Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thanks meiden...... er is geen streepje te zien.......vorige keer had ik positief getest op 8dpo vandaag

2. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Dit is zo verdrietig allemaal, ik heb er niet de juiste woorden voor. In elk geval een knuffel en veel sterkte.

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Och butterfly, wat K*:(. Ik had het je zo gegund!
    Over hoe nu verder: dat weten jullie alleen en je gevoel vertelt je vanzelf hoe en wat.
    Ik kan je professionele hulp echt aanraden. Ik krijg zelf ook hulp en het is zo fijn om alles eens van je af te praten en af en toe een potje te kunnen janken zonder dat de ander van die stompzinnige dingen tegen je zegt. Het werkt bij mij heel bevrijdend.
    Dikke knuffel!

4. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    @ Elpie: ook voor jou een knuffel. Het zag er allemaal zo veelbelovend uit. Hou je taai.

@ Puckje: gefeliciteerd met je mooie echo en fijn dat je jezelf een heel klein beetje gaat toestaan om erin te gaan geloven dat het deze keer wellicht wél goed gaat...

@ Tammy: heel veel succes de komende dagen! Hopelijk groeien er mooie follikels en wordt dit nu eindelijk jouw ronde.

@ Brix: heel veel succes met deze ronde. Heb je al besloten of je deze ronde aspirine gaat gebruiken (kan zijn dat ik er overheen gelezen heb)?

5. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Dag meiden mag ik mee kletsen?

Heb gister te horen gekregen dat ik voor de 2e ( in een half jaar tijd) keer een mk krijg...

Cytotec gekregen wil niet meer wachten...

Iemand ervaring hiermee? De eerst pillen werken niet..

Liefs

6. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterfly, ik kom je een dikke knuffel geven. Heel veel sterkte en een dikke knuffel meis... Al schieten woorden tekort...:(

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh nee, wat onwijs verdrietig :( Ik had het zo voor je gehoopt :(
    Schaam je niet om met iemand te praten hoor, ik kan me voorstellen dat dit echt een flinke klap is en die mensen zijn er om je te helpen.

Dikke knuffel!

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jenka helaas welkom. Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.
    Ik heb Cyotec gehad en bij kwam het binnen 24 uur los

9. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Wat ontzettend klote. En nu nog een moeilijke keuze. Mij kon je opvegen na 2 mislukte IVF-pogingen terwijl zwanger worden eigenlijk geen probleem was. En jij hebt nog een veel langere weg achter de rug dan ik. Ik heb in die tijd gesproken met iemand van het FIOM wat opluchtte gewoon omdat ik er alles eens uit kon gooien zonder goedbedoelde raad of opbeurende woorden.

@Elpie: Balen zeg. Je hoopt het toch als je de vorige keren snel zwanger raakte. Hopelijk is het de volgende ronde raak.

@Puckje: Gefeliciteerd met de goede nekplooimeting. Ik hoop dat je snel leven voelt. Dat stelde mij wat meer gerust.

@Tammy: Succes met broeden op je follikels. Ik hoop op een mooie opbrengst en natuurlijk een plakker!

@Jenka: Helaas welkom en veel sterkte.

10. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL

Veel sterkte, wat is het oneerlijk.
    L Lysine kun je kopen bij mijn tuinen ,solgar heeft het ook.
    Wel met een L ervoor.

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterfly, ook van mij een dikke knuffel. Kan me voorstellen dat je het er met iemand over wilt hebben. Gewoon doen als je gevoel dat aangeeft. Misschien ook fijn om het af te sluiten en je te richten op adoptie. Veel succes met je beslissing wat te doen.

Lindra, heel veel succes bij dr. P. ook van mij de groetjes aan hem:)!

Hier, wat lief dat jullie eraan denken. Dan groeien ze vast meer en harder. Beetje support kan geen kwaad. Ga morgen een spandoek maken, Groei follikels, Groei!!:). Mijn cyclus is weer precies hetzelfde als de vorige keer. Dus vrijdag eerste echo en dan maandag weer tweede echo en dan dinsdag ongetwijfeld een positieve ovulatiietest en direct naar Gent.
    De dag erop direct door naar dr. P. om die cellen in de gaten te houden. Ik heb vandaag en gisteren inkopen gedaan alsof ik in winterslaap ga. Nou ja dat is de zelfopgelegde quarantaine ook wel een beetje. Wil zeker niet ziek worden deze keer, dus blijf weg uit winkels en andere locaties waar veel mensen zijn. Hopelijk helpt het.

12. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Go, Tammy! Laat de fliekels maar lekker groeien en be prepared, alles voor het goede doel :D

13. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Kan iemand me even helpen?
    Ik heb zeker eisprong gehad op dag 22, morgen al dag 37 of 38 en nog steeds geen ms te zien

Ik ben zondag gestopt met utro, hoe lang na het stoppen met utro zou je normaal je regels doorkrijgen? Ik vind dat het nu toch wel echt lang begint te duren ... en tja geduld is nu jammer genoeg niet mijn mooiste deugd

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Butterfly: Hé wat ontzettend naar, had het zo gehoopt voor je! Wat betreft de keuze waar jullie voor staan, die is heel heftig! Ik zou me kunnen voorstellen dat je hart luchten bij een hulpverlener die vervolgens mee kan helpen ontdekken wat voor jullie de beste weg is, heel waardevol kan zijn.
    Heel veel sterkte en *dikke knuf*.

@Jenka: Welkom hier. Cytotec werkt heel verschillend per persoon en per zwangerschap. Bij mij werkt het altijd wel om het vruchtje uit te drijven, maar ik hou wel altijd resten over en daar pakt het dan niet meer op. Bereid je maar wel voor op hevige bloedingen, want dat komt bij de meeste meiden wel overeen.

15. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elpie, als ik stopte met de Utro dan werd ik twee dagen later ongesteld. Maar ik heb wel een heel erg regelmatige cyclus. Na mijn tweede miskraam werd ik maar niet ongesteld en heb ik na twee maanden Primolut gekregen. Twee weken later was ik eindelijk ongesteld.

Jenka, sorry heb nog niet gereageerd. Maar sterkte en welkom hier. Hopelijk vind je hier steun en wellicht tips&tricks.

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Butterfly, dat zuigt!!! Ik kan me voorstellen dat je het niet meer ziet zitten, maar het is een beslissing die alleen jullie kunnen nemen. Ik vind het echt ongelooflijk k*t voor jullie allebei.

xxx

17. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Idd jammer dat het zo is gegaan maar dat geldt voor iedereen die dit heeft moeten meemaken.

Butterfly ik begreep dat jij met je laatste ( vergoed ) poging bezig was?! Wat erg dan om dit te lezen, veel sterkte in deze moeilijke tijd!!!

Kon al van sommige lezen in welk traject ze zitten / zaten.. Wat is jullie " story" ??? Als ik dat mag vragen?!

Hier nog steeds niets op gang ondanks de 8 pillen cytotec... Morgen bellen naar het vu voor verdere instructies...

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thanks meiden.

Jenka hoe is het gegaan?

Mijn story
    2007 gestopt met de pil Sept 2008 raakte ik op een natuurlijke manier zwanger helaas een bbz.
    Kreeg in Mei 2009 groen licht raakte in mei weer zwanger helaas mk 6wk
    Nov 2009 IUI zwanger helaas bbz dus mis 1 eileider
    Mei 2010 IUI MA 10 wk
    Nov 2010 IUI mk 5.5 wk
    Nov 2011 MK 5 wk
    Apr 2012 ICSI MK 5.5 wk

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Jenka: en wat was het advies? Curretage?

20. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ik ben mijn vorige cyclus op zaterdag gestopt met de Utro en op dinsdag kwam toen mijn menstruatie (op dag 40, eisprong was op dag 20).

Dit was mijn eerste keer Utro, dus ik heb verder geen andere ervaringen, maar het duurde dus bij mij ook een paar dagen. Vervelend dat het niet komt he, dan kan je maar gaan zitten wachten.

Deel Deze Pagina