Dreamz > gefeliciteerd met de mooie waarde... dat roze / bruinige verlies ipv wit heb ik ook 2 keer gehad met utro en ascal deze zwangerschap.Schijnt idd een bijwerking te kunnen zijn.. Brix > Gatver wat vervelend meis! Ik hoop het beste voor je en duim voor je! Dikke knuffel en sterkte! Sprokkel> bij mij kwam er alleen een verhoogde waarde anti nucleare antistoffen uit het onderzoek. Vraag me niet precies wat het doet, maar het heeft met je immuunsysteem te maken. Vandaar de mix prednison, ascal en utrogestan. Hier: superonzeker ivm wegvallen verschijnselen... slaap slecht van de angst... ben blij als het donderdag is... X
Joehoe, ik hoop dat je inmiddels heerlijk slaapt... Wat zijn die eerste weken toch een hel voor ons. Al die onzekerheid... Volgens mij ben je nu al 9 weken toch? Kan heel goed dat je symptomen daarom minder zijn, ik duim dat het heel snel donderdag is en dat je een mooie echo krijgt.
Mooie waarde hoor Dreamz! @Joehoe: Hadden ze maar een pilletje dat ze het gepieker uit konden schakelen. Sterkte. Hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen. Ik hoop dat je donderdag een mooie echo hebt en ik denk zelf altijd dat met iedere goede echo de kans groter is dat alles goed komt. @Lindra. Hoe is het met jou?
Hi allemaal, Joehoe succes, was het nou vandaag of morgen? Dreamz mooi 2 dikke strepen! Ik was aan het zoeken naar info over IVIG ivm bezoek aan Gent 23 mei en kwam een forum tegen uit 2010 waarin iemand na meerdere miskramen een draagmoeder had die zwanger was. Angelica, jij was het toch die daarover nadacht? Hieronder daarom voor je de link:Open Forum Lees bericht Misschien kan het toch?
Hey Meiden, Ik heb morgen om 15.30 uur mn echo... eerst nog ff laatste dagje werken en dan weet ik weer meer... Afgelopen 2 nachten weer iets beter geslapen, maar echt belachelijk moe... ga zo ook gewoon lekker naar bed! Eerst nog even volproppen met fruit.. :-D Was er inderdaad maar een pilletje om die weken door te komen... hoe vaak ik niet heb gedacht.. laat me maar in slaap vallen en over 8 weken weer wakker worden... Grrrrr Wat goed puckje dat je dat artikel hebt gevonden! Ik hoop dat ik het niet nodig heb, maar anders ga ik me er zeker in verdiepen... Dreamz > super die knaltest!
Ja, het kan ook, maar niet in Nederland, voor zover ik weet? Dit was volgens mij een buitenlandse draagmoeder.
Ik vind het wel erg spannend hoor... Ik moet er om 13.00 zijn, we gaan om 10.00 rijden... Ik hoop dat ik geen bijwerkingen heb.. Het begin is er alvast, laten we hopen dat het allemaal goed gaat. Ik heb alleen wel een probleem, want over 3 weken ben ik op vakantie, normaal gesproken moet het om de 3 weken toch?
Vanwege de ivig morgen, Dreamz. Dat is voor mij een stap te ver. Ik vind het stoer dat je het ondergaat, terwijl je het spannend vind.
Ja? Waarom? Het is van een NL-se bloedbank, ik durf het wel aan hoor! Als het nou ook nog het gewenste resultaat geeft...