Puckje, wat een onzekere situatie. Ik hoop dat alles snel in een kalmer vaarwater komt (ook voor je man)! Meditatie helpt mij altijd (Zita West). Zij heeft ook een CD voor tijdens de zwangerschap. Hoop, wat maak je het spannend! Maar je symtomen klinken goed hoor! Ik ga mijn duimen rood duimen voor je, dat je maar een positieve test in handen mag hebben! Veel geduld en rust toegewenst voor vandaag en vannacht! Veel succes! Digitale knuffel!
We weten nog niet hoe het loopt maar ook dat veroorzaakt veel stress... Ik ben freelancer dus ook heel onzeker, net m'n eerste klant gehad die failliet is gegaan dus dag geld.... Komt allemaal goed! Het moet! Liefs
@hoop: dan is het dus toch weer spannend, ik duim voor een mooie test morgen! @Puckje: wat vervelend dat het rommelt met jullie werk!
Dank je wel meiden voor jullie meeleven! Tis echt raar,mijn temp was vanmorgen toch nog wel hoog.Zou mijn lijf zo van slag kunnen zijn van die puregon spuiten?
Hoop, wat ontzettend rot! Je symptomen klonken zo hoopvol. Je weet het Ben&Jerry weten wel raad met teleurstellingen. Ik zend je positieve energie, hopelijk kun je toch van deze mooie dag genieten. Buitenlucht doet altijd goed. Butterfly, spannend zeg de tp! Het is zo gebeurd, was dat ook maar zo met de twee slopende weken erna. Ik ga voor je duimen dat alles nu goed gaat. Wat gebruik je er nu bij, Predmed/Intralipid/IVI-G of iets anders? For all, geniet van deze prachtige dag! Ik ben er al op uit geweest en heb daarna mijn ramen gezeemd, gewassen en opgeruimd. Voel me nu erg tevreden!
Hoop, wat raar & vreemd allemaal. Ik vroeg me af:gebruik je nu Utrogestan? Ik heb altijd begrepen dat wanneer je dat gebruikt je temp kunstmatig hoog wordt en tempen dus niet altijd betrouwbaar is. Wat ga je nu doen? Maandag even bellen met Gent? Dikke knuffel hoe dan ook. Butterfly, ik kan me de zenuwen zo voorstellen... Maar ook ik ga morgen de hele dag aan je denken, ik hoop dat Lipid goed ging vandaag. Tammy, wat een heerlijke dag heb je, ik geniet helemaal mee.
@puckje: ik gebruik geen Utrogestan,dus daar kan het niet aan liggen.Ik heb vandaag ook buikpijn,maar het zet niet door.Net ging ik naar de wc om te plassen en zag ik doorzichtig wit slijmdraad(sorry voor het onsmakelijke praatje),maar vind het allemaal zo vreemd.Dit heb ik nooit.Zal het van de puregon komen dat mijn lijf zo raar reageert?Ik wacht tot dinsdagochtend af en als ik dan nog niet ongi ben,dan ga ik nog een testje doen..als daar niks uitkomt dan ga ik mailen naar Belgie @Butterfly:heel veel succes morgen meis! Logisch dat jullie nerveus zijn!