Butterfly duim voor je!!! Hoop, bah... ik hoop dat je ongi maar snel mag komen, kan je weer langzaam vooruit kijken. Knuffel Mar999, wat goed dat je gebeld hebt! wie moet je doorverwijzen? Mijn huisarts heeft mij doorverwezen pas nadat ik al in Gent was geweest, ik had dus een verwijzing achteraf, 6 weken is inderdaad frustrerend lang... Nu gelukkig weer een stapje verder.
Butterfly, Wat een goed nieuws.. spannnende weken ga je in! Mar999, gelijk heb je! Die afspraak kan alvast maar staan!
De gynaecoloog heeft beloofd dat hij zou zorgen voor een doorverwijzing naar Gent. Of beter gezegd, hij zou zorgen voor een doorverwijzing naar het buitenland, want 6 weken geleden was ik nog steeds aan het twijfelen tussen Gent en Düsseldorf. Een paar weken geleden heb ik de knoop doorgehakt en gekozen voor Gent.
Mar999, mocht je de verwijzing onverhoopt nog niet hebben wanneer je je afspraak hebt, bij mij deden ze niet moeilijk ofzo, maar ik zou er toch achteraan gaan, misschien is hij het vergeten? Desnoods een afspraak maken waarin hij je verwijsbriefje schrijft? Wanneer mag je eigenlijk?
Schrik niet, pas in maart . Ik wil meteen de eerste afspraak al bij dr. de S. zelf dus dan is de wachttijd langer... Maar ja. Die paar maanden kunnen er ook nog wel bij. Ik heb al een paar keer achter de verwijsbrief aangebeld. De telefoniste heeft nu beloofd dat het deze week zal gaan lukken. Maar goed, we hebben nog wel wat speling haha.
@butterfly: wauw, fijn nieuws! En nu inderdaad broeden, en goed aan de lipid en prednison. Ik duim alvast voor een mooie posi test! @Mar: fijn dat je een afspraak hebt bij dr. S, duurt nog wel lang, maar die verwijzing zal voor die tijd wel lukken. @brix: bedankt voor je uitgebreide reactie op mijn vraag, ik voel me gerust gesteld!
Nee, was nog te vroeg... Donderdag extra echo, maandag de nekplooi meeting, dan ben ik 12 weken en 1 dag als het goed is. Vind dat nu gezien mijn leeftijd (39) erg spannend... Verder druk met stress van werk man, te druk om te zenuwen voor de echo.
Hoop dat jullie snel in rustiger vaarwater komen qua werk.. al leidt het idd wel af (hoe dubbel is dat )
Ik weet het, erg dubbel... Maar blijf raar genoeg heel rustig onder alles, komt wel goed is mijn gevoel.
puckje2, volg je een speciale behandeling nu of zo naar aanleiding van de miskramen? Neem je iets van medicatie?
Elpie, ik gebruik Utrogestan maar dat doe ik al vanaf de laatste 2 keer, ook slik ik Omega3 en vitamine D in hoge doseringen en vitamine B complex maar met de laatste ben ik zojuist gestopt op aanraden van Brix en Mykelti ivm teveel B6. Ik had vanaf mei vorig jaar na een curettage een heel gekke korte cyclus met haast geen bloedverlies, naar aanleiding daarvan dacht ik het syndroom van Asherman te hebben, ik kreeg geen hysteroscopie want ik was meteen weer zwanger en daarna nog een keer hetzelfde verhaal, heb toen op eigen initiatief een hysteroscopie bij dokter E geregeld, mijn verhaal leek vrij standaard op Asherman, het bleek een oude placenta rest te zijn. Deze is nu verwijderd door dokter E. Ook dokter de S in Gent denkt dat dit de oorzaak is geweest, het zou er zelfs al jaren kunnen zitten sinds mijn zoontje en dat mijn dochter toevallig op een goede innesteling's plek heeft gezeten. Elke daaropvolgende zwangerschap heeft de rest naar alle waarschijnlijkheid geïrriteerd waardoor het steeds op een miskraam afliep. Althans het vermoeden bij mij is dat dat zo is gegaan.
@Alf: wat leuk dat je er aan denkt! Voelt inderdaad wel als een mijlpaal. En jij dan? Al bijna met verlof?? @Puckje: afleiding is goed, maar ik zou je wel wat gezelligere afleiding gunnen... @Butterfly: Kan me voorstellen dat het eng voelt, hopelijk is het niets naars. Weet niet waar je het voelt, maar een soort drukkende pijn links onder, dicht bij de lies, was hier altijd een teken van goede innestelling. Hoop dat het zoiets is.