Hier is de utro-moeheid ook toegeslaan, help en ook wat pijnlijke borsten allemaal mogelijke zs-kwaaltjes, maar door de utro kan je er natuurlijk niet van uitgaan gisteren zei ik nog tegen mijn man dat ik dacht zwanger te zijn, na 4 miskramen weet ik het bijna zeker. Maar ik hou niet van vroegtesten, dus even geduld nog hebben
goh en aspirine en clexane in combi is echt hell heb echt overal blauwe plekken, moest daarnet naar kine en schaamde me best wel en dan heb ik me gisteren nog eens verbrand aan de stomme oven, dus ik zie mooi uit
@Butterfly: Hmmm, steekjes herken ik wel, lage rugpijn niet zo. Ga je testen op 10dpo? Heb ik dit keer wel gedaan, zodat dr.P snel mijn bloed waarden kon checken en eventueel prednison e.d. bij stellen. @Elpie: Over twee dagen testen, zie ik op banner? Hoop dat je voorgevoel klopt. Ik wist het ook altijd erg zeker.
Y30, gefeliciteerd met de 26 weken! Puckje veel sterkte met alle gedoe van het werk van je man. Hopelijk wordt het snel wat rustiger thuis. Elpie en Butterfly: spannend hoor! Duimen draaien hier voor jullie.
@Butterfly: ik had bij een van mijn zwangerschappen steekjes en lage rugijn...toen teste ik daarna positief! Ik hoop dat het bij jou hetzelfde betekend! @Elpie: mijn duimen draaien ook voor jou!
Hier besloten een maand rust te nemen.Geen hormonen en geen IUI.Volgende maand valt de IUI dan rond de jaarswisseling en dan is manlief 2 weken vrij,dus komt goed uit.Dat zal dan tevens onze laatste IUI zijn.Tuurlijk hopen we dan nog steeds op een zwangerschap,maar dan op de natuurlijke manier.De hormonen vallen me erg zwaar.
Een maand rust kan soms heel fijn zijn, en gezien jullie laatste IUI kans, kan ik me voorstellen dat je die liever timed in een maand met veel klusmogelijkheden. Zou natuurlijk wel super leuk zijn als jullie kindje met de jaarwisseling wordt verwekt. Leuk verhaal voor later.
Hoop, het lijkt me een heel goede beslissing en zou fantastisch zijn rond de jaarwisseling! Elpie, spannend, duim dat je voorgevoel klopt. Butterfly, wat is het spannend! klinkt als positieve symptomen, ik blijf duimen!
He meiden!!! Hoop knuffel ik snap het wel dat je rust wilt Y30 WOW wat gaat de tijd snel Gisteravond naast krampen ook plopjes gevoelt. Geeft toch wel een positief gevoel. Ik gebruik ook utro en daar krijg je het ook wel door volgens mij. Ma dag 1 na TP Di dag 2 na TP Wo dag 3 na TP don dag 4 na TP vrij dag 5 na TP zat dag 6 na TP zo dag 7 na TP Ma dag 8 na tp ik ga denk ik hier testen Di dag 9 na tp wo dag 10 na tp don bloedtest Ik slik nu 20 mg pred voor de zekerheid vandaag ook weer intralipid
Butterfly, ik duim voor je hoor! Zo'n goed begin is echt super Hoop, wat balen zeg dat het niet is gelukt deze ronde. Een nieuwe poging rond de jaarwisseling is meteen een mooi cadeautje voor het nieuwe jaar. Elpie, spannend zeg al die kwaaltjes. Wat zou het super zijn als het nu raak is! Heb niet alles terug kunnen lezen, dus sorry als ik iets ben vergeten. Het gaat soms zo snel dat ik van alles mis! Hier minder goed nieuws, toch Ashermann in een deel van mijn baarmoeder en als bonus ook nog een uterus bicornus. De verklevingen worden verwijderd (er wordt gewerkt volgens het schema van Dr Emmanuel, of ik die kende, tuurlijk, na alle info hier! ), maar volgens de gyn was dat verder geen oorzaak voor de miskraam, maar een gevolg van. Ook de afwijkende vorm van mijn bm volgens haar geen bewezen oorzaak voor mijn mk (kan wel zorgen voor stuitligging of vroeggeboorte), maar op internet zijn daar best tegenstrijdige berichten over te lezen. Ben benieuwd wat Gent er van zegt en of zij nog ideeën hebben. Gelukkig snel al mijn afspraak daar.
@Butterfly: klinkt heel goed hoor meis! Ik heb er een positief gevoel over! @McKenzie: er toch wel degelijk wat uit gekomen!Ik vind het toch vreemd dat ze zeggen dat dat geen reden hoeft te zijn voor de miskramen,wat is dan wel de reden?Als je dan dit hoort,trek je toch eigenlijk zelf gelijk je conclusies?Precies zoals Butterfly zegt: Maria heeft ook Asherman Gelukkig kan je al snel in Gent terecht! (weet zelf niet meer wanneer je moest?)
Tja de hoop is nog niet te hoog hoor, en ik merk ook wel dat ik er heel rustig onder ben. Mijn banner klopt wel niet helemaal, eisprong was 4 dagen later dus nu ongeveer 5 a 6 dagen voor NOD. Ik dacht tegen zondag een testje te doen, mocht het dan echt zo zijn dat ik maandag onmiddellijk naar Gent kan bellen. Maar ik ga er ook helemaal nog niet van uit hoor, mijn lichaam heeft me al zo vaak in de steek gelaten. Maar merk het gewoon heb zo ook eetaanvallen (vooral chocolade) en op andere momenten krijg ik amper iets binnen, wat steekjes in mijn lies en borsten. Maar zelfs als het nu niets is ga ik niet teleurgesteld zijn, ik heb op 22/11 een afspraak opstaan bij fertiliteitsarts en dan gaan we wss met clomid beginnen na mijn debacle met de ovulatietesten die 2 x een smiley aangaven. Het gaat me sowieso wat gemoedsrust geven dat mijn cyclus opgevolgd zal worden, dus ja mocht het nu niets zijn, heb ik dat weer even om naar toe te leven. Ik merk ook dat het hier allemaal zo dubbel is, ik wil zo graag zwanger zijn maar aan de andere kant heb ik zoiets van goh het zal onze laatste kans zijn, wat als dit nu weer zo afloopt ... Kan ik ooit nog een doodgeboorte aan? Als ik bekijk hoe ik me de laatste maanden gevoeld heb ... hoe zeer ik van mijn eigen lichaam een afkeer heb gekregen. Een gezonde baby zal er wss voor zorgen dat ik mezelf weer wat meer ga appreciëren, maar stel dat het nu echt verder gaat dan mijn homozygotie mthfr en factor VIII. Ik heb de laatste maanden zoveel gelezen over mogelijke oorzaken dat ik vaak helemaal niet zeker ben of dit alles is. Nu we proberen het immunologische nog te counteren met de baxters Ivig, en als ik ondanks dat alles niet zwanger blijf, gaan we hier wss toch ook de weg in van adoptie ...
McKenzie, waar woon je? Ik zou je aanraden naar DrE zélf te gaan. Hij is zowel dé expert in asherman alsook in bm vorm afwijkingen. Naar dat laatste loopt een (zijn) onderzoek. TRUST trial Ik ben deelnemer. Zou eerst een bicornis hebben maar bleek een groot tussenschot. Het is idd niet bewezen dat het herhaalde mk (en doodgeboorte, zoals bij mij) kan veroorzaken maar dáár loopt nu juist de studie naar. DrE sluit niet uit dat mijn mk's wel degelijk deze oorzaak hadden. Januari jl is mijn bm schot verwijderd, kreeg ik een hormoonkuur en was ik na de laatste controle hystero in een wip (LOL) zwanger.. van deze beeb.. Op welke basis is de diagnose gesteld? Echo? Of heb je ook hystero gehad?
@Butterfly: Klinkt goed, ik duim mee! M.b.t je schema, ik zou zelf sneller na een eventuele positieve test naar DD gaan voor bloedtest. Hoe eerder hoe beter, toch? @mckenzie: Jeetje, wat een heftig nieuws! Wat zul je geschrokken zijn. Ik zou het ook zeker voorleggen in Gent, en naar dr.E zelf gaan lijkt me ook goed, iedereen is hier zo positief over hem.
Mckenzie, ik zou zeker een afspraak maken met dr. E. ik kon binnen twee weken terecht voor een consult. En wat een fijne arts en zo positief! Heel jammer dat hij niet in mijn woonomgeving werkt. Butterfly, wat is het spannend toch! Positieve energie van mij voor jou met een dikke knuffel!!! Elpie, wat een moeilijke tijd met zoveel dubbele gevoelens. Ik hoop dat je je een beetje rustig eronder blijft voelen. Ook energie voor jou! Hoop, fijn dat je een besluit genomen hebt. Ik heb net een tijd niets gedaan. En toch (tussen het ergeren door) vol van het leven kunnen genieten. Leuke dingen gedaan en nu kan ik er weer tegen aan. En wellicht straks een leuk begin van het nieuwe jaar voor jullie! Hier is de nieuwe ronde begonnen. Morgen dag 3, starten met de clomid.
weet er trouwens iemand ivm utro, houdt dat je ms tegen? Ik was van plan tegen zondag of zo eens een testje te wagen, zit dan op 13 DPO. Maar vraag me af, als het neg is, utro toch verder gebruiken of niet?