Hier ben ik! Sorry meiden, maar ik kan op mn werk niet op ZP en ben nog niet zo smart(phone) Vandaag weer goeie echo! Ik zit op 8 wk 3 dagen en alles ziet er voor deze termijn goed uit. Hartje klopte goed en we hebben het ook gehoord. Ik durf nog niet heel blij te zijn, maar ben natuurlijk wel opgelucht dat we weer een stapje verder zijn! Volgende week echo op donderdag... dan moet ik 9 wk 2 dagen zijn en zover hebben het nooit gezien op de echo... dat zou dus weer een record zijn! Als het zover komt dan wordt het daarna helemaal spannend, want dan gaan we 2 weken op vakantie en kan ik pas 3 weken later weer voor de echo... maar dan moet ik wel 12 weken zijn.. Heb sinds 2 dagen rare smaak in mn mond en heb alleen zin in heel specifieke dingen, maar wel veel honger en wil bijvoorbeeld ineens geen thee meer??? :-S Dank voor jullie medeleven meiden! Dikke knuffel voor iedereen hier!
Dreamz, super zeg! Duidelijk twee strepen, daar worden we blij van!!! Ga vast heel hard duimen dat de ivig z'n werk gaat doen!! Joehoe?? Meleka, dikke knuffel meid... Lfs Babss.
Ahh, gelukkig goed nieuws!!! Op naar de volgende mijlpaal volgende week! Ik duim nog even voor je door hoor!
Dankjewel Joehoe, jij gefeliciteerd met je goeie echo! Dankjewel Babs, nu op naar een knaller en maandag hopelijk goeie bloedwaarde!
@Joehoe: fijn dat de echo goed was meid! En een rare smaak in je mond en bepaalde dingen niet meer lusten dat zegt genoeg! Echte zwangerschapsverschijnselen! @Missymaaike: fijn dat je even langs komt! Hier gaat het goed hoor! De bruiloft schiet al op inderdaad! En natuurlijk ga ik foto,s showen! Met jou alles goed? @Dreamz: netjes hoor,je HCG! Wat een goed nieuws allemaal!
Ow Joehoe, dit klinkt goed. De vieze smaak herken ik ook. Jeez, zo spannend... Elke dag/week is er één, zo is het gewoon. Fijn om van je te horen.
@Hoop: wat ga je allemaal doen op de trouwdag? Nog speciale zaken? Zou idd helemaal leuk zijn als je zwanger was! @Dreamz: HA, ik mag nooit meer gokken! @Joehoe: gefeliciteerd meis!
@Mykelti: we houden onze bruiloft eenvoudig. We laten wel mooie foto,s maken.We zijn lid van een motorclub en we laten dan ook de foto,s maken met onze eigen motor erbij.Dat leek ons wel erg leuk.Verder gaan we savonds uitgebreid uit eten met ons gezin en beide oma,s. Aangezien mijn aanstaande man en ik beide ook 43 jaar worden op onze trouwdag,willen we van de zomer nog een keer een tuinfeest houden.
Mykelti wat ga je hard, het is gewoon bijna zover Dreamz nu zie ik ook een streep Joehoe wat heerlijk, weer een goede echo. Ga zo door meid En voor de rest een heel fijn weekend.
Joehoe, wat fijn een goede echo! Die honger en een rare smaak zijn wel van die typische kwaaltjes! Arme jij! Op naar volgende week en een heerlijke vakantie!
Dat klinkt juist super leuk! Je moet toch doen op zo'n dag wat jullie leuk vinden en niet wat een ander leuk vindt. Klein is vaak leuker omdat je dan iedereen kunt spreken. Heel veel plezier alvast, mocht ik het over een weekje vergeten!
Uhhh inderdaad! Krijg af en toe een beetje de wabbers... Maar ook wel super mooi en leuk natuurlijk! Jij ook een fijn weekend!
Hoop, heb jij je afspraak verzet? Ik dacht dat je volgende week moest maar ik ben waarschijnlijk in de war!... Voel me nu beetje labieler foor de hormonen die nr beneden knallen ... Het schiet alweer op de datum van je huwelijk, zijn jullie allebei tegelijk jarig?! Dat is bijzonder!