Dank Brix en Mykelti! ik zit op 55 mg B6... ( 50mg in de mega B complex en 5 mg in de multi zwanger) Mn B complex dan toch misschien maar om de dag slikken? Wat denken jullie en aan wat voor neurologische klachten moet ik aan denken?
Ik zou stoppen met het B complex en B12 en folium los gaan slikken. De overige B's zijn minder "belangrijk" en zitten ook in je multi. Of eens in de 3 dagen ofzo, maar ik ben van het verdelen. Kan allebei.
Hoop, dikke knuff...voelt het verder wel als menstruatie of heb je daar nooit een gevoel bij? Butterfly, heel veel succes maandag! Alf, goed dat je die beslissing hebt genomen. Zou ik ook gedaan hebben. Veel te tricky. Puckje, gefeliciteerd met je goede echo! Y30, je schiet al lekker op. Biebje, helaas welkom. Alle andere meiden ook een knuffel. Ik reageer dan maar sporadisch, maar denk nog heel vaak aan jullie en lees nog trouw mee.
Ga ik acuut doen. Ik werd niet blij van het googelen.... Ben bang dat ik m'n beeb misschien wat aan heb gedaan... Liefs en dank voor je antwoord
Je hoeft niet bang te zijn dat het slecht voor je beebje is geweest, echt niet. Het is meer voor jezelf. Je kunt bij langdurig (lees:maanden) gebruik van hele hoge doseringen B6 last krijgen van neurologische verschijnselen, waaronder bijv. tintelingen. Die kunnen weer verdwijnen na staken van B6. Jij hebt nu nergens last van, dus als je nu minder gaat slikken, is er niks aan de hand. Geen zorgen !
@Mykelti: ik heb wel lichte zeurende buikpijn,maar ik weet niet goed wat ik voel deze keer.heb wel heel de week ontzettende bekkenpijn gehad,uitstralend naar buik en benen.Dus weet het echt niet.Ben benieuwd wat mijn temperatuur morgenochtend doet.
Ah hoop, nee toch Echt super balen zeg Puckje, blij dat je weer zo'n goede echo had! Nog even en je bent die helse eerste drie maanden door
Puckje gefeliciteerd met je goede echo van donderdag! Hier blijf ik voor je duimen. En ik duim ook hard voor jou Hoop, hoe gaat het vanmorgen? Y30, fijn dat je weer wat vertrouwen hebt. Voor iedereen verder veel succes met alles.
Ik slik hier ook 50mg al de hele zwangerschap, die neurologische problemen is volgens mij wat er op het potje staat. Dat je bij langdurig gebruik last kunt krijgen van tintelingen of een verdoofd gevoel in ledematen. Het kan toch geen kwaad voor het kindje???
@Puckje: ik heb nagenoeg geen bruin/roodverlies meer.Mijn temperatuur is ook nog steeds hoog.Mijn borsten doen alleen geen pijn meer,dat is weer vreemd! Als mijn temp morgenochtend nog hoog is dan ga ik testen! Hoe is het met jou? Nog steeds zo onrustig of begin je langzaamaan toch wat meer rust te krijgen?
Hoop, eens met Alf eerst maar even afwachten en testen morgen. Maar wat een onzekerheid. Ik blijf onrustig, aard van het beestje en de ervaringen helaas en veel stress thuis met werk man... Lief dat je er naar vraagt.
Puckje, Marktplaats.nl - Luister naar het hartje van uw ongeboren kind!!! baby dopler - Babyfoons Deze heb ik. Geeft echt zoveel rust..