Eigenlijk maak ik me wat zorgen.Er waren eerst twijfels dat de grootste follikel een cyste was.Ik ga daar nu steeds meer over twijfelen,vooral ook door de pijn die ik afgelopen week gehad heb en nog.Enorm opgezette buik,pijn aan beide kanten,menstruatie die niet doorzet...en dat rare slijm wat eerder vruchtbaar slijm lijkt....echt heel typisch
Hoop, dat zou wel heel vervelend zijn wanneer je zo heftig op de puregon reageert, er zit dus niks anders op dan nog anderhalve dag in spanning te zitten, want als je temp hoog blijft.... Pfff wat een stress, duim dat de tijd voorbij vliegt. Liefs
@Hoop: wat jammer van de witte test! Verder klinkt het inderdaad alsof je lijf de weg een beetje kwijt is. @Butterfly: heel veel succes morgen! Hier: vraagje: Iemand wel eens gehoord dat hoge doseringen vitamine D (3000-6000 iui per dag) voor neurologische problemen kan zorgen, ook bij de baby. Op een ander topic had iemand dat van haar arts te horen gekregen.
Nee, dat weet ik helaas niet. Wat ik wel weet is dat ze in Amerika doorgaans mensen injecteren met Vit D, dus al niet eens met pillen beginnen, maar iedere maand hupsakee...geloof niet dat het zo'n vaart loopt.
Hoop, temp is nog steeds heel mooi hoor. Denk niet dat je ovulatie eraan komt. Of oma durft niet binnen te komen of mss late innesteling? Die slijm kun je ook hebben bij een zwangerschap. Ik duim natuurlijk voor het laatste.
Y30: Ik heb me de laatste tijd best aardig ingelezen in de voedingssupplementen. Ik ben een onderzoek tegengekomen waar bij zwangere vrouwen werd onderzocht wat de optimale dosis is om je vit D spiegel goed op peil te houden (uit mijn hoofd 100). Ze vonden in dit onderzoek dat 4000 IU beter was dan 2000 IU en bij 4000 IU werden geen schadelijke effecten gevonden. Ik durf je niet met zekerheid te zeggen dat dat voor nog hogere dosering ook geldt, maar wat jij zegt heb ik nog niet eerder gelezen (wat niet uitsluit dat het niet schadelijk kan zijn ). Ik denk dat het met name ook van je vit D spiegel in je bloed afhangt. Sommigen hebben een hogere dosis nodig om hun bloedspiegel op peil te houden (volgens mij was Tammy daar een van). Dus als je je zorgen maakt, kun je het best een keer laten prikken. Volgens mij moet je echt heel hoog doseren (in de orde van meer dan 10.000 IU), wil je teveel in je bloed krijgen.
@Butterfly: wat is het toch een fijn ziekenhuis he! Geweldig goed nieuws hoor! @Brix: ja temp is gedaald.Nog geen ongi,maar hoop dat het,als het dan toch komen moet,snel doorbreekt!
Er zit een topper in mijn buik...embryo was al open aan het gaan... Ze waren zeer te spreken...nu broeden.
Butterfly: duimen draaien hier voor jullie. Het klinkt heel goed!!! Hoop: zo verdrietig allemaal, heel veel sterkte. Ik hoop dat het dan inderdaad maar heel snel doorbreekt allemaal.... Hier zit ik tot mijn grote frustratie al ruim 6 weken te wachten op de beloofde doorverwijzing naar Gent :x. Vandaag heb ik de knoop doorgehakt en gebeld voor een afspraak in Gent (in de hoop dat de doorverwijzing tijdig volgt ). Maar we zijn dus al weer een stapje dichterbij....