Y30, komen wij elkaar waarschijnlijk volgende week woensdag weer tegen bij dr. P. Ik ben er weer om 11.00 uur. Als de IUI tenminste dinsdag plaatsvindt anders wordt de afspraak verzet. Ik blijf dan nu wel daar wachten op de uitslag. Elpie, ik gebruik ook Clomid 100mg al ongeveer een jaar. Het verkort mijn cyclus met ongeveer 2 dagen. En mijn bmsv is altijd netjes van dikte. (Bovendien gebruik ik na de IUI Utrogestan). Wel fijn dat ze nu je heel goed in de gaten gaan houden. Hier, heb ik morgen mijn eerste echo. Ben wel een beetje bang. Het is dezelfde gyn als bij de HSG en zij is erg hardhandig en niet goed met het opsporen van mijn hooggelegen eierstok. Ik heb al eerder gebloed bij de echo van haar. Maar ik wil graag Pregnyl spuiten en als het kan de afspraak in Gent van te voren plannen. Dat scheelt een hoop gestress in de hele vroege ochtend.
Succes Tammy! Ik hoop dat ze zachte handjes heeft vandaag . Mijn temp is weer wat gedaald, snap er niks van
Succes Tammy!! Brix, vul voor de grap eens 37 in op morgen en overmorgen? Kijken waar ie het kruis dan zet. Ik denk nog steeds ei op woensdag
Alf, ik had al geprobeerd voor morgen 36.8 in te vullen, FF geeft me dan idd een kruis op dag 19. Maar mijn temp van vandaag, 36.7, is voor mij geen post-ei-temp. Ach, laten we het maar zien als een goed teken, de enige andere keer in de afgelopen 3 jaar dat ik een fallback rise had, werd ik zwanger van mijn dochter
Brix, ik zal je mijn FF kaartjes wel eens pb-en. Vooral die van deze ronde verliep bijzonder.. dacht eerst dat ik geen ei had, daarna ei kwijt.. FF heeft kruis drie keer verplaatst maar het klopte allemaal precies.. avec resultaat. Ik blijf je ei stug op cd 19 zetten
@Tammy: dan is de kans inderdaad groot dat we elkaar treffen woensdag (tenzij je al in gesprek bent met hem natuurlijk). Ik hoop dat de echo mee is gevallen. Hier: Ik voel sinds gister wat minder beweging. Van de week viel het me juist op dat het inmiddels zo sterk was dat je het aan de buitenkant van mijn buik kon zien. En nu is het juist weer minder sinds gister. Ik denk dat beebje gedraaid is, aangezien ik ook meer trapjes richting mijn achterkant voel. Herkent iemand dit? Ik wil me geen zorgen maken, en heb ook niet gebeld met het ziekenhuis omdat ze me dan aanbieden om hartje te komen luisteren, en dat heb ik gisteravond thuis al gedaan (was o.k. maar hartje klonk wel iets zachter alsof kindje dieper lag). De echo afgelopen maandag was goed, en ik voel hem ook nog wel, alleen minder vaak en hard. Wat denken jullie?
Ik ben benieuwd naar je kaartje . Ik denk ook dat het dag 19 blijft en als het 21 zou zijn, dan zitten we nog steeds goed qua timing, dus het maakt ook niet zo uit. Alleen heb ik vandaag nog even gewacht met de Utro, als ik morgen een kruis krijg, start ik. Y30: Je wil je geen zorgen maken, maar de vraag is óf je je zorgen maakt? Zo ja, je kunt beter een keer teveel gebeld hebben dan te weinig. Je zou ook eens die dingen kunnen doen waar hij op reageert. Zo ben ik bij mijn dochter, toen ik haar een hele avond niet had gevoeld, op mijn buik gaan liggen. Dat vond ze zo onprettig dat ze heel hard ging schoppen. En ik was weer gerustgesteld .
Y30, hier vanmorgen ook even paniekage.. kreeg geen contact. Net toen ik AS wilde pakken voelde ik lichtjes wat. Ben warm gaan douchen en daar was hij... Inmiddels wordt il sinds een uur weer hard geschopt maar hij was vannacht en vanmorgen echt té rustig naar mijn zin. Wat il wil zeggen, het kan dus verschillen.. zeker op jouw termijn ook met draaien, maar minder kindbeweging rond of na 28 wkn is ALTIJD reden om te mogen bellen.. Wat klote hè, de onzekerheid blijft.. eerst zwanger worden, dan blijven en vervolgens is zwanger zijn een zorg. Rot op met die roze wolk.. als je een geschiedenis hebt werkt het zo niet..
Alf en Y30, wat spannend toch als je je kindje niet goed voelt. Kan me de ongerustheid wel voorstellen. Misschien moeten jullie beginnen met opvoeden in de buik, goed naar mama luisteren en schoppen! Brix, ik moest heel erg gelachen om je verhaal over op je buik liggen! Hier, dank jullie dames dat jullie aan me gedacht hebben. Heel lief en heel erg nodig. Ik moest eerst uitgebreid komen zitten. Gelukkig was het wel die andere (aardige) collega. Je eileider zit dicht wat kom je doen? Toen ik haar de CD gaf en het e-mailtje van Gent ging ze de foto's opzoeken in de computer en bekijken. En toen zei ze niets meer behalve 'nou daar moeten we nog eens naar kijken' Ik werd rood en zei niet weer een HSG toch? Nee de foto's moesten opnieuw bekeken worden. Volgens mij is dat medisch jargon voor ze zijn verkeerd geïnterpeteerd. Maar dat zei ze niet tegen mij natuurlijk. In ieder geval deed ze wel de echo en vond ze zo de eierstok, twee pracht exemplaren van 11 en 13 en BMSV was 7,0. Netjes dus. Maandag weer terug brrr, ze zou wel een briefje schrijven voor haar collega. Maar het komt weer uit zoals ik al dacht. Waarschijnlijk dinsdag naar Gent. Ik heb wel besloten dat dit de laatste keer wordt in het Maasstad ziekenhuis. Ik vind het de stress waarmee de afspraak gepaard gaat, het niet waard. Dan alleen maar LH testen. Dat deed ik in het begin ook.
Fijn om te horen dat je het herkent, een vriendin belde daar straks, ook even aan haar gevraagd en zij herkende het ook als dat het kindje waarschijnlijk gedraaid was. Had zij ook gehad. Maar die roze wolk wil inderdaad maar niet blijven hangen. Toch regelmatig weer even wat zorgen. Vond de tip van Brix ook wel goed, zal eens kijken of ik kindje even een beetje kan plagen, en uitlokken tot een wat hardere schop.
@Tammy: fijn dat er mooie follikels zijn gespot! M.b.t. het ziekenhuis, als je er zo gespannen heen gaat, lijkt het me inderdaad goed om een andere oplossing te zoeken. Je weet vast wat dr.P zegt over negatieve stress/ spanning, en de activering van het immuun systeem. En dat is natuurlijk het laatste wat we willen!
Ehm, klinkt wel zo, ik ken dat taaltje wel . Tammy, als ovulatietesten bij jou altijd betrouwbaar zijn geweest, waarom dan inderdaad niet op die manier, de manier met de minste stress? Y30, ik hoop dat je snel een rotschop krijgt, als je begrijpt wat ik bedoel
Hoi meiden, ik zag dat we alweer aan de 5000 berichten zitten, dus bij deze het volgende deel: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/402233-wie-heeft-meerdere-miskramen-gehad-deel-6-a.html#post13981410