Ik kreeg dit na het inbrengen vd ballen ik gebruik zo'n ding... ik doe het niet zelf vind het zo ranzig
Pff die ballen... Ik schijnt er steeds meer last van te krijgen. Een jaar geleden merkte ik niets als ik ze gebruikte. Nu heb ik last van "pijn" in onderbuik en omgeving. Pijn tussen aanhalingstekens, want dat is te sterk uitgedrukt. Misschien tussen last van en pijn in. Niet prettig in ieder geval. Angelica het is allemaal zo spannend voor jullie. We leven met je mee. En natuurlijk niets minder met Babbs. Hoe gaat het met de meiden die een miskraam hebben? Heel veel sterkte voor jullie. En voor de anderen een dikke knuffel
Hoi meiden, Ben een tijdje niet geweest, sorry, maar ik heb het soms razend druk . @ Babs: wat een nare spanning, zeg . Wachten op zo'n uitslag is slopend en al helemaal als je nog langer moet wachten dan gepland. @ Joehoe: Joehoe , je bent zwanger! Ik hoop dat het een plakker is! @ Angelica: jij maakt het ook wel spannend, zeg! Ik kan me zo goed voorstellen dat je er nog niet gerust op bent. Laten we voor een mooi stijgend hCG gaan . @ Missymaaike: wat een mooie foto's, zeg! Ik hoop dat je een fijne huwelijksreis hebt gehad en dat alles goed gaat met je baby. @ Lindra en Puckje2: welkom hier, helaas. Wat ontzettend naar dat het niet wil doorzetten. Heb je al een miskraam, werkt je lichaam ook nog eens niet mee . Succes de komende tijd @Y30 en Dreamz3: hoe is het met jullie? @ Meleka: succes met de spannende wachtweek! Voor iedereen die ik nu vergeten ben een dikke knuffel!
Meiden wil even tegen jullie zeggen dat het me echt steunt dat jullie zo mee leven, bijzonder eigenlijk toch, we kennen elkaar niet eens 'echt'... Aan de andere kant delen we natuurlijk al een tijdje hele diepe gevoelens dus voelt het ook alsof we elkaar heel goed kennen voor mij... Ik ben het weekend wel rustig doorgekomen, nu begin ik toch wel weer erg benieuwd te worden wat ik morgen ga horen... of we echt nog ruim twee weken moeten gaan wachten op een uitslag, pfff. Angelica, heb je nog getest? Blij dat dat bruin verlies gestopt is, zou echt wel kunnen komen door de inbrenghoes, misschien toch maar even zonder doen de komende dagen ook al is het niet zo fijn? Ik blijf voor je duimen hoor!! Lfs babss.
Oke, en nu mijn bizarre gebeurtenis van vandaag. Wij hebben een pauze ingelast totdat we naar Gent zouden zijn geweest. Ik wilde echt niet zwanger worden, wetende dat het toch weer mis zou gaan. We hebben de vruchtbare periode ruim vermeden: 7 dagen voor, tot en met 3 dagen na de eisprong geen babymaakseks gehad. Moest ruim voldoende zijn, dachten we. Afgelopen vrijdag had ik ongesteld moeten worden, maar dat kwam maar niet. Vandaag nog steeds niet ongesteld geworden en dus maar even een testje gedaan. Dit was het resultaat: Bekijk bijlage 238160 Ik wist niet wat me overkwam. Ik heb echt een half uur naar de test gestaard terwijl ik maar hardop: "Hoe kan dat nou?" bleef herhalen. Het was praktisch onmogelijk zonder seks in de vruchtbare periode en toch ben ik zwanger . Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over, ik hoop dat jullie me kunnen begrijpen. Ik zou het geweldig vinden als alles goed zou gaan, dat we zo'n eigenwijsje zouden krijgen dat dwars tegen de plannen van papa en mama ingaat. Maar als het nou weer mis gaat, dan is het wel erg zuur, want het was niet de bedoeling . Vanwege Gent was ik gestopt alle vitaminen, dus ook met foliumzuur. Ik ben vandaag meteen weer begonnen, maar dat is natuurlijk te laat . Ook heb ik wat dingen tot me genomen die zwangeren niet tot zich mogen nemen, dus ook dat zit me dwars. En last but not least: ik heb geen enkel kwaaltje. De enige zwangerschap dat ik ook geen enkele kwaal had, was de zwangerschap van mijn zoontje* en dat was voor mij het signaal dat er iets niet goed was en daar bleek ik gelijk in te hebben. En nu voel ik dus weer niks en ben ik bang voor een herhaling, bang voor nog een kindje met trisomie 18 . Het voelt zo dubbel allemaal. Het enige wat er goed uit zag, was dat de test knalde voor deze termijn (4+2), dat was bij mijn laatste 3 miskramen niet zo. Zucht! Ik houd mijn hart vast. Oh, please, laat het goed gaan!
@Brix: wat een verrassing meid! Gefeliciteerd hoor! @Missy: wat een mooie foto,s! Hoe was jullie huwelijksreis?
@Babbs: hopelijk hebben ze vandaag voor jullie de eerste uitslagen. Zo sneu dat jullie dit nu weer moeten meemaken. Knuffel! @Angelica: ow ben heel benieuwd naar je HCG en eventuele test vandaag! Klinkt wel goed hoor! @Missy: wat een mooi stel maken jullie! Super dat jullie zo'n lekkere reis gehad hebben. @Meleka: hopelijk doen die ballen nu goed hun werk dan...dan maar wat last, maar lekker is anders natuurlijk... @Brix: net of ik mijn eigen verhaal lees, behalve dan het tijdstip van vrijen. Gefeliciteerd meis en bij mij was zo'n knaltest een heel goed teken! En ik had ook absoluut geen kwaaltjes, daarom viel ik ook bijna letterlijk van de bank toen ik ging testen. Alle andere meiden een dikke knuffel.
He brix oh wat super gefeliciteerd. Ik heb nergens last van ja lage rugpijn en dat is het..bij al mijn andere had ik heel veel kwalen en nu niet Ik heb ook sinds gisteravond geen bruinverlies meer ook niet toen ik vanmorgen (oh ik was zo bang) naar de wc moest. Heel stom maar een grote boodschap maakt me heel onzeker hahaha sorry meiden
Hahaha zo herkenbaar angelica> die grote boodschap is hier ook altijd weer een "spannend moment"... pfff Wanneer moet je prikken? @Brix: dat zal je altijd zien! Deze is eigenwijs, dus misschien ook wel zo eigenwijs dat hij / zij blijft zitten! Ik duim voor je! @Babbs, wanneer hoor je iets vandaag? Aan alle meiden: dikke knuffel
Brix, wat spannend, dit is wel een eigenwijsje en een doorzetter! Goede eigenschappen om te kunnen blijven zitten als je het mij vraagt! Over wel of geen kwaaltjes zou ik me proberen niet te druk te maken (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Elke zwangerschap is anders en ik ken genoeg vrouwen die geen kwaaltjes hadden in het begin en waar het gewoon goed ging. Bij mij kwam deze zwangerschap ook onverwacht (was ook bang dat ik te laat was om met de extra vit te starten), dus ik snap je eerste schok. Ik had al wel snel zoiets van; het is nu zo en ik ga alles doen wat ik kan om de zwangerschap goed te laten gaan en dan zie ik wel hoe het loopt... Gaf mij wel rust om me er zo aan over te geven. En zo'n duidelijke test is natuurlijk wel een goed begin he! Toi toi meid! Angelica, ben benieuwd naar je hcg waarde, wanneer hoor je de uitslag? Al die onzekerheid is zo goed te begrijpen, hoop zo voor je dat het goed blijft gaan! Joehoe, hoe voel jij je? Meleka, wanneer was jou nodig ook al weer? Meiden die midden in een mk zitten, hoe gaat het met jullie? Lfs babss.
Babbs kan jij vandaag bellen? Mijn ha belt me in de middag ik wil eigenlijk hierna geen bloedtesten meer jeetje wat een onzekerheid Ik ben vandaag 4.3dg dus afgelopen vrijdag was ik 4 wk
Hier, net het zkh aan de lijn gehad. De sneltest is echt van de baan, kan niet hersteld of overgedaan worden... Ze gaan wel de gewone test met spoed uitvoeren nu. Ze kunnen niet precies zeggen hoe lang dat gaat duren, is ook afhankelijk van het vruchtwater zelf... ik reken maar op een week of twee, alles wat het eerder is valt dan maar weer mee... Verder gisteren ook nog wat paniek hier, m'n afscheiding was ineens een stuk wateriger. Vanmorgen ook weer. Ook meteen nagevraagd natuurlijk, maar ze zei dat je vruchtwater meestal binnen 2 dagen verliest als het niet goed gaat, hoop maar dat ze gelijk hebben. Moet morgen ochtend toch naar de gyn, dan kan er nog even naar gekeken worden. Op zich ben ik wel redelijk gerust gesteld... X
Ohh balen, typ nu voor de derde keer een reactie, steeds wordt ik eruit gegooid... laatste poging, iets korter dan: @Angelica, leef erg met je mee, hoop dat je snel uitslag hebt vandaag. Dat je brak voelt is wel heel positief. Ik zou die inbrenghuls niet meer gebruiken, hoor wel vaker dat het door de goede doorbloeding daardoor soms wat bloedverlies geeft. @Babss, wat een teleurstelliing, je komt nog redelijk nuchter over. Ik duim voor je dat de uitslag toch nog snel komt. @Joehoe, hoe voel jij je? @Mykelti, wat schiet het op voor jou! Voel je je goed? @Brix, wat een wonder, gefeliciteerd! @Lindra, hoe was het in het ziekenhuis vandaag? Mag/wil je aan de Cytotec en trek je het een beetje? @Meleka, bij mij lijken die pillen ook steeds heftiger- zwel op cyclusdag 28 op tot een zwangere van 4 a 5 maanden.. Ik hoop dat de arts in mijn nieuwe ziekenhuis ze ook wil geven anders met hangende pootjes terug naar mijn oude poli.... @ iedereen die ik niet genoemd hebt of nog niet ken, ik lees en leef enorm met jullie mee en heb al veel aan jullie verhalen en adviezen erin gehad. Lieve groet, Puckje
Hier trouwens nog geen verandering, het is vandaag 3 weken sinds ik aanvoelde dat het mis was.. Moet morgen naar het ziekenhuis maar ga de curettage nog 1 week uitstellen alhoewel die chinese kruiden om te .... zijn. (sorry). Ik heb nu wel af en toe een menstruatiekramp dus hoop dat het deze week op gang komt, heeft iemand hier trouwens ervaring met Primolut na een onvolledige miskraam?
Ik heb daar geen ervaring mee.Bij mij zijn de miskramen vanzelf op gang gekomen.Ik vind het wel moeilijk voor je dat je nu nog steeds wachtende bent,wat een nare toestand meis.Heel veel sterkte!