Angel kun jij me vertellen hoe het werkt bij Prof Noens? Ik ga morgen mn bloedgroep prikken. Hij wil bloedonderzoek op HCG van tevoren toch? En hoe werkt het verder? En wat kost het?
ben jij al bij hem geweest? Ik bel alleen de afdeling dat ik zwanger ben en dat ik langs moeten komen voor immublugine en dats it
Zo vertel mij wat haha Het mag wel na bijna een jaar! Ik ben erg benieuwd naar de test van vanavond laat, want als die donkerder is, dan ga ik ervanuit! Dan wordt het een druk weekje, want ik moet dan gaan bloed prikken, sowieso morgen voor de bloedgroep ivm de IVIG, maandag dan een bloedtest van de huisarts voor HCG en ik denk dat ik dan 2 dagen later weer voor HCG moet prikken om de stijging te zien. Dan naar Noens, IVIG erin! Pfff ik vind dit zo spannend! Ik voel ook vanalles in mijn uik, voel me een beetje opgeblazen ook. Ik kreeg een paar dagen geleden een vermoeden dat het wel eens raak zou kunnen zijn, want ik nieste en ik had een felle steek links in mn lies! Ben zo benieuwd!! Waaaaaaahhhhhh ff gillen hoor! We hebben wel besloten, dt mocht het raak zijn, we het pas vertellen na de geslachtsbepaling. Ik wil nu eerst de zekerheid hebben dat we voorbij de kritiekste fase komen. Wordt nog leuk, ik ben een flapuit!
Dreamz ik hoefde dat allemaal niet. ik moest 9 mei dus dan ruilen we de afspraak toch om ga jij voor mij. Dan geef ik het gewoon door
Dankjewel lieve Angel Het is zo spannend allemaal. Is het raak? Zo ja, gaat het goed komen met de IVIG? Ik ben echt een beetje hyper.. Heb trouwens vanaf mn ei ook babyaspirine genomen, hopelijk heeft dat geholpen met innestelen. Heb trouwens van Maja, die hier vroeger mee schreef nog een voorraadje utro gekregen, echt super lief!
Dreamz ik krijg UTro via mijn huisarts kun jij dat niet regelen ik moet geloof ik 4 euro eigen bijdrage betalen Ik hoop zo dat het goed raak is en goed blijft gaan
Ja ik denk dat mijn HA wel mee werkt hoor als ik dat vraag, maar voor nu is het erg fijn, want hij is op vakantie Ik hoop het ook zo, ik wil dit zo graag..
Ik had Dokter Noens gemaild en hij heeft me terug gemaild met de info, dus als het goed is komt het nu goed! Nu nog die test positiever!
Yeah, thanx girly! Ik ben zo blij met de steun die ik hier heb Ik ga morgen bloedgroep prikken, als de test positiever is dan laat ik maandag hcg prikken en dan geef ik je een gil als ik Noens kan bellen, misschien kan ik dan de 9e al terecht. Dan zou ik precies 4 weken zijn, dus al lekker vroeg! Het liefst zou ik ook prednison gebruiken maar de Sutter wilde dat pas voorschrijven als mijn bmi omlaag was en ik weer een mk had... Dus ik moet het helaas deze keer zonder pred proberen vast te houden.