Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 5

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Angel, wat k*t...
    En is het niet een idee om buiten NL op zoek te gaan naar een zh dat jullie wil helpen?

2. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Angel dat is inderdaad k*T!! Ik dacht al... daar zal NL ook wel weer zo bekrompen in zijn... ik vind dat het na zoveel miskramen wel mogelijk moet zijn!! GRRRRR
    Misschien biedt het buitenland mogelijkheden, maar dat zal waarschijnlijk wel weer meer in de kosten gaan lopen...

Puckje ik gebruik Utrogestan, Aspirine en Prednison. Maar ondanks dat nog steeds een vertrouwen van 0.... erg he?? Is gewoon pure angst... zoals Angel al zei... we kunnen niet meer genieten, de angst overheerst... en eigenlijk is het gewoon angst om nooit kinderen te zullen krijgen.

Liefs!

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #603 Meleka, 5 mei 2012
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
    Die rare regels ook telkens :x
    In Gent zei men dat voor mij eiceldonatie misschien een oplossing kon zijn. Maar daar komen we dus niet voor in aanmerking (en de eerlijkheid gebied te zeggen dat dat ons niet aanspreekt).

4. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    #604 puckje2, 5 mei 2012
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
    De angst is inderdaad zo groot... Eigenlijk zo raar dat ik nog geen enkele arts heb ontmoet die dat begrijpt...alles wordt met een positieve test weggewuifd. Zo moeilijk is dat toch niet denk ik dan...
    Dan zijn die wijze woorden van je moeder zoveel waard! Ondertussen kijk ik uit naar volgende week Joehoe en dan je vakantie!

Angelica, Ik heb dat programma over draagmoeders gezien en zou echt niet weten waarom iemand na zoveel miskramen dit niet zou mogen... Wie beslist dit?! Er zou veel meer aandacht hiervoor moeten zijn..

Fijn dat jij en je man het zo goed hebben samen, echt zo knap van jullie, ik vind het een ware aanslag op mijn relatie....
    Hoop dat de griep je niet velt en wat betreft school, nog even volhouden toch? Je bent er bijna toch?!
    Knuffel

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Dreamz: Fijn dat de testjes duidelijker worden, so far so good. Op naar een goede HCG (ruime) verdubbeling maandag!

@Angelica: Ik had me nog niet verdiept in draagmoederschap, maar als ik dit zo lees, dan zakt de moed me bij voorbaat al in de schoenen. Je hebt toch een bewezen immuunprobleem (de afweer stoffen tegen sperma zijn toch aan te tonen met test resultaten?), vindt het ontzettend beroerd voor je.

@Joehoe: ik kan me wel voorstellen dat je voorzichtig bent, maar na je vakantie zien we die super banner wel verschijnen;)

6. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik heb even een tijdje niks geschreven, ik had het erg druk, excuus :).

@Angelica: wat vind ik het ontzettend kl*te dat het weer mis is gegaan bij jullie :(. Bah, daar zakt de moed je van in de schoenen. Wat klink je onwijs sterk in hoe je hiermee omgaat. Knuffel!

@ Dreamz: gefeliciteerd met je mooie testjes! En nu op naar een plakbeeb!

@ Puckje en Lindra: wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug, zeg, ik schrok wel van jullie verhalen. Gelukkig is het achter de rug en hebben jullie geen curettage nodig gehad.

@ Hoop: Ik kan me je teleurstelling wel voorstellen dat er geen verstopping van je eileiders is gevonden, want dan had je een oorzaak gehad. Maar ongeacht of de eileiders dicht zaten of niet, vrouwen zijn vruchtbaarder na een HSG, dus wie weet is het nu wel snel raak.

@ Babss: gefeliciteerd met de goede uitslag. Je hebt er lang op moeten wachten, maar dan heb je ook wat ;). Wat fijn dat het in orde is, ik hoop dat je nu van de rest van je zwangerschap mag genieten.

@ iedereen die ik vergeten ben een dikke knuffel!

@ hier: afgelopen dinsdag heb ik de eerste echo gehad. We hebben toen mooi een hartje zien kloppen. Het vruchtje was 4 mm, wat paste bij 6+0; ik was toen 6+4.
    De geruststelling heeft niet lang geduurd, want vandaag was ik zo stom geweest om mezelf uitwendig te echoen (ja, dat kan ik op mijn werk :)). En mijn baarmoeder leent zich helemaal niet goed om uitwendig bekeken te worden. Resultaat was dat ik nauwelijks iets zag. Ik zag een vruchtzakje dat na opmeten veel te klein was voor de termijn (de meting kwam op 5+6 uit). Ik zag het vruchtje nauwelijks en heel dubieus zag ik een hartje kloppen. En nu heb ik dus het idee dat het niet goed zit :(. Het is zo klein, ik denk niet dat het gegroeid is :(. Och, ik zat hier net in tranen op mijn werk. Het had allang veel duidelijker en groter moeten zijn bij deze termijn. De enige slag om de arm is dat ik het niet goed heb gezien, omdat ik gewoon niet goed uitwenidg te echoen ben (mijn baarmoeder ligt naar achter gekanteld).
    In paniek belde ik mijn man op, die baalde dat ik het heb bekeken zonder hem en dat hij er nu niet voor me kan zijn en die nu ook ongerust is :(.
    Ik heb de dienstdoende van de gyn gevraagd of ze tijd had om inwendig te kijken, maar ze had het enorm druk. Ik kan haar om 17:00 uur nog eens bellen om te kijken of ze tijd heeft.

Waarom ben ik zo stom geweest? Waarom loopt het allemaal niet eens een keer vlekkenloos bij ons :(. Huil :(!

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    O ja, toch iemand vergeten: Joehoe, gefeliciteerd met de mooie echo's!

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Brix: Ik kan me de verleiding wel voorstellen van zo'n apparaat tot je beschikking, maar in dit geval is het balen dat het je zo onzeker heeft gemaakt. Hopelijk heeft de gyn vandaag nog tijd voor je!

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    brix jeetje wat een onzekerheid ik hoop dat dat het wel goed zit knuf

10. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @ Brix, dank je en oh wat vervelend die onzekerheid.... ik kan me goed voorstellen dat de verleiding groot is hoor! Bedenk maar het volgende: Waarschijnlijk is het uitwendig inderdaad gewoon niet goed te zien!! (niet meer doen dus voorlopig ;))

Ik hoop dat de dienstdoende straks nog tijd heeft en je gerust kan stellen...

Dikke knuffel!

11. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Oh, man, die onzekerheid is killing :(, maar daar weten jullie alles van helaas.
    En het stomme is: ik was tot de eerste echo helemaal niet onzeker. Maar dan zie je een vruchtje wat te klein is voor de termijn en die niet in heel ruim vruchtwater zwemt en dan slaat de onzekerheid toe. En nu dit. Dacht ik lekker naar mijn kruimeltje te gaan kijken dat mooi gegroeid was, krijg ik zo'n dubieuze echo. Zucht!

Ik heb net gebeld en de gyn was nog steeds erg druk. Maar ik mag morgen terugbellen, dan is er meer mankracht in huis en moet het vast ergens tussendoor gaan lukken. Dat vind ik echt onwijs lief!
    En dan maar hopen dat ik het niet goed heb gezien......

12. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Veel succes morgen Brix! Ik duim voor je! Komt vast goed!

X

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@brix: wat een onzekerheid meid,maar als jij een gekantelde baarmoeder hebt dan is de kans heel groot dat je het gewoon niet goed kon zien toch uitwendig?

Hopenlijk heb je morgen een hele mooie echo!
    En niet meer zelf de echo doen hoor! Dat zaait alleen maar onrust!
    Knufff

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    meiden snel vraagje, ik heb last van een beetje bloedverlies ik heb dat normaal nooit na een miskraam. kan het zo zijn dat ik ongi wordt???????

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Zou kunnen Angel, even afwachten nu...

16. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix, wat een onzekerheid. Ik snap de verleiding zo goed, ik had vast precies hetzelfde gedaan... niet zo hard zijn voor jezelf, dit is gewoon heel vervelend en dat is het sowieso voor vrouwen met onze geschiedenis. .
    Duim voor je voor morgen, zoals de anderen al zeiden met een gekantelde baarmoeder is het uitwendig moeilijk te zien en het blijft een vak om echo's te maken! Knuffel

17. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL

Zou heel goed kunnen, vorige keer had ik 2 weken na m'n curettage bij de nacontrole tot mijn grote verbazing m'n eisprong al gehad, ik was toen zwanger van de tweeling dus had vanwege de hogd hcg m'n menstruatie veel later verwacht. Hoop het voor je dan kan je Gent plannen toch?

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden,

Nou ik begin hem nu een klein beetje te knijpen, morgen weer hcg prikken.
    Ben erg benieuwd naar de waarde en wanneer ik dan terecht kan voor de ivig.

Heb vanavond wel heel voortvarend een afspraak ingepland bij het echo centrum in Amsterdam voor een geslachtsbepaling op 15 weken.
    Misschien wel aan de vroege kant, maar ik moet vertrouwen hebben dat het allemaal goed zit.

Wel grappig trouwens, ikzou normaal gesproken een echt krijgen rond de 7 weken, maar dan ben ik op vakantie, dus bij 8 weken pas de eerste echo.
    Spannend gedoe hoor dit!

Ik durf het nog niet zo goed te geloven, maar probeer ondertuussen wel vertrouwen te houden..

19. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen Dreamz, komt vast wel goed! Denk aan je!

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankjewel Puckje, ik hoop het zo!

Deel Deze Pagina