek van Dokter Beer wat voor je. 'Is your body, babyfriendly?' te bestellen bij Bol.com voor ongeveer 30 euro. Dat is echt een boek wat je moet lezen. Als je meer wilt weten hoor ik het wel. Heel veel succes!!!